Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe..sier folk det?

Skal kanskje ikke si noe jeg da, som har sagt magnet i stedet for manet, store deler av livet mitt *flau* ;)

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Lillemus

7

• Katt-ja

6

• Aryane

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Halling
Skrevet

Søstra mi sa perlepeks og smadgar til hun gikk på gymnaset... Gjett om hun har fått høre det i ettertid?! ;o)

Læreren min sa og skrev "raido" i stedet for radio en gang. Hun så ikke feilen selv. Etter det fikk hun navnet Raido.

Skrevet

Knipse dem på fingrene du!

Jeg har nettop sluttet å si dekdektimen... Ellers prater jeg bedre enn jeg skriver - altså tilnærmet perfekt!

Gjest Halling
Skrevet

Knipse dem på fingrene du!

Jeg har nettop sluttet å si dekdektimen... Ellers prater jeg bedre enn jeg skriver - altså tilnærmet perfekt!

Hva med schirschebær?

Skrevet

En venninne av meg ble flau da hun oppdaget at hun i tretti år hadde gått rundt og snakket om frutteral istedenfor futteral.

Huff, skikkelig flaut med andre ord..

Jeg har en venninne som konsekvent sier mindag om middag. Hun har fått beskjed, men mindag sitter så godt fast etter over 30 år at det er nok ikke håp ;-)

Skrevet

Kom forresten på at mormora mi sa Siri Lanka til hun var 70 år ;-)

Gjest fagdamen
Skrevet

Hva med psykriatrisk og psykriatri ? Mange som sier det.

kakki1365380609
Skrevet

Hi hi. Minner meg om da jeg og min mann kjørte rundt i usa, etter et langt flatt område kom vi til Arizone og da sier han "her var det okkupert!"

Lurer på om innbyggerene der var klar over det....:o)

Stakkars mann, får aldri glemme den der.

Skrevet

Hehe..sier folk det?

Skal kanskje ikke si noe jeg da, som har sagt magnet i stedet for manet, store deler av livet mitt *flau* ;)

*he he* I sommer overhørte jeg sønnen min si til en kompis på stranda at "det heter MANET, ikke magnet!"

Skrevet

Men det er mange som sier SIR Lanka! :-)

Skrevet

-eller alle som sier

5 menutter (minutter)

-og jeg synes det er kjempegøy å si "konverseringsmiddel" istedenfor "konserveringsmiddel" - og se om noen reagerer på at jeg sier feil... ;-)

Andre ting som det kan være morsomt å si for å se om folk reagerer, er kuppetipongen og Gudeman og Tide! ;-)

Skrevet

Og slikt som sjenkebevilgning etc.

Er det det tenåringer kaller lommepengene sine, kanskje? *S*

Skrevet

På jobben til mannen min var det en oppstilling over hva alle gjorde. Han var i følge den oppstillingen ekspert på "uorganisert kjemi".

Han er vel ganske ekspert på uorganiserte ting, men akkurat kjemien har han rimelig kontroll på da :-)

Skrevet

Det er _mange_ som sier Siri Lanka, tror sannelig ungene lærte det i barnehagen for et par år siden da de hadde det som tema....

Skrevet

Andre ting som det kan være morsomt å si for å se om folk reagerer, er kuppetipongen og Gudeman og Tide! ;-)

*Hehe* Gudemann og Tide er en klassiker ja! :o)

Skrevet

Eller "blått hår og lange øyne"... ;o)

Skrevet

Men det er mange som sier SIR Lanka! :-)

Oj, det har jeg ikke fått med meg :-)

Skrevet

Det er _mange_ som sier Siri Lanka, tror sannelig ungene lærte det i barnehagen for et par år siden da de hadde det som tema....

Uttalen av ordet kan jeg forstå at folk kan blingse på, men skjønner ikke at man kan lese det feil...

Skrevet

Eller denne; Det kommer ikke på talefot!

og

Det skal være snickers og twist!

Skrevet

*he he* I sommer overhørte jeg sønnen min si til en kompis på stranda at "det heter MANET, ikke magnet!"

Det er veldig mange som uttaler manet maneit. Det synes jeg er horribelt... Og så gjennom og mellom,da. Kaste en stein mellom vinduet f.eks. (Telemark)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...