Gjest dame på 57 Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Dame, blir sår i huden under armene. Vet ikke hvilket merke jeg skal prøve, men deo må jeg jo ha. Har du et tips å komme med? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Hva med Cosmica uten parfyme - fås kjøpt på apoteket, eller i medisinutsalg? 0 Siter
Cumbria Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Hva med Cosmica uten parfyme - fås kjøpt på apoteket, eller i medisinutsalg? Biotherm rollon? Styr iallefall unna de billige i hylla på Rema. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg har hatt samme problemet: sårhet og kløe. Må kjøpe en uten parfyme og alkohol. Biotherm er bra, men finnes billigere også, f.eks. Intensiv Care. Intensiv care ja, kommer på en gang for mange år siden da jeg hadde "husmoreksem" på hendene. Fikk reseptbelagt salve av legen, uten effekt. Kjøpte Intensiv Care håndkrem og ble bra etter kort tid. Ble sidespor dette, men kom til å tenke på det nå. Ikke greit med hudplager samme hvor det er. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg har hatt samme problemet: sårhet og kløe. Må kjøpe en uten parfyme og alkohol. Biotherm er bra, men finnes billigere også, f.eks. Intensiv Care. Intensiv care ja, kommer på en gang for mange år siden da jeg hadde "husmoreksem" på hendene. Fikk reseptbelagt salve av legen, uten effekt. Kjøpte Intensiv Care håndkrem og ble bra etter kort tid. Ble sidespor dette, men kom til å tenke på det nå. Ikke greit med hudplager samme hvor det er. Biotherms nye 'rollon-boks' er ikke så god som den gamle. Med den nye kommer væsken ujent og for mye. Enig?? 0 Siter
vilde Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg klør av alle merkene jeg har prøvd bortsett fra Nivea sin roll-on. Hørte om en annen som hadde det på samme måte. Kanskje verdt å prøve? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Biotherms nye 'rollon-boks' er ikke så god som den gamle. Med den nye kommer væsken ujent og for mye. Enig?? Ja, det jeg. 0 Siter
Line Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Biotherm deostick er i alle fall jeg veldig fornøyd med. Mild og god, og kan kombineres med parfyme siden lukta er såpass nøytral. 0 Siter
Gjest gammeldags, men eksemfri Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg har samme problemet, og det hjelper ikke om deo'ne er uten alkohol, milde osv. Det eneste jeg tåler, er god gammeldags Mum Roll On - rosa og aprikos. De har den ikke på Rimi, men derimot på Kiwi og Meny, i alle fall. Skikkelig gammeldags, men bedre enn å få røde, hudløse, grusomt "sviende" flekker under armene!! Dessuten lukter ikke Mumen noe særlig, så den kan kombineres med parfyme - også er den billig - ca 30 kroner pr stk... 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Cosmica fra apotket uten parfyme! 0 Siter
lililja Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Biotherm rollon? Styr iallefall unna de billige i hylla på Rema. biotherm rollon. 0 Siter
....AV Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Jeg klør av alle merkene jeg har prøvd bortsett fra Nivea sin roll-on. Hørte om en annen som hadde det på samme måte. Kanskje verdt å prøve? Den er den eneste jeg tåler også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.