Gjest data-dummie Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Skrev et innlegg her tidligere, etter det fant jeg ut at jeg brukte feil kabel. En datamaskin med xp og en med 2000. Den med xp går greit på nett uansett hvilken Lan-port jeg kobler den til. Den med 2000 gikk på nett via lan-port 1 når det var bare den som var koblet til. Nå vil den ikke på nett uansett lan-port når jeg har koblet til en til pc. Det er jo sikkert bare en liten innstilling, kan noen hjelpe meg? 0 Siter
citoyen Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Sjekk at maskinen med 2000 er stilt inn til å bruke DHCP og ikke fast IP-adresse. 0 Siter
Gjest data-dummie Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Sjekk at maskinen med 2000 er stilt inn til å bruke DHCP og ikke fast IP-adresse. Ååååå - du er en knupp!!! Tuusen takk!! :-)) 0 Siter
Prozak Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Ååååå - du er en knupp!!! Tuusen takk!! :-)) Du så ikke at jeg nevnte det for det i det første innlegget ditt? :-) "...................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.