Gå til innhold

forlatt

Anbefalte innlegg

Gjest ingenting28
Skrevet

har nettopp blitt dumpet av min kjære...hvorfor må det gjøre så vondt å bli forlatt...

har ingen lyst til å leve lengre

Skrevet

Huffda, så galt kan det vel ikke være? Du var veldig knapp med opplysninger. Var dere lenge sammen? Hvor gammel er du?

Det er alltid vondt å bli dumpet, men tro meg.....det går over, selv om det føles aldri så håpløst nå.

Har du noen du kan snakke med?

Prøv å tenk på noe annet (vet det ikke er lett, men....)vær sammen med venner, finn på noe, få tankene over på noe annet.

Gå til en god venn/venninne og fortell hva du føler nå, du trenger nok litt trøst...

Lykke til!

Skrevet

Akkurat nå føles det nok sånn, men det går over! Han er ikke verdt at du slutter å leve vet du - du er verdifull og det er mange som er glade i deg! :o)

Gjest zeinfeld
Skrevet

Forhold kommer....og forhold går. Slik er livet.

Gjest good luck
Skrevet

Ring røde kors, de har en telefon som betjenes av folk som kan hjelpe i nesten alle slags situasjoner og jeg tror det er gratis.....

Og du, tenk alle mulighetene du nå har.....

Og det finnes mange fisk der ute som venter på å bli fanget nettopp av deg.....

Skrevet

Ja, det gjør vondt. Alle som har vært glad i noen har vel følt det slik. Det utrolige er at det går over! Og når man har erfart hvordan livet kan være mørkt og trist, så setter man pris på tilværelsen når den er litt lysere. Dyrk deppinga en stund, spis godteri og sipp i vei! Men når det har gått noen dager, så stikker du ut og fresher deg opp og bannlyser en som kan gå fra deg - værst for ham! Vær egoistisk, og gjør sånne ting som du er flink på. Jeg brendte en gang alle de tingene exen hadde lagt igjen, det hjalp litt... En annen gang rota jeg med exens beste kammerat, det hjalp ikke! En annen gang gikk jeg på fylla noen dager, greit nok... Livet er vel sånn at man opplever å miste noen man er glad i en del ganger i løpet av livet. Sånn er det bare!

Gjest ikke idag nei
Skrevet

Har det selv veldig vondt nå, brøt med min kjæreste i går, fikk ikke sove i natt og har heller ikke sovet de siste netterne.

Klarer ikke å spise heller, vet ikke hva jeg skal ta meg til.

Grunnen til at jeg brøyt er at han har vært veldig usikker påom han har de rette følelsene for meg. Jeg har gitt mye av meg sjøl og ville virkelig få det til å fungere, men fikk ingen omsorg tilbake.

Hadde håpet og drømt at dette skulle gå bra, men innså at jeg var ulykkelig i dette forholdet.

Kan ikke krampholde på en som er usikker.

jeg er nok litt desperat no, får avogtil lyst å ringe han og gråte og trygle om å prøve mer, men vet det ikke kommer noe godt ut av det.

Dessuten er jeg 32 og føler at tiden renner ut for meg mtp barn.

Hvorfor skal det være så vanskelig å finne noen som passer for meg.

Har det sinnsyklt fælt no

Gjest ingenting28
Skrevet

Huffda, så galt kan det vel ikke være? Du var veldig knapp med opplysninger. Var dere lenge sammen? Hvor gammel er du?

Det er alltid vondt å bli dumpet, men tro meg.....det går over, selv om det føles aldri så håpløst nå.

Har du noen du kan snakke med?

Prøv å tenk på noe annet (vet det ikke er lett, men....)vær sammen med venner, finn på noe, få tankene over på noe annet.

Gå til en god venn/venninne og fortell hva du føler nå, du trenger nok litt trøst...

Lykke til!

vi var sammen i 2,5 år, det viser seg nå at min kjære har vært utro mot meg 2 ganger. (dette var noe ho fortalte selv) vi skal begynne som venner...kanskje det utvikler seg til kjærlighet igjen...kanskje ikke..(ho driver hele tiden å snakker om å få tilbake de rette følelsene for meg)

ellers så har jeg ikke noe støtte, familien min er det ikke spesielt støtte i, og venner har jeg ikke her jeg bor nå(nettopp flyttet)

jeg er 27

Gjest her er en nettside
Skrevet

Du kan ringe Kirkens SOS når du trenger noen å snakke med. De er greie å snakke med (og de pakker ikke på deg noe bestemt livssyn hvis du er redd for det). Mennesker med kjærlighetssorg har de snakket mye med.

Ellers vil jeg anbefale denne nettsiden, som gir råd ved hjertesorg:

http://hjertesorg.tripod.com

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...