Gå til innhold

Venstresidens sanne ansikt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bare gjespinger er smittsom, men tydligvis også evnen til å gjenta sine meningsløsheter i det evinnelige.

Du er ikke tilfeldigvis ham?

*Gjesp*

"............................."

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

32

• MsSophie

5

• Gyda

4

• Osiris

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*Gjesp*

Jada, det er velkjent at en av bivirkningene av Prozac er trøtthet. Du er unnskyldt.

Men at en annen er paranoid-kverulantisme var hitill ukjent, og bør meldes inn til bivirkningsnemda.

Skrevet

Jada, det er velkjent at en av bivirkningene av Prozac er trøtthet. Du er unnskyldt.

Men at en annen er paranoid-kverulantisme var hitill ukjent, og bør meldes inn til bivirkningsnemda.

*Gjesp*

(forøvrig - du _kan_ ikke provosere, Morsk - gjør deg selv en tjeneste å la være å prøve)

"..................................."

Skrevet

*Gjesp*

(forøvrig - du _kan_ ikke provosere, Morsk - gjør deg selv en tjeneste å la være å prøve)

Sita: forøvrig - du _kan_ ikke provosere.

*LOL* dagens beste så lang?

Neida,ikke mer provosert enn at fråden rundt kjeften din syns helt hit, der du klapprer avgårde på tastaturet i frensik opptatthet og desperasjon over at ikke hele verden forstår hvor lite fanatisk du er og hvor uendelig fanatsiske andre er, (som f.eks. kan finne på å ta avstand fra politisk vold).

Du er en vandrende vits.

Skrevet

*blah-blah-blah*

*gjesp*

(Du kunne sikkert tjent penger på å skrive brev til folk med søvnproblemer)

"................................."

At rene facts gjør deg søvnig er vel i grunn vel kjent.

Du foretrekker din egen drømme\fantasiverden og forlanger at alle andre også skal ta del i den.

Skrevet

Sita: forøvrig - du _kan_ ikke provosere.

*LOL* dagens beste så lang?

Neida,ikke mer provosert enn at fråden rundt kjeften din syns helt hit, der du klapprer avgårde på tastaturet i frensik opptatthet og desperasjon over at ikke hele verden forstår hvor lite fanatisk du er og hvor uendelig fanatsiske andre er, (som f.eks. kan finne på å ta avstand fra politisk vold).

Du er en vandrende vits.

*Gjesp*

".............................."

Skrevet

At rene facts gjør deg søvnig er vel i grunn vel kjent.

Du foretrekker din egen drømme\fantasiverden og forlanger at alle andre også skal ta del i den.

*Gjesp*

Skrevet

*Gjesp*

Sitat: *Gjesp*

Prøv med søvn. Det pleier hjelpe. Dessuten kan det hende at etterpå ikke lenger trykkker ut av deg så mye irritabelt tull mot andre.

Skrevet

Sitat: *Gjesp*

Prøv med søvn. Det pleier hjelpe. Dessuten kan det hende at etterpå ikke lenger trykkker ut av deg så mye irritabelt tull mot andre.

*Gjesp*

Skrevet

*Gjesp*

Eventuelt er det kanskje en ide å legge seg litt tidligere om kvelden?

Forrige natt spredte du møkk til langt over midnatt. Det hjelper neppe på gjespingen din.

Skrevet

Forrige natt spredte du møkk til langt over midnatt. Det hjelper neppe på gjespingen din.

*Gjesp*

Skrevet

Hahaha..det blir hysterisk morsomt når du beskylder andre for å spre møkk, for det er vel ikke akkurat roser du selv driver å planter her inne..

Skrevet

Hahaha..det blir hysterisk morsomt når du beskylder andre for å spre møkk, for det er vel ikke akkurat roser du selv driver å planter her inne..

Hvordan skal roser kunne blomstre i en tistelhage?

Skrevet

Hvordan skal roser kunne blomstre i en tistelhage?

Med god pleie, omsorg, kjærlighet og riktig stell...

...jo, og en god dose møkk innimellom...

:-)

Skrevet

Med god pleie, omsorg, kjærlighet og riktig stell...

...jo, og en god dose møkk innimellom...

:-)

He he..

Skrevet

Du ville vel sette stor pris på om du ble møtt med samme type "slående retorikk".

Mest av alt ville jeg sette pris på litt humor i hverdagen! :-)

Ha en fortr5effelig dag, og prøv å ikke ergre deg for mye! *S*

Gjest Greit å vite
Skrevet

....så hvis det er slektskap mellom rødt og brunt, så kastet altså de røde egg på slektninger!? ;o)

Jeg er forøvrig verken særlig rød eller brun, så ikke beskyld meg for det.

Å kalle eggkasting vold synes jeg kanskje er vagt søkt, men kan være tilbøyelig til å være enig i at egg er dårligere argument enn ord.

Men jeg kan godt forstå at noen får lyst til å kaste egg på Kleppe når han snakker. Selv heller jeg litt mer mot selvskading dog - for lyst til å rive av meg håret... ;o)

Beste hilsen fra

Du har altså ikke hørt om søskenrivalisering.

Ikke hørt om "arketypene" Kain og Abel?

Ja, ja.

... men du gjorde jo et tappert lite forsøk, da...

:)

Gjest Greit å vite
Skrevet

"enten de nå er sosialister eller nasjonalsosialister"

Hmm...jeg synes så tydelig jeg (opptil flere ganger) har sammenliknet bl.a disse to gruppene, og kalt dem "samme bermen". Morsk her, er f.eks en representant for den "brune brigade", men fatter ikke at han ikke er det spøtt bedre enn disse "røde" fjolsene.

Det har du jo rett i.

Gjest Greit å vite
Skrevet

Det forklarer jo mye annet av det du lirer av deg, når du har en så "løs" og "convenient" tolkning av begrepet "vold". Å kaste egg kan på det meste betraktes som utrolig barnslig oppførsel - voldelig er det ikke.

"...................................."

Det er helt klart at kasting av egg på en hvilken som helst person rammes av straffeloven -- som ikke har "barnslighet" som 'skopos'.

Din private oppfatning forblir helt privat -- skjønt den deles muligvis av (nasjonal-) sosialistene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...