Gjest Moliza Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Mer sommer? Jobb? Kjæreste? Et ryddig hjem? Osv... Jeg ønsker meg faktisk mer sommer...! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Mer sommer ja, og et litt større hjem å bo i. Ellers er jeg fornøyd med tingenes tilstand ) 0 Siter
tiliti Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 At sambo får seg jobb og slipper å leve på meg mer. At hjemmet på et mystisk vis holder seg rent og ryddig av seg selv. Mer sommer & badetemperaturer ;-) At studiene mine går bra i år også. 0 Siter
fresja Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg ønsker meg mindre jobb og mer ryddig hjem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 At neste 5 ukene skal gå fort som f***! ;o) 0 Siter
Gjest Frustrert frue Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 - Mer penger...!!!!!! Har lyst på nye sko og klær:o) 0 Siter
Aryane Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 - en skikkelig hetebølge - at jeg vinner i extra i kveld - friske barn som skikker seg vel og alt det der... - og sist men ikke minst at kjæresten skynder seg hjem fra USA 0 Siter
Gjest GA Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 At 1. klassingen min finner seg tilrette på skolen. At ingen av prosjektene og konsertene og arrangementene kolliderer eller ikke lar seg gjennomføre eller at jeg glemmer å gjøre det som trengs for at det skal fungere.... (jobb, altså) At huset blir ryddigere og renere helt av seg selv. At mannen min plutselig går med på å lage barn nr 3. At det går bra med graviditeten og fødselen til søstra mi. --ja, sånn omtrent det... 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 At neste 5 ukene skal gå fort som f***! ;o) *Ler* -- jeg vet hvorfor, såpass har jeg fått med meg )) Ikke til å unngå, da... 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 - Mer penger...!!!!!! Har lyst på nye sko og klær:o) Er det no' gærent med de gamle da? 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 - en skikkelig hetebølge - at jeg vinner i extra i kveld - friske barn som skikker seg vel og alt det der... - og sist men ikke minst at kjæresten skynder seg hjem fra USA Åja! Skikker seg vel osv! Åååååå... O lykke, hvo bliver du af? 0 Siter
Platina Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Kjæreste og 100.000,- i lønnspålegg! Og at alle i familien forholder seg friske. 0 Siter
org Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 - at ungene fortsatt er friske og trives godt på skolen - at jeg får tatt det hersjens førerkortet - at bilen som vi har bestilt fra Tysland svarer til forventningene - at jeg på mystisk vis og helt uten anstrengelse lærer hva en akkord er og hvordan den skal spilles (er helt amøbe...) - at mannen finner seg jobb etterhvert. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 At heisen skal gå igjen så jeg kommer ut At minstemann lærer å lese At de store ungene mine klarer seg bra og ikke er forbannet på meg for at vi alltid har hatt så dårlig råd Og at noen hadde giddi å kommet å besøke meg for det er dritkjedelig å sitte inne alene bestandig. 0 Siter
Aryane Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Åja! Skikker seg vel osv! Åååååå... O lykke, hvo bliver du af? hehe....jeg vant i Extra, ikke så mye jeg hadde håpet da, men nok til middag i morra! 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 At heisen skal gå igjen så jeg kommer ut At minstemann lærer å lese At de store ungene mine klarer seg bra og ikke er forbannet på meg for at vi alltid har hatt så dårlig råd Og at noen hadde giddi å kommet å besøke meg for det er dritkjedelig å sitte inne alene bestandig. Uff og uff, hvor lenge har heisen stått nå? Og røyker du, ville du fått mer besøk om du ikke røyka kanskje? Unnskyld hvis det var dumt spørsmål, men jeg er egentlig ikke dum. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 hehe....jeg vant i Extra, ikke så mye jeg hadde håpet da, men nok til middag i morra! grattis! fra en som ikke vet hva extra er egentlig, men nå må jeg legge meg, enda kvelden er ung! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg ønsker meg ferie... og sommer! 0 Siter
Gjest Har det egentlig ganske bra Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Et ryddig, rent og velorganisert hjem, veloppdragne barn og en jobb. Da hadde i alle fall min verden vært atskillig mer bekymringsfri! Og så ville jeg ha vært fri den infernalske soppinfeksjonen som plager vettet av meg akkurat nå... 0 Siter
Aryane Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 grattis! fra en som ikke vet hva extra er egentlig, men nå må jeg legge meg, enda kvelden er ung! det er sånn spill på NRK (norsk tipping) som gamle kjerringer spiller..... ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.