Gå til innhold

hvilken mobiltelefon skal jeg kjøpe, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det samme lurer jeg på om dagen. Har hørt mye bra om Sony Ericsson 700i og den er på tilbud nå til kr. 1 med et abonnement som passer meg bra. Det er Fri 20. Har fritid abonnement fra før og med Fri 20 får jeg vissnok 20 min. gratis ringing pr. mnd. Passer til mitt bruk av mobil. Håper vi får noen tips her!

Gjest Halling
Skrevet

Bare sjekk at det går an å ringe med den...

Etter en lang titrade fra en selger begynte jeg å lure om de hadde glemt å bygge inn en telefon?

"Unnskyld... går det an å ringe med den?"

*dyp stillhet og flakkende øyne*

Skrevet

Sony Ericsson 750i...er det ikke det den heter da?

Sjekk ut de forskjellige på amobil.no...flotte sider.

Det er også et par klapptelefoner jeg ikke har hatt tid til å undersøke ennå...kanskje de når oppimot den 750i`en jeg nevnte over...

Skal snart ha ny selv så jeg får snart henge i og få lest litt mer om dem.

:)

Skrevet

Ikke SE.

Sony Ericsson er idag, Norges mest solgte mobil merke.

I motsetning til på verdensbasis hvor de er den som selger dårligst.

Alle har en K750/K700i/T630/T610.

Alle har skjønt det utenom Norge.

Gå for en Samsung E730/D600.

Eller en av de mer avanserte Nokiaene 6680/N90.

Skrevet

Ikke SE.

Sony Ericsson er idag, Norges mest solgte mobil merke.

I motsetning til på verdensbasis hvor de er den som selger dårligst.

Alle har en K750/K700i/T630/T610.

Alle har skjønt det utenom Norge.

Gå for en Samsung E730/D600.

Eller en av de mer avanserte Nokiaene 6680/N90.

Uhm...skjønt hva? Skal vi la være å kjøpe en telefon fordi den er mye solgt i norge, men lite i resten av verden? Vi bør kanskje ikke høre på øystein sunde heller, da - han er jo rimelig ukjent utenfor norge :-)

"...................................."

Skrevet

Det samme lurer jeg på om dagen. Har hørt mye bra om Sony Ericsson 700i og den er på tilbud nå til kr. 1 med et abonnement som passer meg bra. Det er Fri 20. Har fritid abonnement fra før og med Fri 20 får jeg vissnok 20 min. gratis ringing pr. mnd. Passer til mitt bruk av mobil. Håper vi får noen tips her!

K700i er ikke spesiellt bra. Den har kamera på under 1 megapixel (skal man først ha kamera, så bør det gå an å ta noenlunne ordentlige bilder med det). Videre er den treg (et vanlig problem med en del SE telefoner). Kameralinsen er ubeskyttet, og blir lett skadet. Den har altfor lite minne (42MB eller noe slikt - menigsløst når den har mp3-spiller), og ikke muligheter til å sette inn minnekort.

Det hjelper ikke at den koster bare "1 krone" - betal heller 800,- og få en k750i.

"..................................."

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sony Ericsson K750i! Etter å ha vært innom flere Nokia og Siemens + et par andre SE, så er K750i den beste mobil jeg noen gang har hatt. Og så har den så kjekt kamera. :-)

Skrevet

K700i er ikke spesiellt bra. Den har kamera på under 1 megapixel (skal man først ha kamera, så bør det gå an å ta noenlunne ordentlige bilder med det). Videre er den treg (et vanlig problem med en del SE telefoner). Kameralinsen er ubeskyttet, og blir lett skadet. Den har altfor lite minne (42MB eller noe slikt - menigsløst når den har mp3-spiller), og ikke muligheter til å sette inn minnekort.

Det hjelper ikke at den koster bare "1 krone" - betal heller 800,- og få en k750i.

"..................................."

Takk for tipset.

Tenkte at jeg skulle kjøpe ny og la datteren overta den nye fordi hun ønsker seg kamera. Jeg har ikke bruk for det så vil gjerne hjelpe henne på den måten. Min Nokia er gammel, men virker fortsatt bra og jeg klarer meg med å ringe og sende sms jeg.

Skrevet

Takk for tipset.

Tenkte at jeg skulle kjøpe ny og la datteren overta den nye fordi hun ønsker seg kamera. Jeg har ikke bruk for det så vil gjerne hjelpe henne på den måten. Min Nokia er gammel, men virker fortsatt bra og jeg klarer meg med å ringe og sende sms jeg.

Jeg har en gammel kladask av en Siemens selv - liten skjerm uten farger - fungerer fortsatt som en drøm :-)

Skrevet

Jeg har en gammel kladask av en Siemens selv - liten skjerm uten farger - fungerer fortsatt som en drøm :-)

Hvilken? *Ser ømt ned på sin Siemens C55 som tåler det utroligste*

Skrevet

Det er selvfølgelig en vanesak, men jeg har vært borti et par SE-telefoner og jeg skjønner ikke en døyt! Så kjæresten min trenger ikke være redd for at jeg skal snoke i sms'ene hans, jeg aner jo ikke hvordan jeg får dem frem! :o)

Skrevet

Hvilken? *Ser ømt ned på sin Siemens C55 som tåler det utroligste*

A55 :-)

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...