Gå til innhold

Grunner til å sove i sykkelbukse:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest de to mildt sagt merkelige trådene under her, MÅ jeg bare spørre:

Hva i alle dager er grunnen til at en sover i SYKKELBUKSE??

Jeg fatter ikke at en seriøst kan hevde at en faktisk sover i sykkelbukse!

Opplys meg folkens!

*LOL*

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

11

• morsan

10

• mil1365380270

5

• flisa

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest vatthjerte
Skrevet

Typen hennes må jo ha en eller annen frm for fetisj for sånt? Eller kanskje de sliter med at han har FOR mye sexlyst? Da vil jo sykkelbukse være en effektiv stopper for det...

Skrevet

Så flaut det enn er, må jeg innrømme at jeg har sovet i sykkel-SHORTS (altså uten de "putene" - bare som en kort treningsbukse), da jeg var nybakt mor og hadde digre bind!!

Nå sover jeg selvsagt i en lekker neglisjé! ;-)

Skrevet

Går så mye fortere når du skal sykle til jobben om morran; da er det bare å hive seg på pedalene!

Skrevet

Typen hennes må jo ha en eller annen frm for fetisj for sånt? Eller kanskje de sliter med at han har FOR mye sexlyst? Da vil jo sykkelbukse være en effektiv stopper for det...

Det var jo en ide, ja. En skikkelig demper på sexlysten ;) hehe

Skrevet

Så flaut det enn er, må jeg innrømme at jeg har sovet i sykkel-SHORTS (altså uten de "putene" - bare som en kort treningsbukse), da jeg var nybakt mor og hadde digre bind!!

vel, det kan vel såvidt passere når du hadde en sånn grunn ;-p

Skrevet

Går så mye fortere når du skal sykle til jobben om morran; da er det bare å hive seg på pedalene!

Der sier du noe ja. Økt effektivitet er kanskje grunnen ;)

Skrevet

Der sier du noe ja. Økt effektivitet er kanskje grunnen ;)

Ingen tid å miste! Hun spiser sikkert frokost før hun legger seg også. :)

Gjest sommerfugler
Skrevet

Jeg sover også i en vakker neglisje. Når jeg nærmer meg soverommet kommer vakker, behagelig musikk på, og alt beveger seg som i sakte film. Hårlokkene og neglisjeen blafrer i forsiktig vind, som kommer fra et uant sted. Jeg legger meg ned i sengen med en elegant sving. Neste morgen er det samme prosedyre, men da opp av sengen;)

Skrevet

da har du ikke skjønt hva en sykkelbukse er :) - tror IKKE hun mener de med polstring - hehe - men disse:

http://www.ellos.no/images/products/normal/05108-012ells_0697877.jpg

har vi ikke alle noen sånne da? hm?

lol lol

Må innrømme at jeg tenkte på de med polstring, ja. Men uansett, sånne som du linket til er vel heller ikke så veldig lekre å sove i?

Ser ikke så veldig sexy ut, ihvertfall ;-D

Syns jeg, men -

:)

Skrevet

Jeg sover også i en vakker neglisje. Når jeg nærmer meg soverommet kommer vakker, behagelig musikk på, og alt beveger seg som i sakte film. Hårlokkene og neglisjeen blafrer i forsiktig vind, som kommer fra et uant sted. Jeg legger meg ned i sengen med en elegant sving. Neste morgen er det samme prosedyre, men da opp av sengen;)

Og du er sikkert både nysminket og senga er ferdig redd idet du våkner! ;-)

Skrevet

_Akkurat_ sånn har jeg det også!!

:P

Skrevet

lol lol

Må innrømme at jeg tenkte på de med polstring, ja. Men uansett, sånne som du linket til er vel heller ikke så veldig lekre å sove i?

Syns jeg, men -

DET er jeg enig i - men kjekt om hun må bruke bandasje som hun skriver - ellers vil hun vel gni av seg den under søvn.

Skrevet

Ingen tid å miste! Hun spiser sikkert frokost før hun legger seg også. :)

haha hun gjør antakelig det, ja.

Og når man skal være så effektiv har man ikke tid til sex likevel, så da spiller det kanskje ingen rolle om man ifører seg usexy sykkelbukser. ;)

Gjest sommerfugler
Skrevet

ja, jeg er nok det. Jeg bare slår øynene opp, blinker med de lange øyevippene, smiler og "svai"...der er jeg oppe fra sengen

Skrevet

hehehe ;)

Skrevet

Sånn er det vel ikke så mange som har nå i 2005? Eller? Har aldri hatt sånne jeg da, hva skulle jeg brukt demtil liksom?

*sier ikkeno*

Skrevet

lol lol

Syns jeg, men -

Da er det bedre å bruke denne lekre flanelskjolen jeg la inn i en tidligere tråd. Husker du den?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...