Gå til innhold

Enda et valg-o-meter

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gripp

8

• flisa

6

• annegunn

6

• Mrs. Wallace

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den har stått her endel ganger, men jeg er enig med deg. Den er en av de bedre.

Høyre, RV og V, er mine partier.

Skrevet

Denne gav et overraskende resultat for meg. Jeg fikk høyest score på Rv, deretter SV og Senterpartiet. Lavest score på Frp.

Rv er et parti jeg aldri har vurdert å stemme på.

På tidligere valgometre i år fikk jeg Krf på det ene og Ap på det andre.

Skrevet

Stemte overhodet ikke for meg. Jeg fikk klart høyest score på RV, og sambo fikk klart høyest score på FRP. Ingen av oss har i det hele tatt vurdert å stemme på noen av disse to.

Nettavisen sin valgtest stemte ganske bra overens med det jeg har kommet fram til.

Skrevet

Denne gav et overraskende resultat for meg. Jeg fikk høyest score på Rv, deretter SV og Senterpartiet. Lavest score på Frp.

Rv er et parti jeg aldri har vurdert å stemme på.

På tidligere valgometre i år fikk jeg Krf på det ene og Ap på det andre.

Du verden; RV, SV og SP??

Er det mulig å være så forknytt, misunnelig, smålåten og konservativ at disse tre partiene kommer på topp?

fei1365380229
Skrevet

Rød Valgallianse 72%

Sosialistisk Venstreparti 70%

Senterpartiet 67%

Arbeiderpartiet 56%

Kristelig Folkeparti 38%

Venstre 35%

Høyre 11%

Fremskrittspartiet 5%

Wow, RV har jeg faktisk ikke tenkt å stemme da. Var tøff og stemte ytterpunktene 1 og 5, kanskje derfor :o)

På den forrige var jeg AP med god margin.

Skrevet

Det stemte forholdsvis godt for meg. Venstre, Arbeiderpartiet og Senterpartiet kom først og Frp sist...

Skrevet

Er det mulig å være så forknytt, misunnelig, smålåten og konservativ at disse tre partiene kommer på topp?

Det er muligens noen som tenker i et litt videre perspektiv enn andre?

Skrevet

Det er muligens noen som tenker i et litt videre perspektiv enn andre?

Det er det sikkert. Men du finner dem definitivt ikke de de tre nevnte partier.

Skrevet

Det verste er at jeg ikke er alene om det. Om du titter lenger opp i tråden så ser du at fei fikk akkurat det samme...

Skrevet

Det verste er at jeg ikke er alene om det. Om du titter lenger opp i tråden så ser du at fei fikk akkurat det samme...

Ja, og man kan jo spørre hva som har skjedd med dette forumets klientell.

Det lover ikke bra.

Skrevet

Ja, og man kan jo spørre hva som har skjedd med dette forumets klientell.

Det lover ikke bra.

Det kan nok være litt bekymringsfullt, ja.

Men hvordan tolker du at jeg fikk AP på topp på TV2 sitt valgometer? Eller da jeg fikk Krf på et annet (husker ikke hvor)?

Skrevet

Det er det sikkert. Men du finner dem definitivt ikke de de tre nevnte partier.

Vel, det er det nok delte meninger om....

Skrevet

Det kan nok være litt bekymringsfullt, ja.

Men hvordan tolker du at jeg fikk AP på topp på TV2 sitt valgometer? Eller da jeg fikk Krf på et annet (husker ikke hvor)?

Njaa...det kan vel skyldes at dine synspunkter skifter litt over tid? Det er jo ofte tilfelle med unge, ubefestede sjeler.

RV'er i dag, FrP'er i morgen. Fargerikt og morsomt det.

Skrevet

Vel, det er det nok delte meninger om....

Vær grei da, togli. Du kan vel ikke mene at folk med sympatier i retning RV, SV og SP akkurat preges av vid horisont???

Skrevet

Njaa...det kan vel skyldes at dine synspunkter skifter litt over tid? Det er jo ofte tilfelle med unge, ubefestede sjeler.

RV'er i dag, FrP'er i morgen. Fargerikt og morsomt det.

"Det er jo ofte tilfelle med unge, ubefestede sjeler."

:)) Takk for komplimentet! Ung, ubefestet sjel, det er meg det! *Kroer meg fornøyd i stolen*

Jeg tror absolutt at jeg vil holde meg til din tolkning i stedet for å anta at det kunne være noen små svakheter med valgometrene!!!

Skrevet

"Det er jo ofte tilfelle med unge, ubefestede sjeler."

:)) Takk for komplimentet! Ung, ubefestet sjel, det er meg det! *Kroer meg fornøyd i stolen*

Jeg tror absolutt at jeg vil holde meg til din tolkning i stedet for å anta at det kunne være noen små svakheter med valgometrene!!!

*blandet meg inn*

Ung, ubefestet sjel, som samtidig er forknytt, misunnelig, smålåten og konservativ ?

Sikker på at du ta det som et kompliment?

Skrevet

*blandet meg inn*

Ung, ubefestet sjel, som samtidig er forknytt, misunnelig, smålåten og konservativ ?

Her gjelder det å være selektiv! Jeg hang meg opp i "ung". Som du kanskje husker, klarte jeg å finne noe positivt i at Mariaflyfly ser på meg som en liten djevelunge. Det var heller ikke lett ;)

Skrevet

*blandet meg inn*

Manifeste RV'ere (etc) karakteriseres av førstnevnte.

Lurulf får jo forskjellige utslag etter hvilken dagsform vedkommende er i, og får følgelige sistnevnte karakteristikk. Og det er selvsagt et kompliment.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...