Lillemus Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Vi skal ha koldtbord til søndag da skal vi blant annet ha dette: Kabaret Karbonader med stekt løk Kyllinglår Eggerøre Laks Kokt skinke Hjemmelaget rekesalat Potetsalat Pastasalat Grønn salat Leverpostei m/stekt bacon Roastbeef Litt spekemat og flatbrød Remuladesaus Div. oster og kjeks Her håper og tror jeg det skal være noe for enhver smak for alle, både barna og voksne. Der hadde jaggu både jeg og mine to små kresepinner funnet nammis! ) 0 Siter
morsan Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Biff tartar!! Det er det altfor sjeldenman får! Ellers er roastbeef og spekemat fint å få, og hvis det er noen delikate paier eller salater eller pateer setter jeg også pris på det. Og GRAVLAKS!! Nam nam! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg er ikke så begeistret for tradisjonelt koldbord. Lag heller et tapas koldtbord. Små boller med pepperoni og fetaost. Laksemousse Kylling tikka masala spyd Fyllte sopp Scampi Hummus Olivenpai Mozzarella og tomatsalat Asparges og melon Papaya og jordbærsalat Fyllte egg med svart kaviar Avocadomousse Aioli Olivenbrød + annet godt brød + + + annet man liker 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Der hadde jaggu både jeg og mine to små kresepinner funnet nammis! ) Ok, det var godt å høre. Gøy å lage i stand hvis du ser at alle får noe mat de liker. Her kommer det barn fra 2 år til voksne godt over 70. Men da trenger jeg ikke fortsette å bekymre meg for at det ikke er noe for de fleste. Tusen takk for tilbakemelding. 0 Siter
Velouria Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg er ikke så begeistret for tradisjonelt koldbord. Lag heller et tapas koldtbord. Små boller med pepperoni og fetaost. Laksemousse Kylling tikka masala spyd Fyllte sopp Scampi Hummus Olivenpai Mozzarella og tomatsalat Asparges og melon Papaya og jordbærsalat Fyllte egg med svart kaviar Avocadomousse Aioli Olivenbrød + annet godt brød + + + annet man liker Jeg kommer! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg pleier å lage en hybrid av tradisjonelt koldtbord og tapasbord. Et smårettbord, rett og slett! Krydrede kjøttboller Reker frest i chili, lime, olje og hvitløk God spekeskinke/spekepølse Eggerøre Pastasalat eller tunfisksalat Brød Tomatsaus og aïoli Et par-tre oster Salat (enten enkel, grønn eller gresk) Vinaigrette Ovnsstekte potetbåter med rosmarin og salt 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg pleier å lage en hybrid av tradisjonelt koldtbord og tapasbord. Et smårettbord, rett og slett! Krydrede kjøttboller Reker frest i chili, lime, olje og hvitløk God spekeskinke/spekepølse Eggerøre Pastasalat eller tunfisksalat Brød Tomatsaus og aïoli Et par-tre oster Salat (enten enkel, grønn eller gresk) Vinaigrette Ovnsstekte potetbåter med rosmarin og salt Glemte oliven (gjerne flere forskjellige typer) og smørstekte sjampinjonger med sitron. 0 Siter
Velouria Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Fei sitt koldtbord hørtes lovende ut! Også vil jeg bare tipse om: Bruscetta med tomat og pesto Bruscetta med Oliventapenade Tortilla eller lefse med guacamole og spekeskinke Spiser ikke kjøtt selv, men de jeg har servert det til har vært henrykte. (rulles sammen og skjæres i skiver som kanelsnurrer) Tortilla eller lefser med philapelphia og laks (gjøres på samme måte som over) Bruschetta med melonsalsa og krepsehaler. Sikre vinnere alle sammen, iallefall har det alltid funket for meg. 0 Siter
Velouria Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Fei sitt koldtbord hørtes lovende ut! Også vil jeg bare tipse om: Bruscetta med tomat og pesto Bruscetta med Oliventapenade Tortilla eller lefse med guacamole og spekeskinke Spiser ikke kjøtt selv, men de jeg har servert det til har vært henrykte. (rulles sammen og skjæres i skiver som kanelsnurrer) Tortilla eller lefser med philapelphia og laks (gjøres på samme måte som over) Bruschetta med melonsalsa og krepsehaler. Sikre vinnere alle sammen, iallefall har det alltid funket for meg. Og selvsagt marinerte oliven og hvitløk. Og en god pastasalat med pinjekjærner i. Det er bra å ha noen alternativer uten kjøtt og fisk også. 0 Siter
favn Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Gjerne eksotisk tapaskoldtbord som flere foreslår. Røykelaksen og alt det der, kan vi jo fra før. 0 Siter
Anki Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Vi skal ha koldtbord til søndag da skal vi blant annet ha dette: Kabaret Karbonader med stekt løk Kyllinglår Eggerøre Laks Kokt skinke Hjemmelaget rekesalat Potetsalat Pastasalat Grønn salat Leverpostei m/stekt bacon Roastbeef Litt spekemat og flatbrød Remuladesaus Div. oster og kjeks Her håper og tror jeg det skal være noe for enhver smak for alle, både barna og voksne. kresne meg kommer! 0 Siter
org Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Laks - myyye røkt laks. Og sånn eggesalat. Spekeskinke er nydelig også. *glupsk* 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Gjerne eksotisk tapaskoldtbord som flere foreslår. Røykelaksen og alt det der, kan vi jo fra før. Masse god eggerøre med gressløk (kremete), mager spekeskinke, Skinkesek, skinkepålegg, et par gode salater (gjerne 1 med pasta), en pai med godt fyll, kylling, gode karbonader, div. brød 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.