Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en liten forkjølelse fra forrige fredag ca. Tungt hode, dotter i ørene og tett nese.

Nå er det sånn cirka bra, men jeg er blitt tett i pusten og småtørrhoster. Det kan kjennes ut som tidlig bronkitt, har hatt det før, men er ikke sikker. Ikke noe slim eller surkling å snakke om, men tett i pusten og vondt i brystet når jeg trekker pusten dypt eller hoster.

Skal jeg ringe legen før det utvikler seg, eller kommer dette til å gå over av seg selv, mon tro?

Ikke lett å vite hva som er tilfellet, men hva hadde dere gjort? Jeg hater å sutre og løpe til legen for alle mulige ting, men bronkitt har jeg hatt flere ganger i løpet av de siste årene, det er heller ikke noe gøy, orker jo ingenting da.

Skrevet

Ta en tur til legen du, i.o.m at du har hatt bronkitt før, så er det vel mulig at det kan være det. Huff....ikke godt å være syk, jeg er hjemme på tredje dagen, godt vi kan syte litt her inne!

God bedring!

Skrevet

Ta en tur til legen du, i.o.m at du har hatt bronkitt før, så er det vel mulig at det kan være det. Huff....ikke godt å være syk, jeg er hjemme på tredje dagen, godt vi kan syte litt her inne!

God bedring!

Takk, god bedring til deg også c",)

Var hos legen nå, senkningen var fin, så det var ingen vits med antibiotika. Da er det vel et surt virus som skal plage meg litt lenger. Kunne få sykemelding fordi jeg er så tett, så heldigvis tok legen det ikke for bare syt og klag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...