Gjest Flystripa Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Vi skal lage koldtbord selv, og ønsker innspill for å lage dette best mulig. 0 Siter
Cumbria Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Gresk salat med masse fetaost, Caprese (tomat, mozarella, frisk basilikum, olivenolje, salt og pepper), spekemat, eggerøre, gode oster med tilbehør, kyllingspyd med peanøttsaus, krydrete kjøttboller. Kanskje litt mye tapas-preg over dette, men hva er egentlig forskjellen ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Så lenge det er laks og eggerøre er jeg fornøyd! Og salat da. Og spekemat. Og enda mer eggerøre. Masse eggerøre. Har altfor mange ganger opplevd at det har gått tomt for eggerøre. Loff, baguetter, druer... 0 Siter
Aryane Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Så lenge det er laks og eggerøre er jeg fornøyd! Og salat da. Og spekemat. Og enda mer eggerøre. Masse eggerøre. Har altfor mange ganger opplevd at det har gått tomt for eggerøre. Loff, baguetter, druer... Helt enig, det er stort sett alltid for lite eggerøre på koldtbord. Kalkun er også godt! 0 Siter
Niobe Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Kyllinglår eller vinger og god potetsalat... Å, guri, nå ble jeg sulten! 0 Siter
Gjest jordrotta Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Laks og kokt helstekt ørret. Kylling og karbonader. Halve egg med majones på. ost og kjeks. salami og skinke. Loff og baguetter. Masse salat blandet i en stor bolle.potetsalat. Namenam.... 0 Siter
amber sun Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Eggerøre! Det må det være med. Og brød, spekemat. 0 Siter
tiliti Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Roastbiff, spekemat, halve smilende egg, salat (ikke kinakål), potetsalat/andre slike typer salater, grove/fine baguetter/rundstykker (gjerne varme), hvitløkssmør, majones, smør, kylling eller kalkun, ferske reker+sitron, isbiter til ev. kald drikke, stek i påleggs-skiver, diverse "pynt" (oliven, avocado, squash, sitron, tomat, agurk, fetaost, paprika, rødløk-ringer, salatblader). 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Eggerøre m gressløk skinke roastbeef kokt laks bacon varme karbonadekaker Nå ble jeg sulten gitt. 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Roastbiff, spekemat, halve smilende egg, salat (ikke kinakål), potetsalat/andre slike typer salater, grove/fine baguetter/rundstykker (gjerne varme), hvitløkssmør, majones, smør, kylling eller kalkun, ferske reker+sitron, isbiter til ev. kald drikke, stek i påleggs-skiver, diverse "pynt" (oliven, avocado, squash, sitron, tomat, agurk, fetaost, paprika, rødløk-ringer, salatblader). Det var bred meny. Alt på en gang? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Det blir ikke koldtbord uten stekte karbonader med stekt løk! Ellers blir jeg kjempefornøyd når jeg får gravlaks og laksekabaret. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 At ikke alle dressinger og salater har rømme i seg. Noen av oss liker ikke det, og min erfaring er at det "bugner over" av ting med rømme i på et koldtbord. Waldorfsalat blir jeg derfor alltid glad over å finne. 0 Siter
tiliti Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Det var bred meny. Alt på en gang? Litt av alt til meg, ja takk. La det gjerne stå fremme hele kvelden. Jeg elsker mat! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Potetsalat, kylling, laks, reker og eggerøre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Nå er jeg meget lite begeistret for koldtbord, sær som jeg er, men jeg var en gang på et hvor de serverte to typer paier! Noe sånt som kyllingpai og broccolopai f.eks. Nyyydelig! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Vi skal ha koldtbord til søndag da skal vi blant annet ha dette: Kabaret Karbonader med stekt løk Kyllinglår Eggerøre Laks Kokt skinke Hjemmelaget rekesalat Potetsalat Pastasalat Grønn salat Leverpostei m/stekt bacon Roastbeef Litt spekemat og flatbrød Remuladesaus Div. oster og kjeks Her håper og tror jeg det skal være noe for enhver smak for alle, både barna og voksne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.