Gjest vil bli brun uten sol Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Noen som kan anbefale en bra selvbruner, gjerne både en til ansikt og til kropp. Den bør ikke farge av på klær eller lukte grusomt vondt. Takk:) 0 Siter
serendipity Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Fake Bake. Kjøpes på lookfantastic. Den er absolutt best. Ellers er Dior sin bra. 0 Siter
Gjest vil bli brun uten sol Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Fake Bake. Kjøpes på lookfantastic. Den er absolutt best. Ellers er Dior sin bra. Lukter den ille, eller misfarger klær da? Har prøvd en engang, denluktet svidd, til og med etter dusj, og klærne ble brune inni. 0 Siter
Aryane Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Den de selger på Bodyshop er veldig bra, ble best i test på TV2 husker jeg. Tror de fleste lukter, men den lukter iallefall ikke etter man har dusjet, jeg pleide smøre den på om kvelden, ventet en god stund og så dusjet jeg. Ellers er Dior sin også veldig bra, men noe dyrere. 0 Siter
serendipity Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Lukter den ille, eller misfarger klær da? Har prøvd en engang, denluktet svidd, til og med etter dusj, og klærne ble brune inni. Nei, de jeg nevnte har ikke faget av på mine klær.- Tørker svært fort.... 0 Siter
Gjest vil bli brun uten sol Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Nei, de jeg nevnte har ikke faget av på mine klær.- Tørker svært fort.... Det er ikke en slik som man blir helt svart når man har smurt på? Man kan gå ut offentlig før man har dusjet av kremen? 0 Siter
Gjest vil bli brun uten sol Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Nei, de jeg nevnte har ikke faget av på mine klær.- Tørker svært fort.... Glemte en ting til. Hvor ofte bør man smøre seg inn? For å ha en fin farge? 0 Siter
amber sun Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Fake it fra Body Shop er god, syns jeg. 0 Siter
serendipity Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Det er ikke en slik som man blir helt svart når man har smurt på? Man kan gå ut offentlig før man har dusjet av kremen? Absolutt!!!! 0 Siter
serendipity Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Glemte en ting til. Hvor ofte bør man smøre seg inn? For å ha en fin farge? Annenhver dag til du har oppnådd ønsket farge. Så ca. hver fjerde dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.