Gå til innhold

Analsex er bare for menn

Anbefalte innlegg

"Hvis en jente føler seg presset til analsex når hun ikke har lyst, så er ikke problemet at noen har analsex - da er problemet kanskje at denne jenta har et uselvstendig forhold til kroppen sin og seksualitet, eller andre sammenlignbare ting."

Presset er formidabelt, det trengs bare ett lite søk på nettet, så kommer div. sprøsmål til leger og sexologer av typen:

"Hvordan få min kone til å ha analsex". "Kjæresten min vil ha analsex, men jeg vil ikke". "Kjæresten min sier at alle gjør det". "Min kone sier det gjør vondt, hva kan jeg gjøre?" osv, osv.

Det flommer over, skulle ikke forundre meg om det var det mest stilte spørsmålet nå.

Å skylde på dårlig selvtillitt blir for enkelt, alle vurderer å gi etter, bare presset blir stor nok. Særlig unge mennesker.

Tja...husk nå også på at det kun er i de siste årene slike forum har eksistert for vanlige folk, og at den "eksplosive økningen" til dels kan skyldes at mulighetene til å stille slike "spøsmål til legen" ikke fantes i like stor grad tidligere.

Man kan også få inntrykk av at det finnes flere SM-ere nå enn tidligere, fordi for 20 år siden så var slikt mer skjult, og ikke offentliggjort på internettsider (SMIL f.eks).

"...................................."

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

24

• morsan

9

• kvinnen20

7

• gripp

7

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270

Tja...husk nå også på at det kun er i de siste årene slike forum har eksistert for vanlige folk, og at den "eksplosive økningen" til dels kan skyldes at mulighetene til å stille slike "spøsmål til legen" ikke fantes i like stor grad tidligere.

Man kan også få inntrykk av at det finnes flere SM-ere nå enn tidligere, fordi for 20 år siden så var slikt mer skjult, og ikke offentliggjort på internettsider (SMIL f.eks).

Det er ikke SM eller noe annet de spør om, det er analsex.

Dessuten visste jeg godt hva SM var i mine yngre dager. Analsex derimot, den tanken slo meg ikke en gang. Nå er det en vanlig ting man skal ta stilling til.

Det er ikke SM eller noe annet de spør om, det er analsex.

Dessuten visste jeg godt hva SM var i mine yngre dager. Analsex derimot, den tanken slo meg ikke en gang. Nå er det en vanlig ting man skal ta stilling til.

"Det er ikke SM eller noe annet de spør om, det er analsex."

Nå må du gi deg - det var da vel rimelig tydelig at det var ment som et eksempel på en _annen_ ting som man kanskje hører mer om nå enn tidligere?

"hvis vi tar et homofilt sex-eksempel; tror du det er bare den mannen som "staker bak" som nyter??"

Det er mange homofile som ikke har analsex overhodet. Alle har sine preferanser enten de er homofile eller hetrofile

jeg er ikke dum! jeg tror selvfølgelig ikke at alle homofile har analsex, men hvis du ser litt etter hva jeg skreiv. hadde det gått ann å bruke et heterofilt eksempel, hadde jeg sikkert brukt det, men nå har det seg sånn at damer flest ikke har penis...

Annonse

jeg er ikke dum! jeg tror selvfølgelig ikke at alle homofile har analsex, men hvis du ser litt etter hva jeg skreiv. hadde det gått ann å bruke et heterofilt eksempel, hadde jeg sikkert brukt det, men nå har det seg sånn at damer flest ikke har penis...

Slapp helt av, det var ikke noe forsøk på å være nedlatende.

Jeg forstår ikke problemstillingen. Jeg trodde jeg hadde sagt alt som var å si om analsex i forrige tråd jeg startet.

Hvis man ikke ønsker analsex, er det ikke bare å si nei? Og hvis ikke mannen aksepterer et nei, er det ikke da like greit å dumpe ham?

Og når smakte så herren dritt, slik at han ble i stand til å foreta en slik sammenligning? *S*

å dæven, der tok du ham!! ;) hehe

han som er kongen av å si at han ikke uttaler seg om noe som han ikke har peiling/grunnlag for å vite noe om...

tjihi

Gjest ja jeg vet hva er godt

Jeg forstår ikke problemstillingen. Jeg trodde jeg hadde sagt alt som var å si om analsex i forrige tråd jeg startet.

Hvis man ikke ønsker analsex, er det ikke bare å si nei? Og hvis ikke mannen aksepterer et nei, er det ikke da like greit å dumpe ham?

Trenger det å være noen problemstilling. Jeg satte igang en diskusjon, det er alt;)

Annonse

Jeg synes analsex er VELDIG smertefullt! Og har merket et ganske stort press fra mange gutter ang. dette.

Bruker da å si at hvis jeg får stappe en dildo opp i rumpa hans, så skal han få stikke sin i min.. Og da var det plutselig ikke så viktig lenger...

Jeg synes analsex er VELDIG smertefullt! Og har merket et ganske stort press fra mange gutter ang. dette.

Bruker da å si at hvis jeg får stappe en dildo opp i rumpa hans, så skal han få stikke sin i min.. Og da var det plutselig ikke så viktig lenger...

Men hvis han hadde godtatt å få en dildo opp i sin rumpe, så hadde du altså godtatt analsex med ham, til tross for at du synes det er smertefullt?

å dæven, der tok du ham!! ;) hehe

han som er kongen av å si at han ikke uttaler seg om noe som han ikke har peiling/grunnlag for å vite noe om...

tjihi

Ah, selvfølgelig. Men da må vi selvfølgelig fjerne ordene "dritt", "møkk" etc. fra store deler av det norske språket. Man har fra nå av ikke lov å bruke ord som kan antyde absurde situasjoner eller erfaringer man ikke kan stå for.

Vi må også gå tilbake i historien, til bl.a Christopher Marlowe, som skrev: "The face that launch'd a thousand ships" - iom. at ansiktet hennes neppe var formet som en champagneflaske, så er det ikke lov å si det.

"....................................."

Ah, selvfølgelig. Men da må vi selvfølgelig fjerne ordene "dritt", "møkk" etc. fra store deler av det norske språket. Man har fra nå av ikke lov å bruke ord som kan antyde absurde situasjoner eller erfaringer man ikke kan stå for.

Vi må også gå tilbake i historien, til bl.a Christopher Marlowe, som skrev: "The face that launch'd a thousand ships" - iom. at ansiktet hennes neppe var formet som en champagneflaske, så er det ikke lov å si det.

"....................................."

Jeg er helt enig med deg, og selv kan jeg godt finne på å bruke uttrykket at det smakte dritt, uten at jeg dermed har spist avføring!!

Men jeg kunne ikke dy meg tidligere - det var FOR fristende å komme med en kommentar! :-)

Jeg er helt enig med deg, og selv kan jeg godt finne på å bruke uttrykket at det smakte dritt, uten at jeg dermed har spist avføring!!

Men jeg kunne ikke dy meg tidligere - det var FOR fristende å komme med en kommentar! :-)

"Men jeg kunne ikke dy meg tidligere - det var FOR fristende å komme med en kommentar!"

Fristelser er til for at vi skal falle for dem :-)

"..................................."

"Men jeg kunne ikke dy meg tidligere - det var FOR fristende å komme med en kommentar!"

Fristelser er til for at vi skal falle for dem :-)

"..................................."

En sannhet med modifikasjoner!! ;-)

Jf tråden om hun som falt for naboen, som også var hennes manns bestevenn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...