Gå til innhold

Sykkelbukse når jeg sover hos typen?

Anbefalte innlegg

Gjest avstandsforhold
Skrevet

Hadde aldri trodd at jeg kom til å stille et slikt spørsmål ......men nå har det seg slik at jeg er i et helt nytt forhold, avstandsforhold. Kjente ikke hverandre så godt før vi ble sammen. Begge er voksne, men han har ikke hatt langvarige, seriøse forhold før.

Skal besøke typen i morgen (vi ser hverandre sjelden) ca og på telefonen i går jeg sa at jeg nok får mensen (altså i går). Da svarte han at han håper jeg ikke får den... Nå ser det ut som hans ønske går i oppfyllelse, for mensen er ikke kommet. Uansett tror jeg at jeg ikke vil ha sex når jeg besøker han fordi jeg har fått noen giga-kviser på rumpa! Det er ikke tull, men det ser helt fælt ut!

Har sove med sykkelbukse når jeg er hos han. Hva gjør jeg???

Seriøst spørsmål.

Gjest vatthjerte
Skrevet

Sove med sykkelbukse??

Eh.. sa du ikke at dere er voksne?

Da må dere da vel tørre å se hverandres kropper?

Om du ikke vil sove kliss naken, så må du da kunne bruke en lekker, sexy nattkjole? Og en liten nett truse?

Tror neppe en kvise eller to spiller noen rolle for ham, da er han i tilfelle lite å satse på...

Sex er mulig også under mensen da...

Gjest jojo... vi er forskjellige
Skrevet

Ta en spansk en og si at du har fått mensen. Tror ikke jeg ville ha fortalt om kvisene. Temmelig turnoff med gigakviser på rumpa. Bare tanken.... urrkk. Men sykkelbukse om natta ?! Sånn med polstring i rumpa, da ?

Gjest ikke lag en stor sak
Skrevet

Gjør så lite som mulig ut av det, hvis ikke er du plutselig midt oppe i en sær Bridget JOnes-aktig scene..

Ønsker du sex med ham, har du det på tross av kvisene.

Har du mensen (eller føler du får den straks, og ikke ønsker å ha sex med ham pga mensen eller annet), så sier du at du har mensen.

Det kan gå helt greit å ha sex mens man har mensen, men kanskje ikke føste dag når det blør mye, og ikke før man kjenner hveransre mye bedre.

Ha uansett på deg en vanlig truse , du behøver jo ikke gå med en liten string?

Sykkelbukse høres merkelig ut.

Skrevet

Sover med sykkelbukse???

Hvorfor i alle dager sover du med sykkelbukse når du er hos ham?

Skrevet

Uæææh, jeg må ligge med tights i natt fordi jeg ikke har shavet leggene :o)

Unnskyld meg, men hvis han kisen din ikke tåler at du har et par fyrtårn på hekken, bør du ikke overnatte der overhodet.

Gjest avstandsforhold
Skrevet

Sove med sykkelbukse??

Eh.. sa du ikke at dere er voksne?

Da må dere da vel tørre å se hverandres kropper?

Om du ikke vil sove kliss naken, så må du da kunne bruke en lekker, sexy nattkjole? Og en liten nett truse?

Tror neppe en kvise eller to spiller noen rolle for ham, da er han i tilfelle lite å satse på...

Sex er mulig også under mensen da...

Kviser er ikke kropp... Dessuten er en liten, søt truse ikke nok. Kvisene er nok rettere sagt høyt oppe på låret.

Jo, vi er voksne, men forfengelige allikevel. Iallefall jeg da :-)

Hva fanden gjør jeg???

Det ser himlende stygt ut!

Gjest ikke sykkelbukse
Skrevet

Fin nattkjole og vanlig truse som dekker rumpa.

Ha sex hvis du føler for det.

Ikke nevn kvisene, uansett om dere har sex eller ikke.

Sykkelbukse høres helt vilt ut.

Skrevet

Ta en spansk en og si at du har fått mensen. Tror ikke jeg ville ha fortalt om kvisene. Temmelig turnoff med gigakviser på rumpa. Bare tanken.... urrkk. Men sykkelbukse om natta ?! Sånn med polstring i rumpa, da ?

Å hjelpe meg!

Tåler ikke mannen kviser så er han ikke noe å samle på..

Gjest avstandsforhold
Skrevet

Gjør så lite som mulig ut av det, hvis ikke er du plutselig midt oppe i en sær Bridget JOnes-aktig scene..

Ønsker du sex med ham, har du det på tross av kvisene.

