Gå til innhold

Venstresidens sanne ansikt...

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

32

• MsSophie

5

• Gyda

4

• Osiris

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, de er nok sånn alle sammen, selvfølgelig. Når sos-rasisme eller mennesker med samme meninger som dem gjør slikt, så kan vi jo absolutt konkludere at absolutt hele venstresiden er slik.

Ikke til å komme fra.

Gjest tuller selvsagt
Skrevet

Ja, de er nok sånn alle sammen, selvfølgelig. Når sos-rasisme eller mennesker med samme meninger som dem gjør slikt, så kan vi jo absolutt konkludere at absolutt hele venstresiden er slik.

Ikke til å komme fra.

Særlig Flisa!....;)

Skrevet

...og her ser vi et eksempel på hvor intelligente enkelte er, i sin trang til å si at "én stein er grå, så da er pr.def. alle steiner grå"...

Forøvrig - at venstreekstremister ikke er tilhengere av den typen demokrati vi mener definerer selve styreformen er vel ikke noe nytt?

"...................................."

Skrevet

Særlig Flisa!....;)

Flisa er Venstre-tilhenger - partiet Venstre tilhører ikke venstresiden av politikken, men et sted i midten.

"........................................"

Skrevet

"Ja, her ser vi et eksempel på hvordan ventresiden i norsk politikk forholder seg til demokratiet og ytringsfrihet."

Ja, dette kan du tro hjelper meg til å holde meg langt unna venstresiden når stemmeseddelen går i urna.

Demokratene har jo nettopp demokrati i navnet sitt, så det er kanskje litt betryggende å stemme på dem, ja.

At jeg ikke har tenkt på det før. ;o)

Skrevet

Flisa er Venstre-tilhenger - partiet Venstre tilhører ikke venstresiden av politikken, men et sted i midten.

"........................................"

Og Venstre sitter jo i en borgerlig regjering, så de er nok et hakk nærmere høyre enn venstre også.

Gjest Greit å vite
Skrevet

"Ja, her ser vi et eksempel på hvordan ventresiden i norsk politikk forholder seg til demokratiet og ytringsfrihet."

Ja, dette kan du tro hjelper meg til å holde meg langt unna venstresiden når stemmeseddelen går i urna.

Demokratene har jo nettopp demokrati i navnet sitt, så det er kanskje litt betryggende å stemme på dem, ja.

At jeg ikke har tenkt på det før. ;o)

Dersom du mener at det å bruke vold mot meningsmotstandere er helt ok, kan du trygt stemme rødt i år!

...verre er det ikke.

Høyresiden vil i god demokratisk tradisjon la Klepe uttale seg -- men la ham lide et sviende nederlag valgnatten.

Så om du er for ytringsfrihet, stemmer du blått.

Iallfall bør du unngå å stemme på dem som vil begrense demokratiet: enten det nå er de brune v/ Kleppe eller ventresiden.

Gjest Greit å vite
Skrevet

...og her ser vi et eksempel på hvor intelligente enkelte er, i sin trang til å si at "én stein er grå, så da er pr.def. alle steiner grå"...

Forøvrig - at venstreekstremister ikke er tilhengere av den typen demokrati vi mener definerer selve styreformen er vel ikke noe nytt?

"...................................."

Så er det kanskje ikke så påfallende at vold mot meningsmotstandere UTEN unntak kommer fra de som stemmer rødt eller brunt...

Og det sier litt om hvem vi ikke bør stemme på...

Gjest Greit å vite
Skrevet

Ikke til å komme fra.

Det er en feilslutning -- fra din side. Men det er et faktum at vold mot meningsmotstandere ALLTID kommer fra folk som stemmer rødt eller brunt...

Nasjonal-sosialisme, ja -- et visst slektskap mellom rødt og brunt, ja.

Gjest Halling
Skrevet

Det er en feilslutning -- fra din side. Men det er et faktum at vold mot meningsmotstandere ALLTID kommer fra folk som stemmer rødt eller brunt...

Det er nok flere volds-fellestrekk.

Skrevet

Så er det kanskje ikke så påfallende at vold mot meningsmotstandere UTEN unntak kommer fra de som stemmer rødt eller brunt...

Og det sier litt om hvem vi ikke bør stemme på...

"Så er det kanskje ikke så påfallende at vold mot meningsmotstandere UTEN unntak kommer fra de som stemmer rødt eller brunt..."

Enten så snakker du under det du har vett til nå, eller så er det synd på deg. Vold har vært hovedsaklig utbredt blant såkalte høyreekstremister og andre fascister. Venstreekstremistenes tullete oppførsel gjør ikke annet enn å balansere dette. Ekstremister, høyre eller sosialistiske, er idioter og et livsfarlig onde hvis det blir mange av dem.

"Og det sier litt om hvem vi ikke bør stemme på..."

Dette sier vel heller litt om din (og andres) trang til å diktere andres syn, og å legge oppdiktede meninger og holdninger i fanget på meningsmotstanderne. Det er noe høyreekstremistene - og de av dem som frekventerer forumene her inne er gode representanter - alltid har gjort.

"..................................."

Skrevet

Og Venstre sitter jo i en borgerlig regjering, så de er nok et hakk nærmere høyre enn venstre også.

Særlig røde er de ihvertfall ikke :-) (Men en gjeng med klovner, derimot...)

"....................................."

Skrevet

*s*

Skrevet

Dersom du mener at det å bruke vold mot meningsmotstandere er helt ok, kan du trygt stemme rødt i år!

...verre er det ikke.

Høyresiden vil i god demokratisk tradisjon la Klepe uttale seg -- men la ham lide et sviende nederlag valgnatten.

Så om du er for ytringsfrihet, stemmer du blått.

Iallfall bør du unngå å stemme på dem som vil begrense demokratiet: enten det nå er de brune v/ Kleppe eller ventresiden.

Fantastisk resonnement! Jeg må stemme blått for å ivareta demokratiet, og er jeg for vold må jeg stemme rødt.

Hmmm. Nå ble jeg i tvil, gitt.

Skrevet

Tror du folk biter på det? Nekter å tro at at folk er så dumme at de tror overskrifta de henger på greip. Dette er NOEN få gærninger, og man kan ikke dømme hele venstresida ut i fra det. Ingen sosialister jeg kjenner driver og kaster egg på folk.

Skrevet

Kan jeg anbefale at du tenker deg om før du skriver.

Skrevet

hehe, det er jeg enig i. Men det er en demokratisk rett å være klovn.

Skrevet

Å kaste egg er også en form for ytring, og kan vel omtrent sidestilles med den dritten Kleppe selv slenger ut av kjeften....

Gjest tintintin
Skrevet

Ja dette var veldig greit å vite:-)

Var nemlig så i tvil etter å ha sett Kleppe med eggeplomme sigende nedover panna. Etter å ha lest hva du har å si her falt liksom alt på plass.

Du tror ikke vi skal stemme MØRKEblått eller noe enda lengre ut på høyresida da, sånn for å være helt sikker? På at demokratiet varer?

Kniiiiiiiiiiiis

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...