Gå til innhold

Enda et valg-o-meter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok! :) da er du i alle fall en fargeklatt!

Takk ;-)

Det er vi alle!

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gripp

8

• flisa

6

• annegunn

6

• Mrs. Wallace

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Riktig!

Jeg klarer ikke å dy meg, det er så fristende å trykke på "svar til meg". I tillegg så har jeg fått flere telefoner og haste-mailer.

Har trykka på den noen ganger i dag jeg også :-/

Skrevet

Riktig!

Jeg klarer ikke å dy meg, det er så fristende å trykke på "svar til meg". I tillegg så har jeg fått flere telefoner og haste-mailer.

Å bli forstyrret av jobbrelaterte saker er no forbannade

driiit.

Skrevet

Oj, der ble jeg RV-er gitt - med 78 %. Tett fulgt av SV med 77 %, aor AP med 59.

Høyre 17 % og FrP 15 % i bånn.

Skrevet

Å bli forstyrret av jobbrelaterte saker er no forbannade

driiit.

Ja, ikke sant? Man prioriterer så godt man kan, likevel hender det at noe kommer forann Dol!

Skrevet

Syntes ikke denne var så bra jeg da - for lite omfattende.

Endte da også opp med et resultat hvor jeg hadde max score 50% på et parti - som i de enkeltsakene Aftenposten fokuserte på har en del standpunkter jeg er enige i, men som jeg forøvrig ikke liker.

Score: AP 50%, H 49%, V 45%, SV 40%, RV 36&, KrF 36%, SP 29%, FrP 27%

Skrevet

Så du hva gripp skrev til meg når jeg fikk nesten det samme? Du er nok forknytt, misunnelig, smålåten og konservativ du også ;)

*fnis*

...der har du oss!

Skrevet

*fnis*

...der har du oss!

Men så har vi det hyggelig sammen i klubben vår :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...