Gå til innhold

Sånn ble han eks-kjæreste...

Anbefalte innlegg

Gjest d var ikke meg...

Hei dere..

Fikk nye kjæreste i april, og ble gla' i han. Nå i august ble jeg beskyldt for å ha gitt han kjønnsykdommer. Selvfølgelig ble det en krangel av de anklagene.

Jeg gikk til lege, og testet meg for alle vanlige sykdommer. Kan til og med dokumentere at jeg er sykdomsfri. Jeg hadde selvfølgelig ikke forventet det heller ettersom jeg ikke hadde vært sammen med andre.

Likevel sprer eks-kjæresten, stygge rykter selv om han VET at jeg er helt frisk...

Er mannfolk ofte sånn, og hvor vanlig er det å treffe på den typen...?

Hvor infernalsk går det ann å bli? Hvorfor?

Vær ærlig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195364-s%C3%A5nn-ble-han-eks-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

En veninne av meg opplevde akkurat det samme. Han tok det for gitt at det var hun som hadde gitt han det, for han hadde bare vært sammen med henne... Og hun han.

Problemet var at klamydia, som kjønnsykdommen var i dette tilfellet, kan være "usynlig" lenge før han merker noe til det - så han var trolig smittet før de ble sammen.. Men da han fant ut det var det for sent, forholdet tok slutt. For mye tvil, anklager og mistillit.. :(

Hun ble heldigvis heller ikke smittet..

Om han ikke har vært utro, kan jeg tenke meg at han lett kan falle for den første, mest innlysende forklaringen - at du har vært utro.. Kanskje han har for lite informasjon om hvordan sykdommen egentlig arter seg?

Uansett.. veldig barnslig og umodent om han slenger ut rykter og sverter deg.. Men han mener vel at du har vært utro, og at han har alt på sitt tørre (dermed retten til å få sympati for sin sårede stolthet)...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...