Gå til innhold

kjæresten er taus del 3

Anbefalte innlegg

Gjest ikke pratsom

har det fælt no klarer ikke å spise eller sove og skriker og er urolig, innimellom angrer jeg på at jeg brøyt i går.

Kjæresten min var i utgangspunktet usikker på følelsene for meg, men vi prøvde alikavel, dette tapppet meg for krefter og jeg kom fram til at jeg ikke kunne ha det sånn.

Vi er vel enige om at dette var det lureste, siden jeg ikke klarte å ha det sånn.

Men angrer meg innimellom. Tenker at kanskje vi skulle ha brukt neste helg sammen, slik vi hadde planlagt, men nå har jeg forspilt mine sjanser ved at jeg ggjor som jeg gjor.

Er nok helt ute av meg og tenker ikke rasjonelt vil bare at alt skal være bra, men det kommer ikke til å skje.

i ekstremt dårlige stundr ringer jeg eksen, regner med at jeg muligens blir å trygle han om å være sammen med meg i helgen.

Hjelp!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195358-kj%C3%A6resten-er-taus-del-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig har du det vondt akkurat nå!

Dette har jo akkurat skjedd, så det vil ta tid å få ting på avstand.

Men jeg synes du skal stå ved din beslutning og prøve å komme deg igjennom noen dager til.

Det blir lettere etterhvert!

At han innrømmet at han var usikker på forholdet, synes jeg også burde være et tankekors.

Mulig at dette også har vært kilden til problemet?

Han har kanskje vært lite pratsom fordi han har vært usikker på om han i det hele tatt var interessert i å bli ordentlig kjent med deg?

Isåfall bekrefter bare dette at din beslutning var riktig.

Og selvom du har det vondt nå, har du nok spart deg selv for mange frustrasjoner i fremtiden...

Ønsker det alt godt!

Vær sterk!

Gjest ikke pratsom

Selvfølgelig har du det vondt akkurat nå!

Dette har jo akkurat skjedd, så det vil ta tid å få ting på avstand.

Men jeg synes du skal stå ved din beslutning og prøve å komme deg igjennom noen dager til.

Det blir lettere etterhvert!

At han innrømmet at han var usikker på forholdet, synes jeg også burde være et tankekors.

Mulig at dette også har vært kilden til problemet?

Han har kanskje vært lite pratsom fordi han har vært usikker på om han i det hele tatt var interessert i å bli ordentlig kjent med deg?

Isåfall bekrefter bare dette at din beslutning var riktig.

Og selvom du har det vondt nå, har du nok spart deg selv for mange frustrasjoner i fremtiden...

Ønsker det alt godt!

Vær sterk!

takk for fint svar. Men er på nippe til å ringe han igjen for andre gang i dag. Har lyst å trygle ham om at vi kan gjøre noe sammen på lørdag som vi hadde planlagt.

er så urolig

Når jeg har lest alle tre trådene, er jeg også av den overbevisning om at du har gjort det rette. Dersom dere begge er usikre etter tre måneder, så lover det ikke så godt for fremtiden. Et forhold vil etterhvert by på betrakelig større utfordringer enn dem du her har beskrevet, og deres utgangspunkt er ikke av de beste.

Det er alltid vondt å bryte. Jeg synes du var sterk og klok.. og husk at det gradevis går over! Et forhold på tre måneder setter ikke så dype spor som dem som har vart i år, så dette kommer du over..!

Og du skal se drømmemannen er rundt neste sving!

;o)

Annonse

Gjest ikke pratsom

Når jeg har lest alle tre trådene, er jeg også av den overbevisning om at du har gjort det rette. Dersom dere begge er usikre etter tre måneder, så lover det ikke så godt for fremtiden. Et forhold vil etterhvert by på betrakelig større utfordringer enn dem du her har beskrevet, og deres utgangspunkt er ikke av de beste.

Det er alltid vondt å bryte. Jeg synes du var sterk og klok.. og husk at det gradevis går over! Et forhold på tre måneder setter ikke så dype spor som dem som har vart i år, så dette kommer du over..!

Og du skal se drømmemannen er rundt neste sving!

;o)

Takk for fint svar.

Håper og at drømmemannen ikke er så langt unna, har litt vanskelig for å forelske meg, så har for det meste vært singel hele mitt liv, trur nok jeg er blitt litt sær med årene

Takk for fint svar.

Håper og at drømmemannen ikke er så langt unna, har litt vanskelig for å forelske meg, så har for det meste vært singel hele mitt liv, trur nok jeg er blitt litt sær med årene

Det er inntrykket mitt at du har vært mye alene, og at du nå svært gjerne vil at det skal fungere. Men kanskje du nå først er rede til å etablere et seriøst, varig forhold. Pass på at du treffer en som verdsetter deg og som kan elske deg som du kan elske ham. Selv om du har vært alene det meste av tiden, kan det likevel hende at det ikke er så lenge til du treffer en ny. Kanskje han har brøytet veien for en annen.. Hvem vet. Vær sterk, og følg mavefølelsen din!

Lykke til!

Takk for fint svar.

Jeg skjønner litt hvordan du har det; var selv ukysset som 27-åring og er definitivt kresen og vrien... Men etter mye målrettet "arbeid" fikk jeg han jeg ville ha mer enn noe annet i verden, og det var mer enn verdt det, uansett hvor lenge det nå måtte vare.

There's hope for everyone! :)

Ikke overtal ham til at dere skal gjøre noe sammen i helga, du bare utsetter prosessen.

Finn på noe du selv synes er hyggelig, gjerne noe hvor du er "ute blant folk" uten at du trenger å ha med deg noen. Reis gjerne bort, eller kontakt en venninne du ikke har snakket med på en stund.

Det er veldig slitsomt å være i et usikkert forhold eller til-og-fra-opplegg over tid. Du fortjener bedre.

Gjest ikke pratsom

Du virker veldig selvdestruktiv. Tenk framover istedet!

Ting ser mye bedre ut i dag. Har fått sovet godt i natt. Trur nok mangelen på søvn gjor at jeg ble litt nevrotisk og desperat i går. Føler meg sikker i dag på at jeg tross alt har gjort det rette:)

Ting ser mye bedre ut i dag. Har fått sovet godt i natt. Trur nok mangelen på søvn gjor at jeg ble litt nevrotisk og desperat i går. Føler meg sikker i dag på at jeg tross alt har gjort det rette:)

Koselig å høre at du har kommet deg litt ovenpå idag!

Humøret ditt kommer nok til å være litt opp og ned de neste dagene.

Er vel fornuften og følelsene som er litt uenige...

Men du har nok gjort det rette, så dette klarer du!!

Lykke til!

Annonse

Gjest ikke pratsom

Koselig å høre at du har kommet deg litt ovenpå idag!

Humøret ditt kommer nok til å være litt opp og ned de neste dagene.

Er vel fornuften og følelsene som er litt uenige...

Men du har nok gjort det rette, så dette klarer du!!

Lykke til!

Takk for det. Ja, det er godt å føle seg bedre, trur ikke jeg hadde taklet å hatt flere dager som i går, det var grusomt, men med søvn ser alt lettere ut:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...