Gå til innhold

Analsex er bare for menn

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Denne kvinnen foretrekker å ha sex uten å få kølla kjørt opp i endetarmsåpningen (naturlig nok).

Prozzien kvitterer med følgende kraftsalve:

"Det tullet du lirer av deg er direkte kvinnefientlig. Du undergraver både integriteten og styrken til alle verdens kvinner."

...

lol...Det må være denne ukes mest avsindige innlegg :-))

Hvordan kombinere det å være superelsker med å få analsex hvis mange damer bare gjør det for å være grei?! Ikke rart enkelte svetter ;-)

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

24

• morsan

9

• kvinnen20

7

• gripp

7

Mest aktive i denne tråden

Det ER et problem, at folk på død og liv skal fortelle deg at man ikke har et fullgodt sexliv, hvis man ikke har analsex. Du vet ikke hva du går glipp av, hevdes det.

Herregud...mennesket er jo ganske nytelsessykt, og vil gjerne gjøre ting som gir nytelse. Tror dere ikke at folk har utforsket kroppen slik at man VET hvor nytelsen sitter??

Ingen skal komme å fotelle meg noe annet enn at mange jenter lar seg presse til analsex av partneren. Det til og med av en partner som ikke SELV vil ha noe oppi rompen.

'Tror dere ikke at folk har utforsket kroppen slik at man VET hvor nytelsen sitter??'

Ja, ikke sant? Unge mennesker prøver å belære voksne som har flere tiårs seksuell fartstid... morsomt.

Hvordan kombinere det å være superelsker med å få analsex hvis mange damer bare gjør det for å være grei?! Ikke rart enkelte svetter ;-)

Forsiktig nå så du ikke undergraver både integriteten og styrken til alle verdens kvinner (kfr. prozzies innlegg ovenfor).

Denne kvinnen foretrekker å ha sex uten å få kølla kjørt opp i endetarmsåpningen (naturlig nok).

Prozzien kvitterer med følgende kraftsalve:

"Det tullet du lirer av deg er direkte kvinnefientlig. Du undergraver både integriteten og styrken til alle verdens kvinner."

...

lol...Det må være denne ukes mest avsindige innlegg :-))

Å ja? Leste du i hele tatt innlegget? Hvis ikke så bør du avstå fra å kommentere. Vekommende kommer med påstanden om at ingen kvinner liker en bestemt type sex, og at alle som gjør det, gjør det utelukkende for å "tekkes" mannen. Hvordan går det an å mene at det ikke er kvinnefientlig og direkte uintelligent?

Og dine barnslige svar har samme karakter hele tiden, og konsekvent helt uten hold i forhold til noe jeg eller andre på noe tidspunkt har sagt. Hverken jeg eller noen andre med hodet på rett plass har på noe tidspunkt kritisert noens smak, eller preferanser for hva de liker eller ikke liker. Likevel kommer du med påstander om dette hele tiden - kan du ike lese?

".................................."

Det ER et problem, at folk på død og liv skal fortelle deg at man ikke har et fullgodt sexliv, hvis man ikke har analsex. Du vet ikke hva du går glipp av, hevdes det.

Herregud...mennesket er jo ganske nytelsessykt, og vil gjerne gjøre ting som gir nytelse. Tror dere ikke at folk har utforsket kroppen slik at man VET hvor nytelsen sitter??

Ingen skal komme å fotelle meg noe annet enn at mange jenter lar seg presse til analsex av partneren. Det til og med av en partner som ikke SELV vil ha noe oppi rompen.

Hvem er det som forsøker å fortelle noen slikt? Her inne , i denne sammenhengen, er det så godt som utelukkende folk som forsøker å overbevise andre om at "det der kan du ikke like".

"...................................."

Annonse

'Tror dere ikke at folk har utforsket kroppen slik at man VET hvor nytelsen sitter??'

Ja, ikke sant? Unge mennesker prøver å belære voksne som har flere tiårs seksuell fartstid... morsomt.

