Gå til innhold

Hva skjer a?

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrated me
Skrevet

Det er ikke ofte jeg blir forelsket lenger, men i vår skjedde det igjen.

Jeg ble kjent med en voksen, seriøs, snill mann. Vi hadde planlagt tur sammen, og alt virket å være bra. Vi spiste middag ute, hjemme hos han, hos meg og hadde noen positive opplevelser sammen.

Så, ble en i familien hans syk og døde etter kort tid. Vi måtte selvfølgelig avbestille turen, noe som var nødvendig siden ingen av oss visste hvordan det ville gå. Og en tur til utlandet, ville være feil, når triste ting var i ferd med å skje hjemme.

I denne tiden hadde vi litt kontakt, men ikke mye. Da alt var over, og ting hadde roet seg, sendte han meg noen korte meldinger pr sms, men han svarte aldri på mine.

Senere har jeg forsøkt å snakke med han på min msn. Han svarer hyggelig, men tar aldri noe initiativ selv. Allikevel er han pålogget på min msn, hver kveld, uten å si noe.

Siden jeg har forsøkt å få kontakt med han igjen, syns jeg at han nå bør ta intitiativ til kontakt, eller slette meg eller bare blokkere meg. Men det gjør han ikke. Jeg blir så frustrert over at han ikke bare kan si, at han ikke vil ha kontakt med meg mer. Jeg hadde forstått det, eller det hadde i det minste vært enklere å forstå enn at han bare er der, og ikke sier noe.

Ååå enkelte ganger forstår jeg meg bare IKKE på mannfolk!

Skrevet

Bare litt ang msn - jeg oppdaget plutselig at maskina mi logget meg på msn automatisk uten at jeg visste det, så jeg har nok sittet mang en kveld og vært "taust" pålogget msn...

Hvis det var en som sto ham veldig nært som døde er det vel ikke utenkelig at han kan ha fått en depresjon?

Gjest Frustrated me
Skrevet

Bare litt ang msn - jeg oppdaget plutselig at maskina mi logget meg på msn automatisk uten at jeg visste det, så jeg har nok sittet mang en kveld og vært "taust" pålogget msn...

Hvis det var en som sto ham veldig nært som døde er det vel ikke utenkelig at han kan ha fått en depresjon?

Ja, jeg har tenkt det samme som du, men han endrer bildene sine - og sier at han har det bra.

Mulig han bare har bestemt seg for å ikke ha mer kontakt med meg. Men, syns det blir for dumt å spørre?

*liker`n litt enda*

Skrevet

Ja, jeg har tenkt det samme som du, men han endrer bildene sine - og sier at han har det bra.

Mulig han bare har bestemt seg for å ikke ha mer kontakt med meg. Men, syns det blir for dumt å spørre?

*liker`n litt enda*

Spør ham rett ut, det hadde jeg gjort... Enten vil han eller så vil han ikke, verre er det ikke..

Bedre det enn at du går rundt og lurer i det uendelige..

Skrevet

*liker`n litt enda*

Jeg synes du bare skal blokkere ham, jeg, fra msn. Han kan nå deg pr. sms hvis han vil. Det høres ut som han er en feig drittsekk som prøver å la det hele skli ut i sandne, Han burde sagt at han ikke ville ha mer kontakt, for det er vel det han viser deg, slik det høres ut?

Gjest Frustrated me
Skrevet

Jeg synes du bare skal blokkere ham, jeg, fra msn. Han kan nå deg pr. sms hvis han vil. Det høres ut som han er en feig drittsekk som prøver å la det hele skli ut i sandne, Han burde sagt at han ikke ville ha mer kontakt, for det er vel det han viser deg, slik det høres ut?

Ja, det virker nok slik.

Syns det er ekkelt å spørre, og få svar på at han ikke vil ha kontakt mer. Om du skjønner?

Vil ikke bli skuffet, selv om jeg nok er det fra før. ;-/

Skrevet

Ja, det virker nok slik.

Syns det er ekkelt å spørre, og få svar på at han ikke vil ha kontakt mer. Om du skjønner?

Vil ikke bli skuffet, selv om jeg nok er det fra før. ;-/

Jeg skjønner!

Hev hodet, fortell deg selv at du kan være glad han forsvant så fort ut av livet ditt, for han var ikke verdt å satse på uansett.

Om det mot formodning viser seg at du tar feil, kan du jo revurdere saken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...