Bambiii Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Hei, jeg er ei jente på 21 år som har gått 3 uker over tiden siden jeg skulle ha fått mensen. Jeg har utrolig ømme bryster og kjenner i blant det samme ubehage i mageregionen som jeg føler like før jeg får mensen. Men dette har jeg følt i lang tid nå. Og fremdeles ingen menstruasjon...! Er det noen der ute som har erfaringer med dette?Kan jeg være gravid, eller er bare mensen utroolig sen?takker så masse for svar hilsen engstelig 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Mensmurringer er veldig vanlig å ha i begynnelsen av graviditeten. Det samme med ømme bryster. Du bør ta en test med en gang. 0 Siter
Cumbria Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Typisk tegn på graviditet, spør du meg. "Menssmertene" kan godt være såkalte "festesmerter" som skriver seg fra at det befruktede egget "rigger seg til" i livmoren. 0 Siter
Gjest kan du være Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Ta nå bare en test, kjøp på apoteket. Så får du svaret.... 0 Siter
amber sun Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Ja, det er typiske tegn på graviditet. Løp og kjøp en test med en gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.