Gå til innhold

Levere bøker på biblioteket

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Dersom man låner en bok på et bibliotek i Trondheim, kan man da levere den tilbake på et annet av Trondheims biblioteker? Det går jo an å bestille bøker fra de andre bibliotekene, så det går kanskje an å levere dem 'på tvers' av bibliotekene også?

Noen som vet?

Skrevet

Jepp, jeg tror det. Er noen år siden jeg lånte bøker der, men jeg innbiller meg at jeg leverte dem på Strindheim. (Lånt i byen.)

Gjest Calóni
Skrevet

Jepp, jeg tror det. Er noen år siden jeg lånte bøker der, men jeg innbiller meg at jeg leverte dem på Strindheim. (Lånt i byen.)

Okay, takk! Det skader jo ikke å prøve uansett, når jeg likevel kjører forbi et bibliotek i morgen :)

Skrevet

Har du lånt en bok ved hovedbiblioteket i midtbyen (vi snakker om Trondheim folkebibliotek her) eller en av filialene så kan du levere den på hvilkensomhelst av filialene eller hovedbiblioteket. :o)

Skrevet

Okay, takk! Det skader jo ikke å prøve uansett, når jeg likevel kjører forbi et bibliotek i morgen :)

Hør på Lillemus du, hun er eksperten på dette området. :)

Gjest Calóni
Skrevet

Har du lånt en bok ved hovedbiblioteket i midtbyen (vi snakker om Trondheim folkebibliotek her) eller en av filialene så kan du levere den på hvilkensomhelst av filialene eller hovedbiblioteket. :o)

Hihi, regna med at du ville svare, ja ;) Takk!

Hvem vet, kanskje jeg kommer på nettopp -ditt- bibliotek i morgen? Muhaha...

Ikke ødelegg ved å si at du har fri i morgen, nå ;)

Skrevet

Hihi, regna med at du ville svare, ja ;) Takk!

Hvem vet, kanskje jeg kommer på nettopp -ditt- bibliotek i morgen? Muhaha...

Ikke ødelegg ved å si at du har fri i morgen, nå ;)

Er på jobb jeg! Så kanskje vi sees? ;o)

Faen - nå kommer jeg til å lure hele dagen vet du, "er det hun fra DOL tro?" *Hehe* Så hvis damen bak skranken ser litt ekstra mistenksomt på deg så vet du hvorfor.

Gjest Calóni
Skrevet

Er på jobb jeg! Så kanskje vi sees? ;o)

Faen - nå kommer jeg til å lure hele dagen vet du, "er det hun fra DOL tro?" *Hehe* Så hvis damen bak skranken ser litt ekstra mistenksomt på deg så vet du hvorfor.

Jeg glemte å levere boka idag, så om du har vært paranoid i hele dag, så var det til ingen nytte. Men i morgen, derimot! :D

Skrevet

Jeg glemte å levere boka idag, så om du har vært paranoid i hele dag, så var det til ingen nytte. Men i morgen, derimot! :D

I morgen er jeg ikke på jobb hele dagen. ;o)

Gjest Calóni
Skrevet

I morgen er jeg ikke på jobb hele dagen. ;o)

Pøh. Så får jeg vente til fredag, da ;)

Skrevet

Pøh. Så får jeg vente til fredag, da ;)

Var du innom her akkurat nå eller? (torsdag kl. 17:05)

Gjest Calóni
Skrevet

Var du innom her akkurat nå eller? (torsdag kl. 17:05)

Hm. Når var det jeg var innom, da tro? Tror det var torsdag omtrent 15.40, faktisk ;) Men aner jo ikke hvilket bibliotek du jobber på, da ;)

Skrevet

Hm. Når var det jeg var innom, da tro? Tror det var torsdag omtrent 15.40, faktisk ;) Men aner jo ikke hvilket bibliotek du jobber på, da ;)

*Hehe* Da var det ikke deg jeg tenkte på i alle fall. Stakkars menneske, hun måtte jo trodd jeg var gal så lattermild jeg var! :o)

Gjest Calóni
Skrevet

*Hehe* Da var det ikke deg jeg tenkte på i alle fall. Stakkars menneske, hun måtte jo trodd jeg var gal så lattermild jeg var! :o)

*humre*

Dessuten leverte jeg boka mi til en mann ;)

Skrevet

*humre*

Dessuten leverte jeg boka mi til en mann ;)

Hmmm... Da har du ikke vært på mitt bibliotek for der var det ingen mann i går. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...