Gå til innhold

Hagearbeid! *stolt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott, da er det en avtale :)

*ser nervøst ut av vinduet*

Skrevet

"Det utsettes til jul... eller i verste fall til neste vår. ;o)"

Det hørtes farlig fristende ut! Men det er vel best at jeg hører på amber (fortsatt øm bak etter sparket) og setter i gang...

Det er sikkert lurt. Amber er en fornuftig kvinne.

Skrevet

*ser nervøst ut av vinduet*

:)

Du skal slippe å ta vinduene mine da, de våger jeg ikke å vise fram...

Skrevet

:)

Du skal slippe å ta vinduene mine da, de våger jeg ikke å vise fram...

Vinduene utvendig er det gubben som står for - heldigvis ;-)

Skrevet

Vinduene utvendig er det gubben som står for - heldigvis ;-)

Det hørtes også ut som en god ide´, at utvendig vindusvask er mannfolkjobb. Den kjøper jeg :)

Skrevet

Det hørtes også ut som en god ide´, at utvendig vindusvask er mannfolkjobb. Den kjøper jeg :)

Pass på å skryte ekstra av de store, fantastiske musklene til mannen. Muskler er nemlig alfa og omega når man skal vaske vinduer utvendig. Vi damer er jo for sårbare og svake til slike mannfolkjobber, ikke sant? ;-)

Skrevet

Pass på å skryte ekstra av de store, fantastiske musklene til mannen. Muskler er nemlig alfa og omega når man skal vaske vinduer utvendig. Vi damer er jo for sårbare og svake til slike mannfolkjobber, ikke sant? ;-)

Men om de også vasker vinduene innvendig, da må vel bisepsen bli ekstra godt trent? Har du forsøkt å argumentere for det?

Skrevet

Men om de også vasker vinduene innvendig, da må vel bisepsen bli ekstra godt trent? Har du forsøkt å argumentere for det?

Nei, det skal jeg jammen prøve på!

Skrevet

Så flink!

Minner meg ellers om en gang i fjor da jeg tok frem symaskinen for å fikse et eller ennet plagg. Ingen av ungene ante hva den maskinen skulle brukes til...og det sier vel litt om hvor ofte jeg bruker den :-)

LOL

Omtrent som meg og hagen, det da ;)

Skrevet

Så flink du er!

Godt du fikk gå tilbake til "jobben" din nå da ;)

"Jobben", ja. hehehe funker ihvertfall enn så lenge ;)

Skrevet

Det er sikkert lurt. Amber er en fornuftig kvinne.

:-D

Skrevet

Ja, og så gjelder det å invitere riktig mange på besøk mens haven kan nytes helt nyfrisert og fin. Det inntrykket lever nok lenge, tenker jeg. ;o)

hehe jepp!

Skal passe på å skryte masse for alle som kommer innom her ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Jobben", ja. hehehe funker ihvertfall enn så lenge ;)

Hehe..den skal jeg ta når jeg får barn.Genialt =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...