Gå til innhold

Jeg mistenker min mann for å være bifil

Anbefalte innlegg

Gjest jernkvinna

Min mann har alltid vært litt feminin og flørtete av seg ovenfor begge kjønn.

Men i senere tid er det så mye som peker mot at han har et forhold på si...

Han er begynt å trene flere ganger i uken,tar sol og bleket både tenner og hår.

Tidligere dro han på hyttetur sammen med en kompis 3 ganger i året,nå er det plutselig hver helg!

Jeg har spurt om han har et forhold til noen andre,men da reagerer han med sinne og benekter.Sier han elsker meg osv

Klart jeg håper jeg tar feil,men min kvinnelige intusjon sier meg at dette ikke kan stemme..

Fortsetter under...

Dette hadde jeg ikke gitt meg på. Samle de fakta du kan (hans endring i oppførsel, økt fokusering på eget utseende og ikke minst den enorme hyppigheten i "kompisturer"!) og slå av tv'n og si at dere må snakke sammen.

Ikke angrip ham, men si rolig at du ønsker at han vil høre på det du har å si og at du vil ha et ærlig svar. Få frem at du ikke klarer å ha det sånn, men den usikkerheten du føler i forholdet deres nå.

Men vær forberedt på at han vil kunne komme til å gå fra deg til fordel for denne andre mannen!

Lykke til!

lane1365380891

Det er umulig for oss andre å svare på dette uten å kjenne mannen din mye bedre.

Men jeg er helt enig at han både viser 'homofile tendenser' (ok.. flame away!) og handlinger som ellers ofte har en sammenheng med utroskap (plutselig bli opptatt av utseende).

Med det er umulig å avgjøre. For på den annen side så har han kanskje bare fornyet seg selv, som en del av en midtlivskrise, bare funnet ut at han skal ta seg sammen osv.

Så hva kan du gjøre... annet enn å prate med ham? Det vet jeg ikke.

Men en ting kan du bruke. Han har ingen grunn til å bli sint på deg for å ta opp et problem. Dersom du føler at dette gjør deg usikker, så bør han som hensynfull mann ha forståelse for det, og kunne prate med deg om det uten å bli sint.

Annonse

Er du sikker på at det er en mannlig kompis han har med seg på hytta? Det kan jo være at kompisen er alibi for helt andre sysler :) en ung og leken "blondie" som gir han ekstra krydder i hverdagen :D

jævli bra å si det på den måten...skrem vettet av´a!

jeg tenkte å si om det samme, men jeg tenkte at jeg ikke kom til å få det fram på en god nok måte...

jævli bra å si det på den måten...skrem vettet av´a!

jeg tenkte å si om det samme, men jeg tenkte at jeg ikke kom til å få det fram på en god nok måte...

Mener du det er verre for jernkvinnen om mannen hennes er utro med en kvinne enn med enn mann?

I begge tilfeller er det utroskap, kjønnet på elskeren/elskerinnen er underordnet.

Mener du det er verre for jernkvinnen om mannen hennes er utro med en kvinne enn med enn mann?

I begge tilfeller er det utroskap, kjønnet på elskeren/elskerinnen er underordnet.

at mannen hennes er bifil og er med en elsker på hytta er relativt lite sannsynlig, og bekymringen er stor og gjør henne utrygg.

når du svarer henne på den måten, synes jeg bare det var litt rått... det blir liksom *boom* - ekstra mye å bekymre seg over...

at mannen hennes er bifil og er med en elsker på hytta er relativt lite sannsynlig, og bekymringen er stor og gjør henne utrygg.

når du svarer henne på den måten, synes jeg bare det var litt rått... det blir liksom *boom* - ekstra mye å bekymre seg over...

Jeg har da ikke svart jernkvinnen, jeg kommenterte ditt svar til Elskerinnen!

sorry, litt trøtt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...