Gå til innhold

Boka er funnet :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til de dolerne som hjalp meg å lete etter boka: Nå er den funnet!

Det jeg hadde glemt var at da jeg ryddet inn ute-tinga så var det for å ta med barna til svømmehallen. Jeg må åpenbart ha tenkt at jeg skulle lese litt mens barna koste seg i bassenget, for jeg fant igjen boka i sidelomma på den bagen som var med.

Takk for alle gode forslag :)

Til prust: Merkelig nok så var det ingen sutter der, så bokdraugen og suttetyven har nok slått opp.

Skrevet

Så det beste forslaget var faktisk det å ikke lete, men vente på at boka dukket opp av seg selv? Eller kom du på svømmebagen i mellomtiden?

Og forøvrig: Hvis smokkene til prust - eller andres, for den saks skyld - hadde dukket opp samtidig, hadde jeg blitt en smule bekymret :)

Skrevet

Så det beste forslaget var faktisk det å ikke lete, men vente på at boka dukket opp av seg selv? Eller kom du på svømmebagen i mellomtiden?

Og forøvrig: Hvis smokkene til prust - eller andres, for den saks skyld - hadde dukket opp samtidig, hadde jeg blitt en smule bekymret :)

Jeg fulgte rådet til Streng frue om å ikke lete. Nå hadde jeg bruk for bagen til et annet formål, og voila!

Men du er enig i at det hadde vært innmari moro om jeg fant en sutt der?

Skrevet

Jeg fulgte rådet til Streng frue om å ikke lete. Nå hadde jeg bruk for bagen til et annet formål, og voila!

Men du er enig i at det hadde vært innmari moro om jeg fant en sutt der?

Jepp :)

Har du lest 'The hitchhiker's guide to the galaxy'?

Skrevet

Jepp :)

Har du lest 'The hitchhiker's guide to the galaxy'?

Nei, men jeg så at du nevnte den til prust. Noe med kulepenner?? Anbefaler du den?

Så du forresten komplimentet jeg akkurat fikk av gripp? Jeg er en ung, ubefestet sjel. Det hadde du ikke trodd, hva?

Skrevet

Nei, men jeg så at du nevnte den til prust. Noe med kulepenner?? Anbefaler du den?

Så du forresten komplimentet jeg akkurat fikk av gripp? Jeg er en ung, ubefestet sjel. Det hadde du ikke trodd, hva?

Jeg anbefaler den til alle som liker scince fiction som er så ekstrem at det grenser til parodi. Selv har jeg vært igjennom flere ganger, og lurer på om jeg ikke må finne den fram igjen. Det er fem bøker tilsammen, om det gir mersmak.

Komplimentet har litt bismak, synes jeg... Jeg blandet meg inn der...

Skrevet

Jeg anbefaler den til alle som liker scince fiction som er så ekstrem at det grenser til parodi. Selv har jeg vært igjennom flere ganger, og lurer på om jeg ikke må finne den fram igjen. Det er fem bøker tilsammen, om det gir mersmak.

Komplimentet har litt bismak, synes jeg... Jeg blandet meg inn der...

Ja, jeg så det etterpå. Jeg har vondt for å ta noe av det gripp sier alvorlig. Det hadde nok bekymret meg mer om det kom fra noen andre.

Skrevet

Ja, jeg så det etterpå. Jeg har vondt for å ta noe av det gripp sier alvorlig. Det hadde nok bekymret meg mer om det kom fra noen andre.

Døh, det er din tur til å sende mail, tror jeg...

*abstinens*

Skrevet

Døh, det er din tur til å sende mail, tror jeg...

*abstinens*

Er det? Da har jeg nok vært distré på flere områder enn når det gjelder bokrydding.

Jeg har et eget system når det gjelder annegunn-mail. Jeg har opprettet en mappe som heter - ja, nettopp annegunn. Dit overfører jeg alle mailer fra deg jeg har besvart. Siden jeg ikke har noen fra deg i innboksen nå, antok jeg at jeg hadde svart...

Får skylde på dagenderpå-bomullen forleden. (var det brukbart rodd, eller?)

Skrevet

Er det? Da har jeg nok vært distré på flere områder enn når det gjelder bokrydding.

Jeg har et eget system når det gjelder annegunn-mail. Jeg har opprettet en mappe som heter - ja, nettopp annegunn. Dit overfører jeg alle mailer fra deg jeg har besvart. Siden jeg ikke har noen fra deg i innboksen nå, antok jeg at jeg hadde svart...

Får skylde på dagenderpå-bomullen forleden. (var det brukbart rodd, eller?)

Pussig så likt mitt mailsystem da gitt, bortsett fra at min folder heter 'lurulf'...

Jeg sendte deg noen linker til sudoku på nettet, husker du det?

Roingen er fin den. Kanskje vi kunne blitt et fint ropar :)

Skrevet

Pussig så likt mitt mailsystem da gitt, bortsett fra at min folder heter 'lurulf'...

Jeg sendte deg noen linker til sudoku på nettet, husker du det?

Roingen er fin den. Kanskje vi kunne blitt et fint ropar :)

Linkene, ja. Husker det nå, men jeg har ikke fått sett på dem enda.

Men nå må jeg gjøre litt i RL også. Snakkes :)

Skrevet

Så trist da, at det er slutt :-) Hadde håpet at suttene var der boka var... Sannsynligvis har suttetrollet dratt sin kos med alle suttene - for antall sutter har vært konstant de siste dagene, men ingen av de jeg savner har dukket opp. Fant ingen på de stedene jeg fikk forslag om her :-(

Skrevet

Så trist da, at det er slutt :-) Hadde håpet at suttene var der boka var... Sannsynligvis har suttetrollet dratt sin kos med alle suttene - for antall sutter har vært konstant de siste dagene, men ingen av de jeg savner har dukket opp. Fant ingen på de stedene jeg fikk forslag om her :-(

Så pussig da, at ingen av de nye suttene er blitt borte.

Du har ikke noen bager som ikke har blitt brukt på en stund som de gamle kan ligge i? På den måten ville jo suttene og boka likevel vært på samme sted, he, he.

Skrevet

Så pussig da, at ingen av de nye suttene er blitt borte.

Du har ikke noen bager som ikke har blitt brukt på en stund som de gamle kan ligge i? På den måten ville jo suttene og boka likevel vært på samme sted, he, he.

Jeg fant én sutt i dag! Den lå inni nattbordet på soverommet vårt, under noen bøker. Der hadde snuppa lagt den :-)

Men jeg har sjekket alle bagger, kofferter (etter sommerferien) og vesker - men ingen flere! Fatter ikke hvor de to nye som jeg kjøpte for to uker siden, er blitt av!!!

Skrevet

Jeg fant én sutt i dag! Den lå inni nattbordet på soverommet vårt, under noen bøker. Der hadde snuppa lagt den :-)

Men jeg har sjekket alle bagger, kofferter (etter sommerferien) og vesker - men ingen flere! Fatter ikke hvor de to nye som jeg kjøpte for to uker siden, er blitt av!!!

Er de to nye også borte? Var det ikke de som ikke var blitt borte sist du fortalte om forsvinningene?

Merkelige greier!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...