Gå til innhold

Tips til bryllupspresang

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Er ikke i form idag, sliten, og gruer meg til og måtte pakke og styre på for og komme meg i dette bryllupet.

*sutrer fælt*

Vel, så skulle jeg bestille hotellovernatting til de i gave, men det eneste hotellet som var aktuelt, var sinnsykt dyrt, og alt var så vanskelig.

Kunne ikke bestille bare fra lørdag til søndag osv..

Så nå må jeg komme opp med noe annet.

Har ikke lyst og kjøpe bestikk eller servise til de.

Er villig til og bruke en tusenlapp eller to.

Så dolere: Kom opp med en kreativ og fin presang, enten ting eller opplevelse.

Øh, send gjerne litt sympati til meg også, siden kroppen streiker idag.... *smiler pent, men litt sløv i blikket* ;-)

Skrevet

Trenger du fikse dette i dag da??

Kryp heller unna dyna med god samvittighet og bli heeelt frisk. Så kan du tenke på presang og bryllup i morgen, heller...

*trøste knib*

Skrevet

Gavekort på reise? F.eks. et cruise med DFDS til København, i luksuslugar? Kan få det for under 2000...

Gjest Shira12
Skrevet

Trenger du fikse dette i dag da??

Kryp heller unna dyna med god samvittighet og bli heeelt frisk. Så kan du tenke på presang og bryllup i morgen, heller...

*trøste knib*

Takk takk for trøst.

Vurderer og krype under dyna og la presang være presang. Så kan samboer ordne, er hans familie ;-)

Men jeg må få bestemt hva det blir til i morgen.

Kanskje jeg bare går for det hotellgreiene.

Vi får se.

Nei nå gjør jeg som du sier og pleier meg selv istedet :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Gavekort på reise? F.eks. et cruise med DFDS til København, i luksuslugar? Kan få det for under 2000...

Ah, ikke dumt.

Noterer det på arket mitt over forslag (he he, som var blankt til nå)

hare1365380455
Skrevet

Bestille bord på restaurant samt teaterbilletter. Håper du får en fin dag:)

Skrevet

har ikke noen særlig ideer, men sender over masse sympati:)Hva med å gi dem noe som de kan bytte hvis du ikke aner hva de ønsker seg eller hva som er passende? Ofte kan jo slike gaver være vel så praktiske

Gjest M.Angelica
Skrevet

Dette tipset stjeler jeg fra Gyda ;)

Rosendahl vinkaraffel og vannkaraffel, men tut så blir det ca 1000kr =)

Skrevet

En fet kokkekniv og Sopranos kokeboka, og evt en DVD.

Gavekort på musikk, vi fikk det da vi giftet oss og det er den beste gaven vi fikk by far! Men det forutsetter selvsagt at de liker musikk.

Dette http://www.telemark-opplevelser.no/index.asp?action=showText&id=8&landid=0

garantert noe de ikke vil glemme!

Sesongbilletter i Nationalteateret, sist jeg sjekket kostet det ca 900, men jeg vet ikke hva det er nå.

Til moren min kjøpte jeg og søsknene mine blomster for et år. Altså vi betalte en sum til blomsterbutikken og hun fikk blomster hjem annen hver uke. Stor suksess!

Noen venner fikk middag på Bagatell av en kompis.

Ellers en vin/vann karafler veldig bra gave. Jeg har to som jeg bruker hver dag.

Gjest Shira12
Skrevet

har ikke noen særlig ideer, men sender over masse sympati:)Hva med å gi dem noe som de kan bytte hvis du ikke aner hva de ønsker seg eller hva som er passende? Ofte kan jo slike gaver være vel så praktiske

Takker :-)

Ja det blir kanskje noe i det serviset de samler på eller noe. Så kan de jo bare bytte om de vil ha noe annet.

Gjest Shira12
Skrevet

En fet kokkekniv og Sopranos kokeboka, og evt en DVD.

Gavekort på musikk, vi fikk det da vi giftet oss og det er den beste gaven vi fikk by far! Men det forutsetter selvsagt at de liker musikk.

Dette http://www.telemark-opplevelser.no/index.asp?action=showText&id=8&landid=0

garantert noe de ikke vil glemme!

Sesongbilletter i Nationalteateret, sist jeg sjekket kostet det ca 900, men jeg vet ikke hva det er nå.

