Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så jeg som lenge har lurt på om jeg skulle tørre å sende bilde til Bassisten da. Nå spiller det nok liten rolle fra eller til *hehe*

Jeg har tenkt tanken på det bildet jeg også...

Du har jo ikke noe å tape nå som du er rikskjendis likevel ;o)

fniis

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

4

• Snorkfrøken

3

• bb71

3

• org

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har tenkt tanken på det bildet jeg også...

Du har jo ikke noe å tape nå som du er rikskjendis likevel ;o)

fniis

Jeg er egentlig litt skuffa.... Her går jeg rundt med autografblokka klar (i tilfelle jegerne har glemt den), og ikke en sjel har spurt etter autografen *snurt*

Skrevet

Jeg er egentlig litt skuffa.... Her går jeg rundt med autografblokka klar (i tilfelle jegerne har glemt den), og ikke en sjel har spurt etter autografen *snurt*

Ja, da hadde jeg også blitt skikkelig skuffa! Det får være måte på frekkhet! Har du vært langt utenfor husets fire vegger i dag da, eller er det gjengen på dol som skuffer?

Skrevet

Ja, da hadde jeg også blitt skikkelig skuffa! Det får være måte på frekkhet! Har du vært langt utenfor husets fire vegger i dag da, eller er det gjengen på dol som skuffer?

Jeg har tross alt fått litt oppmerksomhet her på DOL, så der er jeg ganske så fornøyd ;-)

Hmm, må innrømme at jeg har vært stuegris idag, så bare jeg kommer meg ut døra strømmer nok autografjegerne på!

*optimist*

Skrevet

Ja, jeg kunne ikke dy meg jeg heller! Så nå er togli sett av meg også. Fint hus da! Søte barn også! Alt var så fint og søtt atte... En riktig fin kjernefamilie! Jeg la også merke til de moderne limegrønne lysene!!!!!!

*fnis*

De limegrønne lysene har jeg ennå...Hmm, kanskje på tide å bytte? ;-)

Skrevet

De limegrønne lysene har jeg ennå...Hmm, kanskje på tide å bytte? ;-)

Du får ta en lysaften!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...