Gå til innhold

Mye rart til salgs nå for tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe... Er vel både den ene og andre som kunne ha tenkt seg å solgt ungene billig noen ganger.

Skrevet

Det står jo: NB annonsen er slettet.

Ja, desto merkeligere at den ikke er det allikevel.

Skrevet

Ja, desto merkeligere at den ikke er det allikevel.

De blir bare slettemerket på Finn. - sånn er det bare...

Skrevet

He,he Det er nok eit storesøsken som er ute med fantestreker. Hadde ikkje overraska meg om det hadde skjedd her i huset også.

Skrevet

He,he Det er nok eit storesøsken som er ute med fantestreker. Hadde ikkje overraska meg om det hadde skjedd her i huset også.

her også...

Skrevet

Det står jo: NB annonsen er slettet.

Hihi, kanskje ungen er solgt :o)

Skrevet

Hihi, kanskje ungen er solgt :o)

*LOL* Ja, det tenkte jeg ikke på!

Skrevet

Jeg syns det er helt forkastelig, jeg håper virkelig at dette bare er prank fra et søsken. Men den er så drøy at det ikke er morsomt engang.

Gjest Halling
Skrevet

Jeg syns det er helt forkastelig, jeg håper virkelig at dette bare er prank fra et søsken. Men den er så drøy at det ikke er morsomt engang.

Er du klar over hvor intenst en tenåringsjente kan hate en lillesøster?

Hvitglødende.

Men det går over når de en dag blir voksne. Da kan de snakke om og le av det hele, som regel. Jeg tror de vokser på det.

Skrevet

Er du klar over hvor intenst en tenåringsjente kan hate en lillesøster?

Hvitglødende.

Men det går over når de en dag blir voksne. Da kan de snakke om og le av det hele, som regel. Jeg tror de vokser på det.

Det er jeg fullstendig klar over, men det gjør det ikke morsomt.

Gjest Halling
Skrevet

Det er jeg fullstendig klar over, men det gjør det ikke morsomt.

Tenk deg en fresende sint 14-åring, og en 12-årig lillesøster som vet akkurat hvordan hun skal få storesøster helt på randen til håndgripeligheter. Det kommer sjelden forbi dørsmelling og skriking da.

Skrevet

Tenk deg en fresende sint 14-åring, og en 12-årig lillesøster som vet akkurat hvordan hun skal få storesøster helt på randen til håndgripeligheter. Det kommer sjelden forbi dørsmelling og skriking da.

Jeg er jente og har søsken, så jeg vet hva du snakker om, men det er uansett ikke greit å legge bilde av søstra si på nettet.

Gjest Halling
Skrevet

Jeg er jente og har søsken, så jeg vet hva du snakker om, men det er uansett ikke greit å legge bilde av søstra si på nettet.

Slett ikke ålreit nei. Men viser kanskje at sinnet kan ta veier som virker støtende på andre, uten at det er til skade. Såvidt jeg vet selges ikke barn i Norge enda, og påfunnet er absurd.

Min venninne averterte mannen sin til salgs eller bytte i avisen, akkurat som mange andre har gjort. Han var aldri hjemme. Hun søkte evt etter "vikar" for han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...