Gå til innhold

Venstresidens sanne ansikt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er skummelt at noen kan støtte slike handlinger.

Er retten til å kaste egg viktigere enn ytringsfriheten?

Har jeg støttet handlingen? Jeg synes så tydelig jeg omtalte det som idiotisk...

"..................................."

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

32

• MsSophie

5

• Gyda

4

• Osiris

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*LOL* DOL har mange artige figurer.

Sør som den reindyrkede kverulanten, mens du i tillegg til det fremstår som noe mer av en intrikant. Bredbeint skrevende i en sky av pompøst ordskvalder. Lemenaktig fastbitt når

sjansen bys til å trakassere.

Vurdert å skaffe deg et liv?

*gjesp*

"............................"

Gjest Halling
Skrevet

....så hvis det er slektskap mellom rødt og brunt, så kastet altså de røde egg på slektninger!? ;o)

Jeg er forøvrig verken særlig rød eller brun, så ikke beskyld meg for det.

Å kalle eggkasting vold synes jeg kanskje er vagt søkt, men kan være tilbøyelig til å være enig i at egg er dårligere argument enn ord.

Men jeg kan godt forstå at noen får lyst til å kaste egg på Kleppe når han snakker. Selv heller jeg litt mer mot selvskading dog - for lyst til å rive av meg håret... ;o)

Beste hilsen fra

Sosialister og nasjonallsosialister har to viktige politiske elementer felles:

kapitalstyring

planøkonomi

Det gjør dem til "brødre".

De to giftige elementene har tatt knekken på flere land, som har forlatt tvangstrøya som kvalte økonomien i korrupsjon, fattigdom, apati og kaos.

De liberale har ikke disse to elementene, og er derfor langt unna politisk.

Skrevet

Som vanlig kommer du med en masse vrøvl.

Vold mot annerledestenkende i Norge har de siste, la oss si, ca. 50 årene utelukkende kommet fra dem som er politisk rød eller brun.

Vold som virkemiddel er altså helt klart vanligst blant dem som er politisk radikale, enten de nå er sosialister eller nasjonalsosialister.

"enten de nå er sosialister eller nasjonalsosialister"

Hmm...jeg synes så tydelig jeg (opptil flere ganger) har sammenliknet bl.a disse to gruppene, og kalt dem "samme bermen". Morsk her, er f.eks en representant for den "brune brigade", men fatter ikke at han ikke er det spøtt bedre enn disse "røde" fjolsene.

Gjest Halling
Skrevet

Har jeg støttet handlingen? Jeg synes så tydelig jeg omtalte det som idiotisk...

Ups. Jeg vet det.

Det var de andre jeg skrev om.

Skrevet

Så om du blir kastet egg på, av en som ikke liker noe du sier, så er det ikke noe galt i det. Du mener altså at det å kaste egg på noen, ikke på noen måte er å utøve en form for fysisk vold.

En skulle nesten tro du var (nasjonal-) sosialist!

Det forklarer jo mye annet av det du lirer av deg, når du har en så "løs" og "convenient" tolkning av begrepet "vold". Å kaste egg kan på det meste betraktes som utrolig barnslig oppførsel - voldelig er det ikke.

"...................................."

Skrevet

Ups. Jeg vet det.

Det var de andre jeg skrev om.

Ok :-)

Skrevet

Så du får ikke den hjelpen du trenger?

Hadde du noe saklig å komme med?

"................................."

Skrevet

Du ville vel sette stor pris på om du ble møtt med samme type "slående retorikk".

Dakal...har noen kastet egg på deg...? Dakal...la oss politianmelde slike horrible voldsutøvere...*syte* Du syter jaggu like ille som Morsk.

"................................"

Skrevet

Å kaste egg er et syssel for apekatter.

Hvem er de neste de skal "ta" ? Meg? Deg?

Selv min dype forakt for politikere vil aldri slå ut i vold. De er ikke verd det. Min forakt viser jeg ved ikke å møte opp, kaste alle opprop i søpla og glemme det de sier.

Men selvsagt er det fint å se hvem som sier hva og hvem som kaster egg, hverken eggkastere eller andre apekatter vil få min stemme. Alt bør ut i det offentlige rom, slik at vi alle kan se det/dem, og som voksne fornuftige mennesker vurdere seriøsiteten og fornuften i meningene deres. Hvis noen kaster egg, får jeg ikke vite hva de mener, og det irriterer meg, jeg vil høre det. Ingen skal bestemme hva -jeg- skal høre eller se.

