Gå til innhold

Enda et valg-o-meter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pussig at det skal være så trivelig å angivelig inneha alle de utrivelige egenskapene der. ;o)

Ja, vi koser oss, ikke sant!

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gripp

8

• flisa

6

• annegunn

6

• Mrs. Wallace

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, vi koser oss, ikke sant!

Veldig!

*slenger beina på bordet og skuler smålåtent og konservativt rundt meg*

Skrevet

Veldig!

*slenger beina på bordet og skuler smålåtent og konservativt rundt meg*

*LOL*

Skrevet

da er den jo ikke en av de bedre testene - om du skal velge mellom Høyre, RV eller Venstre?!?!?!?!

Hehe :D

Skrevet

Tok den en gang til jeg og var ikke så bastant i meningene, krysset omtrent ikke på 1 og 5, men lå sånn i midten og skrev mye hverken-for eller mot. Da fikk jeg AP gitt :o)

Vil det si at AP snur etter vinden eller noe sånt. Denne målingen var dum syns jeg.

Jeg tok den en gang til og krysset i midten, dvs vet ikke/likegyldig på alle. Da ble det KRF ;o)

Skrevet

Da er vel du også forknytt, misunnelig, smålåten og konservativ?

Vi ser ut til å bli mange i klubben :)

Jeg vil også være med:

Rød Valgallianse 60%

Sosialistisk Venstreparti 60%

Venstre 54%

Kristelig Folkeparti 50%

Arbeiderpartiet 49%

Senterpartiet 43%

Høyre 22%

Fremskrittspartiet 2%

Skrevet

Jeg måtte prøve til slutt jeg også, etter at RV kom så høyt opp på lista for en del...

Ap 55%

RV på en skuffende tredje siste-plass, med 30%.

Så da er jeg vel ikke en ung og ubefestet sjel, da.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Sosialistisk Venstreparti

56%

Rød Valgallianse

54%

Senterpartiet

53%

Arbeiderpartiet

50%

Venstre

35%

Kristelig Folkeparti

33%

Høyre

28%

Fremskrittspartiet

23%

Ser ut til at jeg er helt på nett med min egen oppfattelse av hva jeg bør stemme. :-)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Tror mange bommer på at de har snudd skalaen, vanligvis er 5 "helt enig" men her er det motsatt. Bomma selv første gangen jeg tok den :)

Man leser da instruksjonene!

fei1365380229
Skrevet

Jeg tok den en gang til og krysset i midten, dvs vet ikke/likegyldig på alle. Da ble det KRF ;o)

Ja det var det jeg ikke klarte da - stille meg likegyldig til alle "dumme" forslag :o)

Men skjønner godt at du fikk KRF når du gjorde det :o)

Skrevet

Jeg måtte prøve til slutt jeg også, etter at RV kom så høyt opp på lista for en del...

Ap 55%

RV på en skuffende tredje siste-plass, med 30%.

Så da er jeg vel ikke en ung og ubefestet sjel, da.

Du er nok ikke det, nei. *Trøste, trøste*

Men det var ikke RV som gjorde meg til en ung og ubefestet sjel. Det var det at jeg fikk tre forskjellige favoritter på tre forskjellige valgometre, nemlig RV, AP og Krf.

Så nå er det forknytt, misunnelig, smålåten og konservativ du ikke er. Føler du deg bedre nå?

Skrevet

Jeg vil også være med:

Rød Valgallianse 60%

Sosialistisk Venstreparti 60%

Venstre 54%

Kristelig Folkeparti 50%

Arbeiderpartiet 49%

Senterpartiet 43%

Høyre 22%

Fremskrittspartiet 2%

Velkommen i klubben :)

Her har vi det så koselig så! Jeg tror vi må avholde første klubbmøte snart!

Skrevet

Du er nok ikke det, nei. *Trøste, trøste*

Men det var ikke RV som gjorde meg til en ung og ubefestet sjel. Det var det at jeg fikk tre forskjellige favoritter på tre forskjellige valgometre, nemlig RV, AP og Krf.

Så nå er det forknytt, misunnelig, smålåten og konservativ du ikke er. Føler du deg bedre nå?

Absolutt!

Du fikk meg ihvertfall til å begynne å le :)

Skrevet

da er den jo ikke en av de bedre testene - om du skal velge mellom Høyre, RV eller Venstre?!?!?!?!

For meg er det det, kanskje ikke for deg ;-)

Skrevet

Absolutt!

Du fikk meg ihvertfall til å begynne å le :)

Da er du kommet et godt stykke på vei!

Jeg har begynt på en mail til deg, men kan ikke love når den kommer av sted, for jeg blir stadig avbrutt :(

Skrevet

Da er du kommet et godt stykke på vei!

Jeg har begynt på en mail til deg, men kan ikke love når den kommer av sted, for jeg blir stadig avbrutt :(

Hehe!

Og jeg bidrar på den fronten, skjønner jeg?

Skrevet

Hehe!

Og jeg bidrar på den fronten, skjønner jeg?

Riktig!

Jeg klarer ikke å dy meg, det er så fristende å trykke på "svar til meg". I tillegg så har jeg fått flere telefoner og haste-mailer.

Skrevet

Vær grei da, togli. Du kan vel ikke mene at folk med sympatier i retning RV, SV og SP akkurat preges av vid horisont???

Jeg utrykte meg nok litt uklart.

Noen partier kjemper for saker som i og for seg høres veldig bra ut, men som på sikt vil kunne få negative ringvirkninger. Andre partier er flinkere til å jobbe for en "helhetlig" politikk, som får positive virkninger på sikt.

Et eks. er skattepolitikken. Noen partier ønsker å redusere skattene betraktelig. Det er jo i og for seg positivt, men vil ikke det føre til større forskjellsbehandling av folk? Man må kanskje betale større egenandeler hos lege etc, - bare for å ta et av eksemplene...

Skrevet

God tid i dag? *S*

Det var ikke jeg som gjorde det :) *sladrer på en annen*

Skrevet

For meg er det det, kanskje ikke for deg ;-)

Ok! :) da er du i alle fall en fargeklatt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...