Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Nei at jeg gikk glipp av dette!

Hva var du på tv for togli? :)

Hun var med og kastet egg på Vidar Kleppe ;)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

4

• Snorkfrøken

3

• bb71

3

• org

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest nynneli
Skrevet

*fnis*

Ja, nå er jeg nesten kjendig altså ;-)

Men hysj, hysj...

ARGH. Jeg rakk ikke se det. Får satse på reprisen. Så "reklamen" på siden til odf...

Skrevet

Hun var med og kastet egg på Vidar Kleppe ;)

Hehe, det kunne ha vært meg det ja ;-)

Skrevet

ARGH. Jeg rakk ikke se det. Får satse på reprisen. Så "reklamen" på siden til odf...

Høh, nå må jeg inn og titte jeg også....

Skrevet

Nei at jeg gikk glipp av dette!

Hva var du på tv for togli? :)

Jeg prøver å være litt sånn halvanonym ;-)

Skrevet

Aha...du var statist i kveldens Cæsar?*anonym i bakgrunnen*

Du får tro hva du vil.

*erte-erte*

Gjest 1000valg
Skrevet

Du får tro hva du vil.

*erte-erte*

Aha...nå har jeg det.

Jeg er synsk, og ser en familie, det har noe med snorking å gjøre....jeg ser flere sjarmerende unger...;) *KNEGG*

Skrevet

Nix, men ble så nyskjerrig at jeg måtte se det på web-tv, så jeg har sett togli på web-tv i kveld ;o)

Skrevet

Søren óg. Dette må jeg vite mer om! Hvilket program - og når går det i reprise?

Skrevet

Nix, men ble så nyskjerrig at jeg måtte se det på web-tv, så jeg har sett togli på web-tv i kveld ;o)

NRK?

Skrevet

Aha...nå har jeg det.

Jeg er synsk, og ser en familie, det har noe med snorking å gjøre....jeg ser flere sjarmerende unger...;) *KNEGG*

Skjønner ikke hva du snakker om altså!!!

;-)

Skrevet

Ja! Men da husket jeg ikke det hun ymtet om her tidligere, så jeg tenkte ikke på at det var henne.

3 nydelige småjenter, togli, såpass fikk jeg med meg! Sååå søtt med den minste som lå i koma på pappas bryst!

Skrevet

Ja! Men da husket jeg ikke det hun ymtet om her tidligere, så jeg tenkte ikke på at det var henne.

3 nydelige småjenter, togli, såpass fikk jeg med meg! Sååå søtt med den minste som lå i koma på pappas bryst!

Det er ett år siden vi ble filma, så det var litt rart å se hvor store jentene er blitt på dette året :-)

Minsten hadde fortsatt inntørka vannkopper i hodet, men var nå søt likavel ;-)

Skrevet

Og så jeg som lenge har lurt på om jeg skulle tørre å sende bilde til Bassisten da. Nå spiller det nok liten rolle fra eller til *hehe*

Skrevet

Det er ett år siden vi ble filma, så det var litt rart å se hvor store jentene er blitt på dette året :-)

Minsten hadde fortsatt inntørka vannkopper i hodet, men var nå søt likavel ;-)

Ja, jeg husker jo du fortalte her at den minste kunne gå, så jeg forbant slett ikke deg med familien på TV.

Jeg kan forsikre deg om at du ikke går glipp av noen stor opplevelse selv om du ikke hører snorking :-|

Skrevet

Ja, jeg husker jo du fortalte her at den minste kunne gå, så jeg forbant slett ikke deg med familien på TV.

Jeg kan forsikre deg om at du ikke går glipp av noen stor opplevelse selv om du ikke hører snorking :-|

Hehe, kan jeg tenke meg ;-)

Skrevet

Ja, jeg kunne ikke dy meg jeg heller! Så nå er togli sett av meg også. Fint hus da! Søte barn også! Alt var så fint og søtt atte... En riktig fin kjernefamilie! Jeg la også merke til de moderne limegrønne lysene!!!!!!

*fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...