Jeg har sympati for de som blir truffet av egg, hvis de bare utøver sin rett til å tale, da det er et svært viktig demokratisk prinsipp man ikke bryter.

Det kan komme til det punkt at noen blir skadet for sine meninger, da er vi brått redusert til onde og skammelig primitive vesener.

Javisst - voksne mennesker kaster ikke egg på en politiker når h*n skal holde tale, uansett parti. Og ja - enkelte grupperinger av marxist-ekstremister har det med å ty til håndgemeng i slike tilfeller. Men å kalle det vold blir for dumt - det er barnslige påbelstreker, og lite annet. Generaliseringen som gjøres av trådstarter her er også omtrent som å si at "pakistanere viser sitt sanne ansikt" og henvise til romsåsdrapet.

Gjest Halling
Skrevet

Det forklarer jo mye annet av det du lirer av deg, når du har en så "løs" og "convenient" tolkning av begrepet "vold". Å kaste egg kan på det meste betraktes som utrolig barnslig oppførsel - voldelig er det ikke.

Jeg vil kalle det vold, det er i hvert fall ikke kommunikasjon.

Da kan vi kalle ørefiker for tegnspråk?

Skrevet

Jeg vil kalle det vold, det er i hvert fall ikke kommunikasjon.

Da kan vi kalle ørefiker for tegnspråk?

Eggkasting på en scene er ikke det samme som en ørefikk - sorry, jeg er ikke med på den. Kan du ikke være fornøyd med at jeg kaller det barnslige og lavmåls pøbelstreker?

Skrevet

Sosialister og nasjonallsosialister har to viktige politiske elementer felles:

kapitalstyring

planøkonomi

Det gjør dem til "brødre".

De to giftige elementene har tatt knekken på flere land, som har forlatt tvangstrøya som kvalte økonomien i korrupsjon, fattigdom, apati og kaos.

De liberale har ikke disse to elementene, og er derfor langt unna politisk.

Nå ville jeg ikke akkurat kalle det som Kleppe spyr ut for særlig liberalt da. I mine ører høres det langt på vei brunt ut. Mulig de har noen liberale poeng, men jammen drukner det ikke i all gørra om Fæle Brune Mennesker.

Beste hilsen fra

Gjest Halling
Skrevet

Javisst - voksne mennesker kaster ikke egg på en politiker når h*n skal holde tale, uansett parti. Og ja - enkelte grupperinger av marxist-ekstremister har det med å ty til håndgemeng i slike tilfeller. Men å kalle det vold blir for dumt - det er barnslige påbelstreker, og lite annet. Generaliseringen som gjøres av trådstarter her er også omtrent som å si at "pakistanere viser sitt sanne ansikt" og henvise til romsåsdrapet.

Javel. Pøbelstreker.

Skrevet

Kleppe ble også slått til blods. Men såpass av fakta om det saken dreier seg om har vel neppe høsnehjernen din fått med seg.

Skrevet

*gjesp*

Er den smittsom denne gjespingen som du og din tråd-hitlings venn Sør stadig må ty til når dere er kjørt i senk?

Skrevet

Kleppe ble også slått til blods. Men såpass av fakta om det saken dreier seg om har vel neppe høsnehjernen din fått med seg.

*blah-blah-blah*

*gjesp*

(Du kunne sikkert tjent penger på å skrive brev til folk med søvnproblemer)

"................................."

Skrevet

Er den smittsom denne gjespingen som du og din tråd-hitlings venn Sør stadig må ty til når dere er kjørt i senk?

*Gjesp*

".............................."

Gjest Halling
Skrevet

Eggkasting på en scene er ikke det samme som en ørefikk - sorry, jeg er ikke med på den. Kan du ikke være fornøyd med at jeg kaller det barnslige og lavmåls pøbelstreker?

OK.

Skrevet

*Gjesp*

".............................."

Ikke bare gjespinger er smittsom, men tydligvis også evnen til å gjenta sine meningsløsheter i det evinnelige.

Du er ikke tilfeldigvis ham?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...