Gå til innhold

Grunner til å sove i sykkelbukse:

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

11

• morsan

10

• mil1365380270

5

• flisa

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ja, jeg er nok det. Jeg bare slår øynene opp, blinker med de lange øyevippene, smiler og "svai"...der er jeg oppe fra sengen

Heldig du! :-)

Selv må jeg nøye meg med å ha selvrensende kjøkkengulv, så her er det bare å skufle smulene ned fra bordet! :-)

Skrevet

*iiik*

Det var jo litt av en innpakning! *flire*

Tror jeg fortsetter som jeg gjør, uten noe som helst på. Det enkle er ofte det beste ;)

Det er egentlig litt synd at jeg ikke har noen venninne som skal gifte seg, for dette hadde da vært en UTMERKET gave til utdrikningslaget!!!

Hun måtte selvsagt gå på by'n med både kjole og lue! ;-)

Gjest sommerfugler
Skrevet

Selv må jeg nøye meg med å ha selvrensende kjøkkengulv, så her er det bare å skufle smulene ned fra bordet! :-)

I mitt hjem finnes det ikke noe som heter smuler. Konstant rent og pent. Jeg ligger bare og slapper av på divaen min.

mil1365380270
Skrevet

Har dere logrende avfallskvern?

Gjest vatthjerte
Skrevet

I mitt hjem finnes det ikke noe som heter smuler. Konstant rent og pent. Jeg ligger bare og slapper av på divaen min.

På divaen din? Eh.. er du lesbisk eller noe? Eller mener du divanen?

Skrevet

haha hun gjør antakelig det, ja.

Og når man skal være så effektiv har man ikke tid til sex likevel, så da spiller det kanskje ingen rolle om man ifører seg usexy sykkelbukser. ;)

Sex skjer antakeligvis bakfra mens hun lager middag. Hun ringer hjem og ber mannen stå klar med jernet... :P

Heheh.

Gjest Halling
Skrevet

Har dere logrende avfallskvern?

Slamsuger på 4 bein?

mil1365380270
Skrevet

Slamsuger på 4 bein?

Min erfaring med sånne innretninger er at de søpler mer enn de rydder, men jeg har sikkert bare vært uheldig ;-)

Skrevet

Jeg sover også i en vakker neglisje. Når jeg nærmer meg soverommet kommer vakker, behagelig musikk på, og alt beveger seg som i sakte film. Hårlokkene og neglisjeen blafrer i forsiktig vind, som kommer fra et uant sted. Jeg legger meg ned i sengen med en elegant sving. Neste morgen er det samme prosedyre, men da opp av sengen;)

Du glemte den dunkle belysningen og alle de tente telysene og kubbelysene i hele rommet...

Du husker vel å blåse de ut før du sovner slik at de lekre gardinene ikke blafrer og blir anntent?

Gjest Halling
Skrevet

Min erfaring med sånne innretninger er at de søpler mer enn de rydder, men jeg har sikkert bare vært uheldig ;-)

De er riktig søte når de sleiker tallerkner i oppvaskmaskinen og sleiker opp mikroskopiske kakesmuler fra gulvet en for en, eller tygger sørgmodig på en tom bacongullpose fra søpla?

Akkurat som de aldri har fått mat i sitt liv.

Skrevet

*iiik*

Tror jeg fortsetter som jeg gjør, uten noe som helst på. Det enkle er ofte det beste ;)

"Tror jeg fortsetter som jeg gjør, uten noe som helst på. Det enkle er ofte det beste"

I akkurat det tilfellet, så er det enkle som regel det beste :-)

Sove med klær som vrir seg og krøller seg? Nei, fysj.

"...................................."

Skrevet

*iiik*

Enig.

Ser ingen grunn til å pakke meg inn i verken kjoler, bukser eller annet krams i senga.

Gjest Hildegard B.
Skrevet

*Dåne* MED kyse og alt...

Sånn som sitter SKIKKELIG fast i lakenet når man skal snu seg. Og som legger seg i en ball over magen utpå natta. Til irritasjon og ergrelse. Og altfor varmt...

Sykkelbukse?? Kanskje for å slippe å føle at rumpa "flyter" utover i senga...? Men da burde dama brukt sykkelbuksa på SYKKELEN i stedet. Så ble hun jo kvitt problemet... *grubler*

Skrevet

Sånn er det vel ikke så mange som har nå i 2005? Eller? Har aldri hatt sånne jeg da, hva skulle jeg brukt demtil liksom?

*Holder kjeft sammen med Flisa*

Skrevet

"Tror jeg fortsetter som jeg gjør, uten noe som helst på. Det enkle er ofte det beste"

I akkurat det tilfellet, så er det enkle som regel det beste :-)

Sove med klær som vrir seg og krøller seg? Nei, fysj.

"...................................."

:)

Skrevet

Sex skjer antakeligvis bakfra mens hun lager middag. Hun ringer hjem og ber mannen stå klar med jernet... :P

Heheh.

*LOL*

Skrevet

Kanskje praktisk når man har sånn skikkelig megamensen eller no'sånt....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...