Hvilke "unge mennesker" er det som forsøker å belære noen? Jeg vet ikke hvor gammel du er, men jeg ser ikke på meg selv som spesiellt "ung" i denne sammenhengen. Ikke har jeg noengang forsøkt å belære noen om deres smak og preferanser heller. Det jeg imidlertid gjerne gjør, er å belære folk om aksept av andres legninger etc. når de fremviser en krystallklar fordømmelse av disse.

"..................................."

Det kan vel komme av at du formulerer deg såpass utagerende, tror du ikke?

Tja...idiotiske, lavpannede utsagn som man ikke har fnugg av belegg for, fortjener ikke nødvendigvis noe annet.

Og når du kritiserer akkurat det på en hundre prosent usaklig måte, med innbakte konklusjoner og henvisninger til ting som kun eksisterer inne i ditt eget hode, så blir det bare for dumt. Eller er du kanskje ikke enig i at det var et dumt utsagn, når flere kvinner bare i denne tråden avkreftet det? Sannsynligvis har det i såfall å gjøre med at du må protestere på alt bl.a jeg sier, uavhengig av sak. (kan du ikke bruke det ordentlige nicket ditt i trolleinnleggene dine også, forresten?)

Gjest Mannegutten

Hvilke "unge mennesker" er det som forsøker å belære noen? Jeg vet ikke hvor gammel du er, men jeg ser ikke på meg selv som spesiellt "ung" i denne sammenhengen. Ikke har jeg noengang forsøkt å belære noen om deres smak og preferanser heller. Det jeg imidlertid gjerne gjør, er å belære folk om aksept av andres legninger etc. når de fremviser en krystallklar fordømmelse av disse.

Nåja...du er vel ikke akkurat den beste og mest tolerante "belæreren" her inne. Snarere tvert i mot.

Nåja...du er vel ikke akkurat den beste og mest tolerante "belæreren" her inne. Snarere tvert i mot.

Tja...har du noe eksempel på at jeg belærer noen i hva de skal mene, at den og den legningen er riktig, den og den er gal etc.? Ikke?

Jeg er _ikke_ tolerant overfor idioter som er nettopp slik jeg beskrev i innlegget over. Slik forakt for annet enn sin egen lille verden og meninger fortjener ikke engang et minimum av respekt. Folk som ikke har hjernekapasitet til å klare å uttrykke sin mening om noe de ikke liker uten å måtte rakke ned på de som liker det hadde best kledd en kule i pannen. Enkelt og greit.

Tja...idiotiske, lavpannede utsagn som man ikke har fnugg av belegg for, fortjener ikke nødvendigvis noe annet.

Og når du kritiserer akkurat det på en hundre prosent usaklig måte, med innbakte konklusjoner og henvisninger til ting som kun eksisterer inne i ditt eget hode, så blir det bare for dumt. Eller er du kanskje ikke enig i at det var et dumt utsagn, når flere kvinner bare i denne tråden avkreftet det? Sannsynligvis har det i såfall å gjøre med at du må protestere på alt bl.a jeg sier, uavhengig av sak. (kan du ikke bruke det ordentlige nicket ditt i trolleinnleggene dine også, forresten?)

Jeg ser jo at et par kvinner gir hverandre "high five" her i tråden i pur oppstemthet over å kunne kunngjøre at de er blitt penetrert i anus, (da trolig i motsetning til de øvrige stakkarer som ikke har oppdaget dette seksualitetens høyeste stadium).

Jeg har forsøkt å få frem at folk må få gjøre med hverandre hva de vil, men at det for meg (og mange andre) ikke faller naturlig eller er givende å ty til endetarmsåpningen for å nyte seksuallivets gleder.

Jeg ser jo at et par kvinner gir hverandre "high five" her i tråden i pur oppstemthet over å kunne kunngjøre at de er blitt penetrert i anus, (da trolig i motsetning til de øvrige stakkarer som ikke har oppdaget dette seksualitetens høyeste stadium).

Jeg har forsøkt å få frem at folk må få gjøre med hverandre hva de vil, men at det for meg (og mange andre) ikke faller naturlig eller er givende å ty til endetarmsåpningen for å nyte seksuallivets gleder.

