Gå til innhold

Opplevde noe hyggelig idag!

Anbefalte innlegg

Gjest glad i dag
Skrevet

Jeg pleier som regel å bare få dritt slengt etter meg av ungdommer, fordi jeg har et utseende som jeg alltid har blitt mobba for. Derfor liker jeg vanligvis ikke unger og ungdommer.

Men idag fikk jeg en kommentar som jeg ble glad av. Det var ei for meg helt ukjent ungjente med litt for mange kilo på kroppen som sa til meg "så fine klær du har!"

Jeg? Som gikk kledd i ei gammal t-skjorte og ei bukse som har sett sine beste dager? Nåja, de har friske farger ennå. Jeg kom rett fra trening og var våt i håret etter dusjen, og følte meg ikke akkurat så veldig pen...

"Takk!" svarte jeg.

"Ja, det er så fine farger!" sa jenta og smilte.

Nå er jeg kvinne selv og nærmer meg 40, så det var ihvertfall ikke noe sjekketriks. Men det var hyggelig og fikk meg i godt humør idag. :)

Sånne hyggelige kommentarer trenger vi mer av, synes jeg. Tenk om mobbere heller kunne komme med slike kommentarer! Da hadde tilværelsen blitt bedre for mange.

Skrevet

Så koselig! :)

Det er utrolig hvor lite som skal til for å gjøre dagen litt bedre for noen andre. Vi burde alle bli flinkere til å gi kjente og ukjente komplimenter.

Skrevet

Tenk at så lite skal til for å gjøre dagen lysere!

Nå ble jeg jammen meg i godt humør sjøl. Takk :-)

Skrevet

Så koselig! :)

Det er utrolig hvor lite som skal til for å gjøre dagen litt bedre for noen andre. Vi burde alle bli flinkere til å gi kjente og ukjente komplimenter.

Jeg syns også det er hyggelig å få ett flott smil. :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Så hyggelig!

Det er hyggelig å gi og ta i mot ros.

Her om dagen kom en jente løpende etter meg på gata og spurte om hvor jeg hadde kjøpt genseren min.

Tror hun hadde tenkt seg en tur på Vera Moda;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...