Gå til innhold

Politikere med feil fokus

Anbefalte innlegg

Gjest måtte bare få ut litt
Skrevet

Følger med i de politiske debatter men er nå mektig lei de temaer som tas opp.

det dreier seg kun om å kaste dritt eller rakke ned på hverandre samt om kontantstøtten skal bevares eller om de eldre har det bra.

Ja det er sikkert ok det men.........for at i det hele tatt noen av disse sakene skal kunne gjennomføres må staten ha penger inn. ja det flommer jo over av penger om dagen men det snakkes ikke ett ord om næringsutvikling, og hvordan man skal satse videre. De som blir sagt er bare tomme ord. Jeg har til gode å høre den politiker si at slik skal vi satse eller at noen sier at ja vi er faktisk enige i den saken la oss sammen få til noe som er til det bete for landet.

Alle er enige i at alle skal få barnehageplass eller at de eldre skal få bede omsorg. Men hva skjer'a ??? istedenfor å samarbeide og sluke noen politiske kameler så sitter de steile på hver sin hest og klager på hverandre.....

Mange målsettinger er helt klart definert fra Storingets side så la oss få litt fart i sakene.

Politikere er IKKE noen handlingens dyr....

det er til å bli gal av.

Jeg får ikke lyst til å stemme.

Skrevet

Sosialistene, som synes å være populære for tiden (utrolig nok), har jo aldri vært opptatt av hvordan verdier skal skapes...kun hvordan de skal brukes...og hvordan de skal la andre betale.

SV's slagord "del andres goder" er et godt eksempel på det.

Årsaken til at en slik bevisstløs politikk kan vinne frem, er selvsagt de store oljeinntektene. Disse har store innvirkninger på den øvrige økonomi..og vår fremtidige (etter-olje) evne til å opprettholde velstanden.

Men det varer nok i vår tid, og det er det viktigste.

Jeg har i alle fall tenkt å bli oljefinansiert størstepensjonist.

Skrevet

Savner "gamle dagers" politiske debatter gitt.

Hvor man snakket politikk, og ikke brukte tiden til personangrep.

Nok en av de delene av amerikansk kultur jeg synes det er trist vi har importert, den greia der...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...