"Jeg har forsøkt å få frem at folk må få gjøre med hverandre hva de vil, men at det for meg (og mange andre) ikke faller naturlig eller er givende å ty til endetarmsåpningen for å nyte seksuallivets gleder."

Men har jeg noengang kritisert noen for å hevde noe slikt? I såfall skal du få lov til å finne frem linker. Men bruk av ord som "tarmsex" etc. er jo bare barnslige - det blir som å kalle valig samleie for "skjedeåpningsex" og evt. "urinrørsåpningsex" i forbindelse med oralsex. Det vitner om at man ikke klarer å akseptere at andre har andre holdninger til det enn en selv, og at man derfor må forsøke å dytte inn noe som beskriver det som ekkelt etc. i hver eneste setning.

Annonse

"Jeg har forsøkt å få frem at folk må få gjøre med hverandre hva de vil, men at det for meg (og mange andre) ikke faller naturlig eller er givende å ty til endetarmsåpningen for å nyte seksuallivets gleder."

Men har jeg noengang kritisert noen for å hevde noe slikt? I såfall skal du få lov til å finne frem linker. Men bruk av ord som "tarmsex" etc. er jo bare barnslige - det blir som å kalle valig samleie for "skjedeåpningsex" og evt. "urinrørsåpningsex" i forbindelse med oralsex. Det vitner om at man ikke klarer å akseptere at andre har andre holdninger til det enn en selv, og at man derfor må forsøke å dytte inn noe som beskriver det som ekkelt etc. i hver eneste setning.

Hvis du finner det støtende, kan jeg godt bruke ordet analåpningen i stedet for endetarmsåpningen.

"urinrørsåpningsex" tror jeg vil i beste fall være ekstremt smertefullt, men det er neppe gjennomførbart i praksis! ;-) Og skulle det likevel la seg gjennomføre, stiller jeg meg tvilende til om vedkommende dame i fremtiden kan klare seg uten produkter som Teena Lady etc.

"skjedeåpningsex" høres vel ikke avskrekkende ut, men kanskje en del menn ville ha reagert kraftig på "fødselskanalsex"?

hvis vi tar et homofilt sex-eksempel; tror du det er bare den mannen som "staker bak" som nyter??

det tviler jeg sterkt på! mange kvinner elsker det!

"hvis vi tar et homofilt sex-eksempel; tror du det er bare den mannen som "staker bak" som nyter??"

Det er mange homofile som ikke har analsex overhodet. Alle har sine preferanser enten de er homofile eller hetrofile

"hvis vi tar et homofilt sex-eksempel; tror du det er bare den mannen som "staker bak" som nyter??"

Det er mange homofile som ikke har analsex overhodet. Alle har sine preferanser enten de er homofile eller hetrofile

"Det er mange homofile som ikke har analsex overhodet. Alle har sine preferanser enten de er homofile eller hetrofile "

Du, akkurat det påstod jeg overfor noen bekjente, men de nektet faktisk å tro meg! ;-) De var alle helt overbevist om at alle homser har analsex.

Men jeg aner ikke hvor jeg har det fra at det er hipp-som-happ også blant homser - mulig jeg har lest det et sted??

"urinrørsåpningsex" tror jeg vil i beste fall være ekstremt smertefullt, men det er neppe gjennomførbart i praksis! ;-) Og skulle det likevel la seg gjennomføre, stiller jeg meg tvilende til om vedkommende dame i fremtiden kan klare seg uten produkter som Teena Lady etc.

"skjedeåpningsex" høres vel ikke avskrekkende ut, men kanskje en del menn ville ha reagert kraftig på "fødselskanalsex"?

*LOL*

lane1365380891

Jeg, som mann, har aldri ønsket analsex. Men jeg hadde et kortvarig forhold til en kvinne, og hun hadde gjort det før og ville gjerne igjen.

Folk er forskjellig.

For øvrig er jeg helt enig med Mannegutten nedenfor. Bortsett fra at jeg selv er så 'gammel' at slike mote-greier er likegyldig for meg personlig.

Jeg mente "urinrørsåpningssex" i forbindelse med oralsex - ikke å stikke ting inn der :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...