Gjest Moliza Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Nå trenger jeg _virkelig_ å slappe av et par timer, avbrutt av middagslagning. Er for trøtt til å les, sitte her osv. Hva gjør jeg da? Det er jo bare dritt på tv på denne tiden av døgnet, og jeg har ikke video/dvd. Ikke vil jeg sove heller. Førstehjelp, noen? 0 Siter
flisa Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Tømme klesskapet for gamle sykkelbukser, kanskje? - det har jeg tenkt å gjøre i kveld -tror ikke de er særlig moderne lenger.... 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Tømme klesskapet for gamle sykkelbukser, kanskje? - det har jeg tenkt å gjøre i kveld -tror ikke de er særlig moderne lenger.... Er lei sykkelbukse-tråder. Orker forresten ikke rydde når jeg er sliten. Ellers takk 0 Siter
Gjest avstandsforhold Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Tømme klesskapet for gamle sykkelbukser, kanskje? - det har jeg tenkt å gjøre i kveld -tror ikke de er særlig moderne lenger.... hehehe :-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Tapp varmt vann i badekaret, trekk ut telefonen og ta med deg et glass bayleis. Tenn noen stearinlys og slukk lyset. Siden du ikke vil lese, så kan du høre på en lydbok eller musikk. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Tømme klesskapet for gamle sykkelbukser, kanskje? - det har jeg tenkt å gjøre i kveld -tror ikke de er særlig moderne lenger.... Har du fortsatt sånne sykkelbukser liggende som kalles døvebukser? Fordi man kan lese på leppene... 0 Siter
flisa Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Tapp varmt vann i badekaret, trekk ut telefonen og ta med deg et glass bayleis. Tenn noen stearinlys og slukk lyset. Siden du ikke vil lese, så kan du høre på en lydbok eller musikk. Lydbøkene om Kurt! -hehe 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Lydbøkene om Kurt! -hehe Hvilken Kurt? Ex-rørleggeren? Siden du sier he,he lurer jeg på om det er en tråd e.l. jeg har gått glipp av? 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Tapp varmt vann i badekaret, trekk ut telefonen og ta med deg et glass bayleis. Tenn noen stearinlys og slukk lyset. Siden du ikke vil lese, så kan du høre på en lydbok eller musikk. Takk jeg tror det var en dr&tgod idé. Hade', du er lur 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Takk jeg tror det var en dr&tgod idé. Hade', du er lur "Hade', du er lur :)" Men så heter jeg jo også lurulf Kos deg i badet! 0 Siter
flisa Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Hvilken Kurt? Ex-rørleggeren? Siden du sier he,he lurer jeg på om det er en tråd e.l. jeg har gått glipp av? Lydbok!! av Erlend Loe - barnebøkene om Kurt - de er vanvittig morsomme! 0 Siter
flisa Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Har du fortsatt sånne sykkelbukser liggende som kalles døvebukser? Fordi man kan lese på leppene... Å hold kjeft! *Staff'er seg* 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Lydbok!! av Erlend Loe - barnebøkene om Kurt - de er vanvittig morsomme! Ok, takk for tipset! Er stadig på jakt etter gode barnebøker til poden 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Å hold kjeft! *Staff'er seg* He, he! 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Lydbok!! av Erlend Loe - barnebøkene om Kurt - de er vanvittig morsomme! Er det virkelig bare jeg som synes de er fryktelig oppskrytte? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.