Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en 25 år gammel jente som for det meste har sett på meg selv som litt biseksuell, og tror at egentlig alle er det innerst inne.. Bifil har jeg ikke karakterisert meg som, ettersom jeg ikke har vært forelsket i noen jente i upåvirket tilstand. Men i det siste så har jeg møtt ei jente som jeg liker veldig godt, men jeg vet ikke hvor jeg står og hva jeg skal gjøre.. Jeg tenker at kanskje jeg virkelig er bifil, men bare er redd for hva andre mener og min egen skam som jeg har blitt oppvokst med i vårt samfunn. Jeg har mange av de samme symptomene som når jeg liker en av motsatt kjønn veldig godt, men pluss dette så føler jeg meg også kvalm, dårlig matlyst, skjelven og vond følelse i magen.. Siden jeg ikke vet selv, så lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med å finne ut hva jeg er..om den vonde følelsen i magen kommer av skam som jeg har vanskeligheter med å gi slipp på eller om jeg ikke er bifil.. Er redd for å såre noen også, så vil gjerne finne ut av ting før det går for langt. Vet ikke om dette er nok info eller om det er noe bare jeg selv kan finne ut(..), men håper noen har et råd eller to iallefall! Takk:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195456-homoseksualitet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...