Gå til innhold

Arbeidslyst ønskes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arbeidslyst ønskes kjøpt/lånt/leid snarest.

Gjerne pent brukt. Overtagelse innen slutten av uke, men helst NÅH!

Bill mrk. "lat og desperat"

...og der fikk jeg utsatt jobbingen enda noen sekunder. ;o)

Skrevet

Sorry, men jeg har overhode ikke noen arbeidslyst selv for tiden....

Hvis du skulle få mer arbeidslyst enn du trenger, så må du vel maile litt av den til meg ;o)

Beste hilsen fra

Skrevet

Du kan få låne min noen måneder - helt gratis! Jeg er hjemme med vesla som er alt for flink til å sove og ellers bare pludre for seg selv. Jeg føler meg påtvunget husmorrollen, og skulle gjerne reist på jobben. Når høsten kom så lengtet jeg etter å dra på jobb og gjøre noe annet! Så værsågod, bare bruk den pent!

Skrevet

Du kan få låne min noen måneder - helt gratis! Jeg er hjemme med vesla som er alt for flink til å sove og ellers bare pludre for seg selv. Jeg føler meg påtvunget husmorrollen, og skulle gjerne reist på jobben. Når høsten kom så lengtet jeg etter å dra på jobb og gjøre noe annet! Så værsågod, bare bruk den pent!

Åh, takk skal du ha!

Jeg kan helt uten problemer love deg at den vil bli pent brukt. ;o)

Skrevet

Sorry, men jeg har overhode ikke noen arbeidslyst selv for tiden....

Hvis du skulle få mer arbeidslyst enn du trenger, så må du vel maile litt av den til meg ;o)

Beste hilsen fra

Det kan jeg gjøre, men vi må nok innse at det er en høyst hypotetisk problemstilling. ;o)

Skrevet

Det kan jeg gjøre, men vi må nok innse at det er en høyst hypotetisk problemstilling. ;o)

Håpet er lysegrønt, er mottoet mitt for tiden. Og det er fordi håpet har begynt å mygle ;o(

I tillegg til arbeidslyst trenger jeg litt lengre lunte. Du skulle ikka ha noe av det til overs, kanskje, muligens?

Beste hilsen fra

Skrevet

Håpet er lysegrønt, er mottoet mitt for tiden. Og det er fordi håpet har begynt å mygle ;o(

I tillegg til arbeidslyst trenger jeg litt lengre lunte. Du skulle ikka ha noe av det til overs, kanskje, muligens?

Beste hilsen fra

Lengre lunte har jeg litt av, så det kan du få - ikke alt, da. Trenger litt selv også.

*kveiler opp noen meter til snø*

Klart du blir koko av å gå sånn og vente. Du er jo "høygravid"!

Skrevet

Lengre lunte har jeg litt av, så det kan du få - ikke alt, da. Trenger litt selv også.

*kveiler opp noen meter til snø*

Klart du blir koko av å gå sånn og vente. Du er jo "høygravid"!

Jepp, høygravid - og et par-tre mnd på overtid. Rimelig sprekkeferdig på alle måter, altså ;o)

Skulle gitt ganske mye for å få vite termin. Men alt AF sier er "det kan ta alt fra noen få uker til 6 mnd". Jadda. Og nå har jeg ventet 4 uker....

Sier takk for lunta, den brenner friskt allerede ;o)

Beste hilsen fra

Skrevet

Jepp, høygravid - og et par-tre mnd på overtid. Rimelig sprekkeferdig på alle måter, altså ;o)

Skulle gitt ganske mye for å få vite termin. Men alt AF sier er "det kan ta alt fra noen få uker til 6 mnd". Jadda. Og nå har jeg ventet 4 uker....

Sier takk for lunta, den brenner friskt allerede ;o)

Beste hilsen fra

Du får trøste deg med disse dype og bevingede ord fra filmklassikeren "Dis":

"jeg visste at jo lenger jeg ventet, jo kortere var det til han kom"

*dukker*

;o)

Vente-og-trøsteklem-med-gode-vibber fra

Skrevet

Du får trøste deg med disse dype og bevingede ord fra filmklassikeren "Dis":

"jeg visste at jo lenger jeg ventet, jo kortere var det til han kom"

*dukker*

;o)

Vente-og-trøsteklem-med-gode-vibber fra

Hihihihi, fine!

Jotakk, det hender at jeg forsøker å trøste meg meg selv med at jeg er en dag nærmere for hver dag som går....

DET FUNKER SIIIIINSYKT DÅRLIG!!!!!! ;o)

Takk for trøsteklem med gode vibber, trenger dem for tiden...

Beste hilsen fra

Gjest naitwait
Skrevet

Har vært på nattevakt og skal på igjen i natt. Har vært lys våken i noen timer allerede.

Jeg legger meg å sove, mot at du har all min energi, slik at jeg får hvile og er utvilt til i natt.

Gjest naitwait
Skrevet

Beste hilsen fra

jeg trenger kortere lunte i jobben, så *sender over tre meter til deg*

Skrevet

Har vært på nattevakt og skal på igjen i natt. Har vært lys våken i noen timer allerede.

Jeg legger meg å sove, mot at du har all min energi, slik at jeg får hvile og er utvilt til i natt.

Supert! Herved akseptert.

Sov godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...