Gå til innhold

hurra for min philips beauty satin ice optima

Anbefalte innlegg

fantasktisk - fantastisk - FANTASTISK!!

jeg kjøpte min barbermaskin for ett år siden, siden den var da best i test. den var med en dings som jeg kunne putte i fryseren for å koble den på igjen når jeg skulle bruke epilatoren. dette skulle jo gjøre huden nummen, men det var jo jævli vondt fordetom...

uansett, tok jeg den fram herendagen, brukte barberfunksjonen på bena med latterlig resultat. tok bikinilinja med det samme, og oppdaget et bra resultat.

kommer nå fra å barbert vekk dotten, og er såpeglatt. selvfølgelig må jeg jo ty til høvelen littegranne, men "der hvor dotten hovedsaklig er" (*tjihi*), funker det supert!

veldig billig (shaveren var dyyyyr) alternativ, siden jeg er storforbruker av barberblad som er svindyre.

lykke til folkens!

Fortsetter under...

Annonse

Wow, det hørtes ikke helt bra ut nei... Men gjør det ikke vondt å ta bikini-linjen med en epilator da..?

hehe ;) nå snakker jeg om barberfunksjonen. epilator på bikinilinja...au! ikke å anbefale. epilator på bena...på nippet til å besvime, klarer en side av en fot, så nytter det ikke mer...

ikke bruk barbermaskinen til mann/kjærest/samboer/bror/venn o.l. det er litt frekt/ekkelt og dårlig gjort...

Hvorfor det?

Jeg bruker mannens barberhøvel hvis vi er reist bort og jeg har glemt min egen, og han sier at han driter i om jeg låner den eller ikke. Det bryr han "midt der sola aldri skinner".

Jeg klarer ikke helt se hvorfor det skulle være ekkelt heller. Normalt oppegående mennesker skyller da barberhøvelen i kokende varmt vann etter barbering? Da forsvinner jo alt av stubber og de aller fleste mikroorganismer.

Annonse

å? jaja, noen som har en snill kjærest ;)

Eks!!! Ikke kjæreste lengre nå nei.

Jeg tviler på at min nåværende hadde protestert om jeg hadde lånt barbermaskina heller.

Men som den innbydende og delikate kvinnen jeg alltid er så sørger jeg selvfølgelig for alltid å være nybarbert og lekker når jeg kommer til ham... ;o)

Hvorfor det?

Jeg bruker mannens barberhøvel hvis vi er reist bort og jeg har glemt min egen, og han sier at han driter i om jeg låner den eller ikke. Det bryr han "midt der sola aldri skinner".

Jeg klarer ikke helt se hvorfor det skulle være ekkelt heller. Normalt oppegående mennesker skyller da barberhøvelen i kokende varmt vann etter barbering? Da forsvinner jo alt av stubber og de aller fleste mikroorganismer.

hehe ;) drit i, da! vet ikke helt hvordan det er å være gutt, og dama bruker høvel/_barbermaskinen_ hans nedentil... jaja, jeg ville ikke brukt min manns, med tanke på ham...

Eks!!! Ikke kjæreste lengre nå nei.

Jeg tviler på at min nåværende hadde protestert om jeg hadde lånt barbermaskina heller.

Men som den innbydende og delikate kvinnen jeg alltid er så sørger jeg selvfølgelig for alltid å være nybarbert og lekker når jeg kommer til ham... ;o)

hihi ;)

hehe ;) drit i, da! vet ikke helt hvordan det er å være gutt, og dama bruker høvel/_barbermaskinen_ hans nedentil... jaja, jeg ville ikke brukt min manns, med tanke på ham...

Åja, jeg driter i, tro meg. ;o)

Og selvsagt bruker jeg den til å barbere dåsa innimellom dersom jeg ikke har egen høvel. Kanskje han aldri har tenkt over at jeg bruker hans høvel til det? *ler*

Må spørre han etterpå, når de vi har på besøk er dratt.

Åja, jeg driter i, tro meg. ;o)

Og selvsagt bruker jeg den til å barbere dåsa innimellom dersom jeg ikke har egen høvel. Kanskje han aldri har tenkt over at jeg bruker hans høvel til det? *ler*

Må spørre han etterpå, når de vi har på besøk er dratt.

hvorfor vente til at besøket har dratt? ;) det er jo så pop å vrenge ut om sexliv og intime diversiteter...blir så irritert. det er derfor (blant annet selvfølgelig) jeg er her. jeg har behov for å snakke om/spørre om ting og tang, men jeg liker ikke å diskutere det med venner.

slikt kan lett oppfattes som skryt i mine øyne, og off... jaja, godt å lette på trykket litt ;) hehe

hvorfor vente til at besøket har dratt? ;) det er jo så pop å vrenge ut om sexliv og intime diversiteter...blir så irritert. det er derfor (blant annet selvfølgelig) jeg er her. jeg har behov for å snakke om/spørre om ting og tang, men jeg liker ikke å diskutere det med venner.

slikt kan lett oppfattes som skryt i mine øyne, og off... jaja, godt å lette på trykket litt ;) hehe

Jepp, her kan vi være så anonyme som vi bare vil. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...