Gå til innhold

Selge trimsykkel - hva kan jeg ta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å selge trimsykkelen min, for heller å kjøpe en ellipsemaskin/crosstrainer. Men hva skal jeg ta for sykkelen? Jeg ga 1500 for den, men det var en kjempekampanje, den hadde kostet 3000. Og den er lite brukt, og bare under et halvår gammel.

Har også en gammel power-rider som skal selges, den kan jeg vel ikke ta så mange hundrelappene for? Ser en til salgs på finn.no til 350 kr, det er vel kanskje der jeg bør legge meg?

Skrevet

Det er nok en gang slik at folk svært skjelden er villig til og betale noe særlig mye for ting som er brukt, jeg tror du skal være fornøyd om du får tilbake det du ga for den.

Skrevet

hva sykkelen angår spørs det litt hvor gammel den er. det at du kjøpte den på salg kan være en indikator på at folk kan kjøpe en ny sykkel på salg som er like bra, og da vil de bruke det som et argument for å få ned prisen. da vi skuklle selgekjøleskapet vårt opplevde vi at en dame var veldig kverulant på dette med at hun kunne da finne like bra kjøleskap på salg til bare to hundre mer etc (no jeg sjekket og fant ut var en litt langt tatt..ikke-sannhet). jeg tror du kan prøve deg på 1000-1500 kroner, men skriv at prisen er forhandlbar. det finnes folk som kan være villig til å gi det du vil ha, spørsmålet er bare om de kommer når du vil de skal komme.

Skrevet

hva sykkelen angår spørs det litt hvor gammel den er. det at du kjøpte den på salg kan være en indikator på at folk kan kjøpe en ny sykkel på salg som er like bra, og da vil de bruke det som et argument for å få ned prisen. da vi skuklle selgekjøleskapet vårt opplevde vi at en dame var veldig kverulant på dette med at hun kunne da finne like bra kjøleskap på salg til bare to hundre mer etc (no jeg sjekket og fant ut var en litt langt tatt..ikke-sannhet). jeg tror du kan prøve deg på 1000-1500 kroner, men skriv at prisen er forhandlbar. det finnes folk som kan være villig til å gi det du vil ha, spørsmålet er bare om de kommer når du vil de skal komme.

Takk for innspill. Som jeg skrev så er sykkelen et snaut halvår gammel.

Skrevet

Takk for innspill. Som jeg skrev så er sykkelen et snaut halvår gammel.

da tror jeg du kan få litt over tusen for den. det vanlige er vel å ta halv pris av det man har kjøpt den for, men siden du kjøpte den på salg og den er såpass ny tror jeg du kan ta litt mer enn halvt... hadde jeg hatt 1500 til overs skulle du fått det for den, men så er jeg en rimelig grei en og....;)

Skrevet

da tror jeg du kan få litt over tusen for den. det vanlige er vel å ta halv pris av det man har kjøpt den for, men siden du kjøpte den på salg og den er såpass ny tror jeg du kan ta litt mer enn halvt... hadde jeg hatt 1500 til overs skulle du fått det for den, men så er jeg en rimelig grei en og....;)

Jeg har en kompis som kanskje vil kjøpe den også, og han vet eksakt hva jeg ga for den og hva jeg gjerne vil ha, så det kan hende det løser seg raskt. Men jeg har litt dårlig samvittighet for å ta så mye av en venn, så da blir det nok til at jeg slå av litt på prisen...

Men vil jo ha mest mulig igjen - så crosstraineren ikke blir så dyr... hehe

Skrevet

Jeg har en kompis som kanskje vil kjøpe den også, og han vet eksakt hva jeg ga for den og hva jeg gjerne vil ha, så det kan hende det løser seg raskt. Men jeg har litt dårlig samvittighet for å ta så mye av en venn, så da blir det nok til at jeg slå av litt på prisen...

Men vil jo ha mest mulig igjen - så crosstraineren ikke blir så dyr... hehe

heh. forståelig.... vi solgte komfyren vår tre uker før vi flytta...fordi vi fikk akkurat det vi ville ha. tok ikke sjansen på å vente noen uker og fremdeles få samme pris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...