Gå til innhold

Brukbar unnskyldning

Anbefalte innlegg

Gjest avstandsforhold
Skrevet

Hva skal jeg si har skjedd når jeg dukker opp med 10*10 cm plaster på skinka? Jfr tråden under om sykkelbukse og besøk hos typen.

Heder og ære til den som kommer med det beste forslaget :-)

Gjest vatthjerte
Skrevet

Hvis du på død og liv må være uærlig, og ikke være avslappet og deg selv sammen med ham, kan du vel bare si du har fått et skrubbsår? Hva som helst?

Forhåpentligvis er dette bare tulleinnlegg, eller så må du være ca 14?

Skrevet

Du stekte bacon i bare nettoen, da det plutselig sprutet ut brennhet olje og ned på låret.

Gjest for eksempel
Skrevet

Betennelse i et lite sår.

Uten noe mer dikkedarer.

Spør han videre (som han ikke gjør hvis du klarer å vise hvor lite viktig det er), kan du si såret er pga betent hårsekk eller kvise.

Da har du holdt deg innenfor sannheten.

Vil du lyve litt, kan du si at det var et myggestikk du klødde opp, og som er betent.

Vanlige grunner til å ha en slik plasterlapp er feks å ha fjernet en føflekk, men skal dette bli et varig forhold, ville jeg ikke startet med en løgn som så lett kan avsløres senere.

Gjest avstandsforhold
Skrevet

Du stekte bacon i bare nettoen, da det plutselig sprutet ut brennhet olje og ned på låret.

hahaha, ja, kanskje det :-)

Noen bedre?

Gjest avstandsforhold
Skrevet

Betennelse i et lite sår.

Uten noe mer dikkedarer.

Spør han videre (som han ikke gjør hvis du klarer å vise hvor lite viktig det er), kan du si såret er pga betent hårsekk eller kvise.

Da har du holdt deg innenfor sannheten.

Vil du lyve litt, kan du si at det var et myggestikk du klødde opp, og som er betent.

Vanlige grunner til å ha en slik plasterlapp er feks å ha fjernet en føflekk, men skal dette bli et varig forhold, ville jeg ikke startet med en løgn som så lett kan avsløres senere.

om det blir avslørt, så får vi oss bare en god latter hahaha :-)

Gjest vatthjerte
Skrevet

Ja, den kjøper han sikkert, siden han vet at hun faktisk sover i sykkelbukse.. veldig plausibelt at hun steker mat i nettoen da.. *lol*

Hvordan hun faktisk kan mene det er styggere med kviser enn sykkelbukse er noe merkelig for meg...

mil1365380270
Skrevet

Du skulle vanne blomstene og mate katten til naboen, som er på ferie. Da du sto og vannet, kom plutselig den andre naboen sin hund stormende inn døra og bort til deg og pus. Katta skvatt opp på blomsterbrettet og veltet en potte, som så traff hunden i hodet, og da bet den deg i låret. Heldigvis fikk du rabiesvaksine og stivkrampesprøyte på sykehuset, så nå går det bra.

Eller så har vi jo alltid sannheten da. Og gjett hva som kommer hvis dere har sex....? ;-)

Gjest avstandsforhold
Skrevet

Du skulle vanne blomstene og mate katten til naboen, som er på ferie. Da du sto og vannet, kom plutselig den andre naboen sin hund stormende inn døra og bort til deg og pus. Katta skvatt opp på blomsterbrettet og veltet en potte, som så traff hunden i hodet, og da bet den deg i låret. Heldigvis fikk du rabiesvaksine og stivkrampesprøyte på sykehuset, så nå går det bra.

Eller så har vi jo alltid sannheten da. Og gjett hva som kommer hvis dere har sex....? ;-)

nå lo jeg så jeg holdt på å miste trykket i hodet her :-)

Skrevet

hahaha, ja, kanskje det :-)

Noen bedre?

Du har funnet ut at forholdet til typen nå har blitt så seriøst at du har valgt å fjerne tatoveringen av eksens navn fra låfret ditt!

Skrevet

Du scorer best og finner best ut hvem han er om du bare sier; Jeg har en KONG i RÆVA - hatt det noen gang? - sabla vondt!

:-)

....så vil han sikkert komme med andre merkelige betroelser av intim art.

Når jeg slipper opp for samtalemener bruker jeg alltid beskrive min nå opererte analfissur :)

Skrevet

Du scorer best og finner best ut hvem han er om du bare sier; Jeg har en KONG i RÆVA - hatt det noen gang? - sabla vondt!

:-)

....så vil han sikkert komme med andre merkelige betroelser av intim art.

Når jeg slipper opp for samtalemener bruker jeg alltid beskrive min nå opererte analfissur :)

Har du også hatt analfissur, flisa? Det er noe fæle greier.

Skrevet

Har du også hatt analfissur, flisa? Det er noe fæle greier.

ja- det UNNER jeg min verste fiende faktisk - hadde kronisk i 1 mnd. i fjor og ble operert! :-) tror bare den som har hatt det har en anelse om hvilket helvete det er! :)

Skrevet

10*10 cm? Det var jo ikke småtterier heller!

Du har vært med på din første brennemerking av kalver, så gled brennjernet og traff deg i stedet.

Siden du synes det er litt pinlig å gå rundt med "Twin peek farm" på skinka, så har du fått det operert bort.

Skrevet

kan du ikke bare legge deg på rygg og si du liker best misjonærstillingen da, da viser jo ikke rompa så godt, vent til det er mørkt ute og slå av lyset for sikkerhets skyld.......

Skrevet

ja- det UNNER jeg min verste fiende faktisk - hadde kronisk i 1 mnd. i fjor og ble operert! :-) tror bare den som har hatt det har en anelse om hvilket helvete det er! :)

Ja, det var et sant smertehelvete. Det verste jeg har opplevd. Hvor ble du operert?

Skrevet

Ja, det var et sant smertehelvete. Det verste jeg har opplevd. Hvor ble du operert?

I rompa, vel?

Skrevet

Gamle Røde Kors-klinikken bortigjennom Bygdøy allé eller deromkring:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...