Gjest sommeren over.... Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 var en uke i syden nettopp...møtte en gutt som nærmest fikk det til å gå helt rundt for meg..hadde hørt mye negativt om tyrkiske gutter på forhånd men denne gutten var spesiell..han var nydelig og se på og utrolig søt..jeg ble helt tullete når han så på meg..han sa han ikke ønsket at jeg skulle dra, at han likte meg så godt osv...jeg vet at der nede er det forskjellig fra her hjemme, at det sikkert er mer vanlig å si "im falling in love with u" etter ett par dager, uten at han kanskje vet helt hva det betyr, siden han nesten ikke kjenner meg.. jeg vet jo at dette kun var en ferieflørt..som kanskje vil gjentas hvis jeg kommer tilbake dit.. men jeg føler meg så tom, så nedfor..det er ikke noe å glede seg over nå..nå skulle jeg nesten ønske jeg aldri hadde møtt ham.. det er så trist..så meningsløst..du møter noen, opplever en helt annen hverdag en liten stund, for så å komme hjem til den samme, gamle hverdagen her hjemme...jeg føler meg så tom, måtte bare få det ut. 0 Siter
Gjest Beentheredonethat Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Så herlig å oppleve å være spesiell for en ukes tid. Det som er synd er at han gjentar samme kurtisering med neste jente han får napp hos...og så neste...og neste osv.. 0 Siter
clyde Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 ikkje får å ødlegge noe men de folka der er utlærte når det gjelder sjekking og slike ting.. 0 Siter
Gemini Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 De to andre som har svart her sier at "sånn er de" der nede. Og til en viss grad har de selvsagt rett, utbredt sjekking uke etter uke er jo ikke helt uvanlig. Men ikke alle menn rundt middelhavet ER sånn. Selv fant jeg en som var så sjenert ovenfor jenter at det er utrolig at vi i det hele tatt ble kjent. Jeg hadde til og med hørt rykter om at han var homo, et rykte som hadde oppstått fordi de andre gutta der ikke hadde sett ham sammen med en jente på minst et par år, og han var ikke "en av gjengen". Men han var definitivt ikke homo, og han fant seg definitivt ikke en annen neste uke. Jeg hadde en "alliert" i en norsk jente som var bosatt der nede, så jeg kunne følge litt med. Så ble det ikke et særlig langvarig forhold allikevel (slutt etter 6 mnd), men det var det helt andre og mer kompliserte årsaker til. Så man skal aldri si aldri, men heller ikke være naiv. 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Han er sikkert i gang med å tvinne ei ny jente rundt tommeltotten nå. Det er hobbyen til disse gutta. ...og slik går nu dagan..fram til at de er gifteklare med ei fra sitt eget land. Disse gutta regnes jo til og med som "jomfruer" hvis de kun har knullet turistjenter... Generelt vil jeg si at hvis man skal innlede forhold til en "syden-boer", så er nok tyrkere det SISTE jeg ville valgt. 0 Siter
Cumbria Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 En klassiker )... Man forflytter seg i tid og rom til en annen planet, for så å buklande noe så skrekkelig i hverdagen igjen når man kommer hjem... Du får se på det som akkurat det det var - en ferieflørt "uten rot i virkeligheten". Virkeligheten og hverdagen er her og nå, det er her du er og det du må gjøre det beste ut av. Så får du se på syden-opplevelsen som krydder i den ellers grå hverdagen, noe du kan tenke på i mørke høstkvelder. 0 Siter
petter smart Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Og noen hevder menn er enkle..... 0 Siter
Gjest sommeren over... Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Og noen hevder menn er enkle..... jeg er klar over alt det dere sier. jeg er skeptisk til slike forhold, og sydenflørter i det hele tatt, selv. jeg er ikke av typen ofte blir "lurt" av slike typer.. jeg vet om andre norske jenter som også syntes han var søt, som ville ha ham med ut, men han sa nei til dem... og han tok fri fra jobben for å være med meg, han ville sitte alene med meg på restaurant den siste kvelden for å snakke om fremtiden vår, om at jeg kunne komme og bo hos han noen uker når han fikk eget hus... han var oppriktig lei seg og redd for at jeg skulle glemme ham da jeg dro... det var han som var mest "besatt", ikke meg...han snakket seriøst om å komme til norge i vinter, det var visst ikke noe problem..han ble rett og slett litt for seriøs etter min mening, jeg likte best den intense flørtinga og spenninga ved det...=)selv om jeg nærmest får frysninger av å se på bildene og videoopptaket av ham her hjemme... 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 jeg er klar over alt det dere sier. jeg er skeptisk til slike forhold, og sydenflørter i det hele tatt, selv. jeg er ikke av typen ofte blir "lurt" av slike typer.. jeg vet om andre norske jenter som også syntes han var søt, som ville ha ham med ut, men han sa nei til dem... og han tok fri fra jobben for å være med meg, han ville sitte alene med meg på restaurant den siste kvelden for å snakke om fremtiden vår, om at jeg kunne komme og bo hos han noen uker når han fikk eget hus... han var oppriktig lei seg og redd for at jeg skulle glemme ham da jeg dro... det var han som var mest "besatt", ikke meg...han snakket seriøst om å komme til norge i vinter, det var visst ikke noe problem..han ble rett og slett litt for seriøs etter min mening, jeg likte best den intense flørtinga og spenninga ved det...=)selv om jeg nærmest får frysninger av å se på bildene og videoopptaket av ham her hjemme... Tror ikke disse mennene har det så enkelt bestandig, jeg. Klart det er spennende til å begynne med å flørte og styre med masse damer, men etterhvert tror jeg det blir litt tomt. De kan jo ikke unngå å føle seg brukt i lengden, av damer som er ute etter en ferieflørt og ikke noe mer. God nok til det liksom. De må bare stenge av følelsene så godt de kan. For ja, disse mennene har også følelser. De er ikke bare et pent ytre. 0 Siter
Gjest sommeren over Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Tror ikke disse mennene har det så enkelt bestandig, jeg. Klart det er spennende til å begynne med å flørte og styre med masse damer, men etterhvert tror jeg det blir litt tomt. De kan jo ikke unngå å føle seg brukt i lengden, av damer som er ute etter en ferieflørt og ikke noe mer. God nok til det liksom. De må bare stenge av følelsene så godt de kan. For ja, disse mennene har også følelser. De er ikke bare et pent ytre. denne fyren er god nok til mer enn en sommerflørt, problemet er at vi bor i 2 forskjellige verdensdeler, og ingen av oss behersker engelsk slik at vi kan kommunisere skikkelig, men han påstod at det ikke var noe problem... og, forelsket etter 3 dager? den er for drøy... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.