Gå til innhold

Analsex er bare for menn

Anbefalte innlegg

Gjest ja jeg vet hva er godt

Jeg hater det maset om analsex som er oppstått de siste årene. Nå har jeg vært sexual aktiv i over tredve år, og det er først de siste fem årene noen har finnet på å spørre om jeg vil ha slike greier. Nei og nei, vanlig sex er best, faktisk kjempegod *gliser* det beste jeg vet.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195263-analsex-er-bare-for-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

24

• morsan

9

• kvinnen20

7

• gripp

7

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest ja jeg vet hva er godt

Jeg liker ikke analsex, men det er greit for meg at andre damer liker det.

Hvorfor er du så sikker på at andre damer liker det hvis du ikke liker det selv? Kjenner du noen privat som har sagt til deg at dette er noe de liker?

Hvorfor er du så sikker på at andre damer liker det hvis du ikke liker det selv? Kjenner du noen privat som har sagt til deg at dette er noe de liker?

Jeg har hatt analsex en gang og kom som et skudd! Det var godt, men av andre grunner tviler jeg på at det blir en vane.

Annonse

Ja og menn liker gjerne analsex, og kjæresten min liker te og jeg kaffe. Derfor serverer jeg han te når han er på besøk hos meg.........jeg gjør det for han . .. ikke for meg...

Det tullet du lirer av deg er direkte kvinnefientlig. Du undergraver både integriteten og styrken til alle verdens kvinner. Jeg er mann, men har mye mer tiltro til kvinners selvrespekt og selvfølelse enn du tydeligvis har.

"...................................."

Gjest Mannegutten

Det ER et problem, at folk på død og liv skal fortelle deg at man ikke har et fullgodt sexliv, hvis man ikke har analsex. Du vet ikke hva du går glipp av, hevdes det.

Herregud...mennesket er jo ganske nytelsessykt, og vil gjerne gjøre ting som gir nytelse. Tror dere ikke at folk har utforsket kroppen slik at man VET hvor nytelsen sitter??

Ingen skal komme å fotelle meg noe annet enn at mange jenter lar seg presse til analsex av partneren. Det til og med av en partner som ikke SELV vil ha noe oppi rompen.

Det tullet du lirer av deg er direkte kvinnefientlig. Du undergraver både integriteten og styrken til alle verdens kvinner. Jeg er mann, men har mye mer tiltro til kvinners selvrespekt og selvfølelse enn du tydeligvis har.

"...................................."

Denne kvinnen foretrekker å ha sex uten å få kølla kjørt opp i endetarmsåpningen (naturlig nok).

Prozzien kvitterer med følgende kraftsalve:

"Det tullet du lirer av deg er direkte kvinnefientlig. Du undergraver både integriteten og styrken til alle verdens kvinner."

...

lol...Det må være denne ukes mest avsindige innlegg :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...