Gjest Frustrert frue Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg jobber 80% i en privat bedrift uten noen form for pensjonskasse og sånt... Den stillingen blir nå til 60% Har jobbet 3 år i 80%. Før det gikk jeg hjemme med barn i 3-4 år. Før det igjen på skole. Jeg er 29 år. Hvordan skal dette gå nåe jeg blir gammel tro??? Noen med peil? Jeg har ikke snøring på dette feltet i det hele tatt og det slo meg plutslig her en kveld at jeg kanskje er ute å kjøre...??? Hvis jeg beholder denne jobben nå med 60% stilling, hva skjer da? Noen gode tips til meg ang dette? Noens steder på nettet å lese om regler og sånt f.eks??? Takker masse på forhånd for eventuelle svar:o) 0 Siter
cec5 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Jeg tror man må jobbe minst 75% stilling for å få pensjonspoeng. Man får også pensjonspoeng av å være hjemme med små barn. Men ang hvor mye man må jobbe så er jeg ikke helt sikker. Kanskje trygdekontoret vet? Eller aetat?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.