Gå til innhold

Skal slappe av, men kjeder meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg _virkelig_ å slappe av et par timer, avbrutt av middagslagning. Er for trøtt til å les, sitte her osv. Hva gjør jeg da? Det er jo bare dritt på tv på denne tiden av døgnet, og jeg har ikke video/dvd. Ikke vil jeg sove heller.

Førstehjelp, noen?

Skrevet

Tømme klesskapet for gamle sykkelbukser, kanskje? - det har jeg tenkt å gjøre i kveld -tror ikke de er særlig moderne lenger....

Skrevet

Tømme klesskapet for gamle sykkelbukser, kanskje? - det har jeg tenkt å gjøre i kveld -tror ikke de er særlig moderne lenger....

Er lei sykkelbukse-tråder.

Orker forresten ikke rydde når jeg er sliten. Ellers takk :)

Gjest avstandsforhold
Skrevet

hehehe :-)

Skrevet

Tapp varmt vann i badekaret, trekk ut telefonen og ta med deg et glass bayleis.

Tenn noen stearinlys og slukk lyset. Siden du ikke vil lese, så kan du høre på en lydbok eller musikk.

Skrevet

Har du fortsatt sånne sykkelbukser liggende som kalles døvebukser? Fordi man kan lese på leppene...

Skrevet

Tenn noen stearinlys og slukk lyset. Siden du ikke vil lese, så kan du høre på en lydbok eller musikk.

Lydbøkene om Kurt! -hehe

Skrevet

Lydbøkene om Kurt! -hehe

Hvilken Kurt? Ex-rørleggeren? Siden du sier he,he lurer jeg på om det er en tråd e.l. jeg har gått glipp av?

Skrevet

Takk jeg tror det var en dr&tgod idé.

Hade', du er lur :)

Skrevet

Takk jeg tror det var en dr&tgod idé.

Hade', du er lur :)

"Hade', du er lur :)"

Men så heter jeg jo også lurulf :)

Kos deg i badet!

Skrevet

Hvilken Kurt? Ex-rørleggeren? Siden du sier he,he lurer jeg på om det er en tråd e.l. jeg har gått glipp av?

Lydbok!! av Erlend Loe - barnebøkene om Kurt - de er vanvittig morsomme!

Skrevet

Har du fortsatt sånne sykkelbukser liggende som kalles døvebukser? Fordi man kan lese på leppene...

Å hold kjeft!

*Staff'er seg*

Skrevet

Ok, takk for tipset! Er stadig på jakt etter gode barnebøker til poden :)

Skrevet

Er det virkelig bare jeg som synes de er fryktelig oppskrytte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...