Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke kollektivtrafikk. Bare tanken på alt stresset, alle folkene og de varme og ekkle kupeene på toget, og ikke minst forsinkelser gjør meg kvalm.....

Idag hadde jeg planer om å starte et nytt og bedre liv, og bruke kollektivtrafikken inn til skolen. Det første jeg blir møtt av på stasjonen var at toget til Stavanger var 10 minutter forsinket. Når toget endelig kom var det en evig kanmp bare det å komme seg ombord på toget. Folk var ville i blikket etter en plass og sitte. Vel inne på toget måtte jeg dele en 4-seter med tre 14-tiser som tøyt jevnt heeeeelt inn til byen. Det kom hele tiden på nye passasjerer, som stablet seg i høyden for å få plass. Da vi endelig kom frem til Stavanger var vi 20, jeg gjentar, 20 minutter forsinket. Jeg måtte kjempe meg gjennom folkemengden for å nå en buss videre opp til Universitetet. Jeg sprang som en idiot til svetten spruta. Da endelig bussen kom, var det nesten umulig å komme seg med..... jeg satt nesten oppi fanget på buss sjåføren, så fult det var!!!! På siden av meg stod en mann som sikkert ikke hadde dysjet de siste ukene.......på den andre siden stod ei jente å satte albuen rett i magen på meg.......

Fremme på skolen var jeg allerede forsinket til forelesningen, og jeg VELTET inn i forelesningssalen.... rødsprengt i trynet, stressa og sint!!!

SÅ spør jeg meg selv, er det virkelig nødvendig å utsette seg selv for kollektivtrafikken, når jeg kan kjøre innn i egen bil og spare mas og jag, + 2 timer reisetid??????????

Forbanna NSB!!!!

Gjest papirtiger
Skrevet

Altså...du ble irritert over menneskene, ikke NSB.

Skrevet

Altså...du ble irritert over menneskene, ikke NSB.

NSB som er forsinket, alle folkene, busser og tog som ikke kan samkjøres og HVORFOR alle forsinkelsene????

Gjest papirtiger
Skrevet

NSB som er forsinket, alle folkene, busser og tog som ikke kan samkjøres og HVORFOR alle forsinkelsene????

Forsinkelser skyldes som regel mennesker..

Skrevet

Hihihi! Kjempebra, Tottlå! :)

Helt enig med deg, unngår kollektivtrafikken for enhver pris, jeg. :)

hare1365380455
Skrevet

Høres stress ut! Søskenbarnet mitt skal ta tog til høgskolen sin, og da er det en time hver vei. Hun har tenkt å bruke tiden til lekser og lesing.... Håper ikke alle hennes turer blir som din.. :)

Skrevet

Hihihi! Kjempebra, Tottlå! :)

Helt enig med deg, unngår kollektivtrafikken for enhver pris, jeg. :)

Bra det ikke bare er meg som klikker i vinkel på kollektiven!!!!!

Skrevet

Tottlå!

Det er helt klart at slik kan du ikke holde på. Stakkars, arme menneske.

Bruk bilen så sant du kan. Det gjør jeg og bruker under 15 min. til jobben mot 45 med kollektivt.

:o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he..artig skrevet..

Men du vet, tog og buss er alltid stappfulle nå ved skolestart. Det går seg til etterhvert ;)

Skrevet

Tottlå!

Det er helt klart at slik kan du ikke holde på. Stakkars, arme menneske.

Bruk bilen så sant du kan. Det gjør jeg og bruker under 15 min. til jobben mot 45 med kollektivt.

:o)

hehe......jeg er ikke vanskelig å overtale...

Det er pokker ikke rart at folk velger bort kollektivtrafikken når det skal være SÅ vanskelig!!!

Skrevet

He he..artig skrevet..

Men du vet, tog og buss er alltid stappfulle nå ved skolestart. Det går seg til etterhvert ;)

jammen......toget trenger ikke være forsinket selv om det er skolestart!!! Dessuten mener jeg at det burde vært satt opp flere tog akuratt i morgentimene, for å få unna alt trafikken som skaper forsinkelser!!!!!

Har du begynt på skolen igjen???

Gjest M.Angelica
Skrevet

jammen......toget trenger ikke være forsinket selv om det er skolestart!!! Dessuten mener jeg at det burde vært satt opp flere tog akuratt i morgentimene, for å få unna alt trafikken som skaper forsinkelser!!!!!

Har du begynt på skolen igjen???

Jeg er ferdig med skolen!! hehehehehe :D:D:D

Skrevet

Bra det ikke bare er meg som klikker i vinkel på kollektiven!!!!!

Heldigvis er jeg ikke student lenger, og har flyttet vekk fra byen hvor kollektivtrafikk er mest aktuelt. :)

Skrevet

hahaha festlig skrevet, tottlå! :-D

Skjønner godt at du ble forbanna, ja. Imorgen tenker jeg du tar bilen isteden ;)

Jeg satt forøvrig i kø i lange tider imorges...grr.slutt på at jeg kan dra tidlig avgårde på jobb og komme tidlig igang, for jeg sitter jo fast i den pokkers køen!

Kan like gjerne kjøre senere, kommer jo fram til akkurat samme tid likevel.

Skrevet

Hehe.

Det var etter å ha brukt NSB i noen måneder at jeg bestemte meg for at jeg likevel burde skaffe meg bilsertifikat...

Skrevet

hahaha festlig skrevet, tottlå! :-D

Skjønner godt at du ble forbanna, ja. Imorgen tenker jeg du tar bilen isteden ;)

Jeg satt forøvrig i kø i lange tider imorges...grr.slutt på at jeg kan dra tidlig avgårde på jobb og komme tidlig igang, for jeg sitter jo fast i den pokkers køen!

Kan like gjerne kjøre senere, kommer jo fram til akkurat samme tid likevel.

Heisann!

Jeg tror faktisk at den dagen var det ekstra mye trafikk...... flere i klassen min ble forsinket på grunn av trafikk kaos i Stavanger.

Sitter og grøsser over tanken ,allerede nå, på å ta toget innover i morgen også. INGEN får kødde med meg såååå tidlig om morgenen, så det er best for alle at NSB er på tida i morgen!!!!

Har vi ikke høyt blodtrykk fra før, kan man jammen få det av bare tanken NSB, og ellers den kaotiske kollektivtrafikken!!!!

*phuuu*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...