Gå til innhold

Sykkelbukse når jeg sover hos typen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruk en vanlig truse eller en ettersittende sexy boxer. Bruk tampong hvis du har mensen. Vift med puppene og la kviser være kviser. Menn liker frigjorte damer. Det er det samme om du har kviser eller noe annet for den saks skyld. Vis at du er frigjort og stolt av kroppen din. Han vil elske deg forever og dere kommer mye nærmere hverandre.

Gjest avstandsforhold
Skrevet

Kor lenge har dåke vore saman då?

Halvannen måned. Dette er 2. gang jeg besøker han og han har vært 2 ganger hos meg.

Skrevet

Så jeg må gå med bind også da? hehehe, dette er ILLE!

Truse er ikke nok. Jeg trenger et annet råd!

Ikke kan jeg plutselig ta på nattdrakt heller, for han vet at jeg aldri fryser om natta.

Nei men det at du plutselig har på noe så usexy som sykkelbukse det gjør ingenting?

Hadde jeg plutselig kommet med sykkelbukse på i senga så tror jeg mannen min hadde steilet!

Kanskje blitt akutt impotent også.

Skrevet

Sove i sykkelbukse?...da hadde jeg jaggu begynt å lure på deg.

Kvisene på rumpa vil han ikke se en gang. Du bruker vel truse? Ha på deg ei vanlige truse og ikke stringtruse, så går vel dette bra? Sørg for å knull i mørket og ikke bakfra med flomlysene på.

hihi!!

Skrevet

Sove i sykkelbukse?...da hadde jeg jaggu begynt å lure på deg.

Kvisene på rumpa vil han ikke se en gang. Du bruker vel truse? Ha på deg ei vanlige truse og ikke stringtruse, så går vel dette bra? Sørg for å knull i mørket og ikke bakfra med flomlysene på.

Da er det vel ikke noe moro? - hoho

Skrevet

Tror du ikke han har sett ei kvise før? *Himler litt med øynene*

Det er mye mer patetisk å prøve å skjule ei kvise enn å la den være. Han kommer neppe til å legge merke til den engang!

Gjest Halling
Skrevet

Hvis han har et problematisk forhold til kviser, kan du ikke istedet si at det er to herpes-sår under oppblomstring? Eller helvetesild? Brannkopper? Psoriasis? Lepra?

Deretter går sexen av seg selv, skal du se. Lykke til!

Du har et avslappet forhold til kvinnelige komplekser.

Gjest M.Angelica
Skrevet

den var fin! hvor kan jeg kjøpe den? H&M?

Ja, er ganske sikker de har det på h&m =D

Skrevet

Hehehehihihihohoho :-))))

Sorry

*tørker lattertårer*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vet ikke hva de andre har svart, men et par kviser, tror jeg er å foretrekke fremfor sykkelbukser;)

Skrevet

Hvis han har et problematisk forhold til kviser, kan du ikke istedet si at det er to herpes-sår under oppblomstring? Eller helvetesild? Brannkopper? Psoriasis? Lepra?

Deretter går sexen av seg selv, skal du se. Lykke til!

*ler*

Skrevet

Vet ikke hva de andre har svart, men et par kviser, tror jeg er å foretrekke fremfor sykkelbukser;)

Helt enig med deg i det.

Sykkelshorts i senga? Tror jeg hadde ramlet ut av latterkick. :D

Gjest girasol
Skrevet

Nei dette er jammen en av de morsomste trådene jeg ahr lest her inne noengang :-O!!!!!!!..... Sorry, prøver å la være å le mer... *fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...