Har du mensen (eller føler du får den straks, og ikke ønsker å ha sex med ham pga mensen eller annet), så sier du at du har mensen.

Det kan gå helt greit å ha sex mens man har mensen, men kanskje ikke føste dag når det blør mye, og ikke før man kjenner hveransre mye bedre.

Ha uansett på deg en vanlig truse , du behøver jo ikke gå med en liten string?

Sykkelbukse høres merkelig ut.

Så jeg må gå med bind også da? hehehe, dette er ILLE!

Truse er ikke nok. Jeg trenger et annet råd!

Ikke kan jeg plutselig ta på nattdrakt heller, for han vet at jeg aldri fryser om natta.

Gjest vatthjerte
Skrevet

Kviser er ikke kropp... Dessuten er en liten, søt truse ikke nok. Kvisene er nok rettere sagt høyt oppe på låret.

Hva fanden gjør jeg???

Hvis du vil la en kvise hindre deg i å både se kjæresten og kose med ham så versågod. Er vel ikke så mye å gjøre med en kvise...

Hvorfor du skal la det stoppe deg er ufårståelig for meg da. Og sykkelbukse? Seriøst? Er han vant til damer i sykkelbukser i senga så tåler han nok en kvise...

Gjest ikke sykkelbukse
Skrevet

Hva fanden gjør jeg???

Sett på en plasterlapp da, og si det er er betennelse i en hårsekk (som jo er sannheten?), uten å gjøre noe større sak av det.

Eller kjøp en fin dame-boxershorts.

Eller pysj med liten shorts og topp, greit også hvis du allikevel får mensen og ikke skal sove naken.

Men sykkelbukse, eller stort oppstyr rundt noen kviser, høres dumt ut.

Skrevet

Sove i sykkelbukse?...da hadde jeg jaggu begynt å lure på deg.

Kvisene på rumpa vil han ikke se en gang. Du bruker vel truse? Ha på deg ei vanlige truse og ikke stringtruse, så går vel dette bra? Sørg for å knull i mørket og ikke bakfra med flomlysene på.

Ørkenvandreren
Skrevet

Hvis han har et problematisk forhold til kviser, kan du ikke istedet si at det er to herpes-sår under oppblomstring? Eller helvetesild? Brannkopper? Psoriasis? Lepra?

Deretter går sexen av seg selv, skal du se. Lykke til!

Skrevet

Ikke kan jeg plutselig ta på nattdrakt heller, for han vet at jeg aldri fryser om natta.

Kor lenge har dåke vore saman då?

Skrevet

Hvis du vil la en kvise hindre deg i å både se kjæresten og kose med ham så versågod. Er vel ikke så mye å gjøre med en kvise...

Hvorfor du skal la det stoppe deg er ufårståelig for meg da. Og sykkelbukse? Seriøst? Er han vant til damer i sykkelbukser i senga så tåler han nok en kvise...

"Er han vant til damer i sykkelbukser i senga så tåler han nok en kvise..."

LOL ! Det tror jeg også. *ler*

Skrevet

Hva fanden gjør jeg???

Dette er ikke vanskelig.

Du setter på et plaster eller en bandasje og holder klar en passende forklaring om ulykke-så-og-så.

Pass på at du teiper godt slik at det ikke ramler av midt i akten :)

Gjest vatthjerte
Skrevet

Hvis du ignorer kvisene gjør han garantert det også. Har han aldri hatt en kvise, noe sted kanskje? joda, men har du lagt merke til det, neppe.

Gjør du det til en stor sak, blir det det, ganske enkelt. Det der er en bagatell, og burde ikke bety noe som helst.

Gjest avstandsforhold
Skrevet

Sett på en plasterlapp da, og si det er er betennelse i en hårsekk (som jo er sannheten?), uten å gjøre noe større sak av det.

Eller kjøp en fin dame-boxershorts.

Eller pysj med liten shorts og topp, greit også hvis du allikevel får mensen og ikke skal sove naken.

Men sykkelbukse, eller stort oppstyr rundt noen kviser, høres dumt ut.

Plaster! Det er kanskje saken! Må ha MYE plaster. Fikk helt sjokk i går kveld da jeg tok en nærmere titt på låret/rompa. Kvisene er mange og store!!! Helt forjævlige.

Skrevet

Hvis han har et problematisk forhold til kviser, kan du ikke istedet si at det er to herpes-sår under oppblomstring? Eller helvetesild? Brannkopper? Psoriasis? Lepra?

Deretter går sexen av seg selv, skal du se. Lykke til!

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...