Gå til innhold

pergotime

Anbefalte innlegg

Gjest lillievanilje

Skal starte med min første pergotimekur neste syklus.Legen min mente at jeg skulle prøve dette før vi tar skrittet videre til utredning.Jeg har normale sterke mensblødninger,og i de syklusene jeg har målt,har jeg også registrert eggløsning(at tempen har steget og holder seg høy).Legen hadde ingen formening om NÅR jeg skal begynne kuren,les bruksanvisningen sa han.Der står det at man skal begynne på 5.dag i syklusen,men jeg har lest om mange som begynner tidligere enn dette.Noen på dag 1.,andre på dag 3.Hvorfor begynner folk forskjellig??Har det noe med hvor sterke mensblødninger man har,eller kan jeg like godt begynne på dag 3 jeg også,selv om jeg har sterke mensblødninger??Vil liksom få det fortest mulig overstått...Håper virkelig på svar,jeg er nå litt forvirret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19518-pergotime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg gikk på pergotime, så skulle jeg iallfall begynne 5 dagen, medtellt mensdagen, og det står så vidt jeg vet på bruksanvisningen også. En annen ting det kan være greit for deg å vite er at virkningen av feks en 3 måneders kur henger i i minst et halvt år etterpå. Jeg ble gravid 4 mnd etter oppstart, så ikke gi opp om det ikke går akkurat de månedene som du bruker det !!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19518-pergotime/#findComment-86042
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...