Gjest Mr. Pusten Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Nei at jeg gikk glipp av dette! Hva var du på tv for togli? Hun var med og kastet egg på Vidar Kleppe 0 Siter
Gjest nynneli Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 *fnis* Ja, nå er jeg nesten kjendig altså ;-) Men hysj, hysj... ARGH. Jeg rakk ikke se det. Får satse på reprisen. Så "reklamen" på siden til odf... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Hun var med og kastet egg på Vidar Kleppe Hehe, det kunne ha vært meg det ja ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 ARGH. Jeg rakk ikke se det. Får satse på reprisen. Så "reklamen" på siden til odf... Høh, nå må jeg inn og titte jeg også.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Nei at jeg gikk glipp av dette! Hva var du på tv for togli? Jeg prøver å være litt sånn halvanonym ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Aha...du var statist i kveldens Cæsar?*anonym i bakgrunnen* Du får tro hva du vil. *erte-erte* 0 Siter
Gjest 1000valg Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Du får tro hva du vil. *erte-erte* Aha...nå har jeg det. Jeg er synsk, og ser en familie, det har noe med snorking å gjøre....jeg ser flere sjarmerende unger... *KNEGG* 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Nix, men ble så nyskjerrig at jeg måtte se det på web-tv, så jeg har sett togli på web-tv i kveld ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Søren óg. Dette må jeg vite mer om! Hvilket program - og når går det i reprise? 0 Siter
Gyda Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Nix, men ble så nyskjerrig at jeg måtte se det på web-tv, så jeg har sett togli på web-tv i kveld ;o) NRK? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Aha...nå har jeg det. Jeg er synsk, og ser en familie, det har noe med snorking å gjøre....jeg ser flere sjarmerende unger... *KNEGG* Skjønner ikke hva du snakker om altså!!! ;-) 0 Siter
laban Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Ja! Men da husket jeg ikke det hun ymtet om her tidligere, så jeg tenkte ikke på at det var henne. 3 nydelige småjenter, togli, såpass fikk jeg med meg! Sååå søtt med den minste som lå i koma på pappas bryst! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Ja! Men da husket jeg ikke det hun ymtet om her tidligere, så jeg tenkte ikke på at det var henne. 3 nydelige småjenter, togli, såpass fikk jeg med meg! Sååå søtt med den minste som lå i koma på pappas bryst! Det er ett år siden vi ble filma, så det var litt rart å se hvor store jentene er blitt på dette året :-) Minsten hadde fortsatt inntørka vannkopper i hodet, men var nå søt likavel ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Nix, men ble så nyskjerrig at jeg måtte se det på web-tv, så jeg har sett togli på web-tv i kveld ;o) Og så jeg som lenge har lurt på om jeg skulle tørre å sende bilde til Bassisten da. Nå spiller det nok liten rolle fra eller til *hehe* 0 Siter
laban Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Det er ett år siden vi ble filma, så det var litt rart å se hvor store jentene er blitt på dette året :-) Minsten hadde fortsatt inntørka vannkopper i hodet, men var nå søt likavel ;-) Ja, jeg husker jo du fortalte her at den minste kunne gå, så jeg forbant slett ikke deg med familien på TV. Jeg kan forsikre deg om at du ikke går glipp av noen stor opplevelse selv om du ikke hører snorking :-| 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Ja, jeg husker jo du fortalte her at den minste kunne gå, så jeg forbant slett ikke deg med familien på TV. Jeg kan forsikre deg om at du ikke går glipp av noen stor opplevelse selv om du ikke hører snorking :-| Hehe, kan jeg tenke meg ;-) 0 Siter
bb71 Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Nix, men ble så nyskjerrig at jeg måtte se det på web-tv, så jeg har sett togli på web-tv i kveld ;o) Ja, jeg kunne ikke dy meg jeg heller! Så nå er togli sett av meg også. Fint hus da! Søte barn også! Alt var så fint og søtt atte... En riktig fin kjernefamilie! Jeg la også merke til de moderne limegrønne lysene!!!!!! *fnis* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Søren og. Det glemte jeg! ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.