Til moren min kjøpte jeg og søsknene mine blomster for et år. Altså vi betalte en sum til blomsterbutikken og hun fikk blomster hjem annen hver uke. Stor suksess!

Noen venner fikk middag på Bagatell av en kompis.

Ellers en vin/vann karafler veldig bra gave. Jeg har to som jeg bruker hver dag.

Takk for veldig mange gode tips!!!

Det må jeg si, du er jo kjempe kreativ!

Noterer ned alt dette til senere bruk også jeg.

Gjest Shira12
Skrevet

Dette tipset stjeler jeg fra Gyda ;)

Rosendahl vinkaraffel og vannkaraffel, men tut så blir det ca 1000kr =)

Det ønsket de jo seg faktisk også, det kom jeg på nå.

*noterer i vei på lista mi*

Gjest Shira12
Skrevet

Bestille bord på restaurant samt teaterbilletter. Håper du får en fin dag:)

Noterer i vei jeg nå.

Så flinke dere er her til og komme med tips .-)

Ha en fin dag du også.

Nå har jeg slappet av litt, så formen er bedre :-)

Gjest hilsen ei som selv blei overrasket av mannen
Skrevet

Kanskje godt at hotellet var for dyrt for deg :o), det hender at disse brudgommene ordner noe for selve bryllupsnatten :o).

Gjest Shira12
Skrevet

Kanskje godt at hotellet var for dyrt for deg :o), det hender at disse brudgommene ordner noe for selve bryllupsnatten :o).

Det var ikke til bryllupsnatten, men til slik at de kunne velge dato selv.

Det ble ikke for dyrt for meg med 1 natt slik jeg ville ha, men de ville bare selge meg weekendopphold, og da ble det dyrt med mat og greier.

Nei bryllupsnatten deres roter ikke jeg meg borti!

Gjest Shira12
Skrevet

By the way... Hva du ble overrasket med da??

Nyskjerrig? Jeg, åneida ;-)

Gjest hilsen ei som selv blei overrasket av mannen
Skrevet

By the way... Hva du ble overrasket med da??

Nyskjerrig? Jeg, åneida ;-)

Jeg trodde at vi skulle hjem å sove da vi dro fra bryllupsfesten ..... vel da vi kom hjem, etter at jeg hadde fått av meg stasen å dusjet, så fikk jeg beskjed om å kle på meg igjen ..... utenfor stod det en bil å ventet på oss (en kompis av oss som ikke hadde drukket noe i bryllupet) han kjørte oss til Geilo, hvor vi tok nattoget til Bergen !

Han hadde booket oss inn på Strand hotell i tre netter :o). Det blei en stri bryllupsnatt med denne lange reisen i tillegg, men etter å ha sovet ut på hotellet hadde vi noen aldeles nyyydelige dager i Bergen !! :o)

Foreldrene våre hadde tatt på seg jobben med å rydde festlokalet, pakke ned gavene å få låst de inn hjemme hos oss.

Skrevet

Strever fælt hver gang jeg skal kjøpe bryllupspresang (eller annen presang). Derfor sjekker jeg med Til-bords-butikken, om brudeparet har en ønskeliste, og kjøper noe fra den.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg trodde at vi skulle hjem å sove da vi dro fra bryllupsfesten ..... vel da vi kom hjem, etter at jeg hadde fått av meg stasen å dusjet, så fikk jeg beskjed om å kle på meg igjen ..... utenfor stod det en bil å ventet på oss (en kompis av oss som ikke hadde drukket noe i bryllupet) han kjørte oss til Geilo, hvor vi tok nattoget til Bergen !

Han hadde booket oss inn på Strand hotell i tre netter :o). Det blei en stri bryllupsnatt med denne lange reisen i tillegg, men etter å ha sovet ut på hotellet hadde vi noen aldeles nyyydelige dager i Bergen !! :o)

Foreldrene våre hadde tatt på seg jobben med å rydde festlokalet, pakke ned gavene å få låst de inn hjemme hos oss.

Hørtes supert ut!

Du må ta godt vare på den mannen din :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Strever fælt hver gang jeg skal kjøpe bryllupspresang (eller annen presang). Derfor sjekker jeg med Til-bords-butikken, om brudeparet har en ønskeliste, og kjøper noe fra den.

Jeg pleier også det.

Men dette er ett lite bryllup og de hadde bare en liten liste lagt ut, og den er allerede full.

Sånn kan det gå når jeg alltid skal være ute i siste liten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...