Gå til innhold

Anbefale selvbruner

Gjest vil bli brun uten sol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en bra selvbruner, gjerne både en til ansikt og til kropp. Den bør ikke farge av på klær eller lukte grusomt vondt.

Takk:)

Skrevet

Fake Bake. Kjøpes på lookfantastic. Den er absolutt best. Ellers er Dior sin bra.

Skrevet

Fake Bake. Kjøpes på lookfantastic. Den er absolutt best. Ellers er Dior sin bra.

Lukter den ille, eller misfarger klær da? Har prøvd en engang, denluktet svidd, til og med etter dusj, og klærne ble brune inni.

Skrevet

Den de selger på Bodyshop er veldig bra, ble best i test på TV2 husker jeg. Tror de fleste lukter, men den lukter iallefall ikke etter man har dusjet, jeg pleide smøre den på om kvelden, ventet en god stund og så dusjet jeg.

Ellers er Dior sin også veldig bra, men noe dyrere.

Skrevet

Lukter den ille, eller misfarger klær da? Har prøvd en engang, denluktet svidd, til og med etter dusj, og klærne ble brune inni.

Nei, de jeg nevnte har ikke faget av på mine klær.- Tørker svært fort....

Skrevet

Det er ikke en slik som man blir helt svart når man har smurt på? Man kan gå ut offentlig før man har dusjet av kremen? ;)

Skrevet

Glemte en ting til. Hvor ofte bør man smøre seg inn? For å ha en fin farge?

Skrevet

Det er ikke en slik som man blir helt svart når man har smurt på? Man kan gå ut offentlig før man har dusjet av kremen? ;)

Absolutt!!!!

Skrevet

Glemte en ting til. Hvor ofte bør man smøre seg inn? For å ha en fin farge?

Annenhver dag til du har oppnådd ønsket farge. Så ca. hver fjerde dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...