Gjest nylig singel Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Er sykemeldt denne uken etter legens råd, har hverken sovet eller spist de siste dagene. har akkurat brutt ut av et forhold og følte meg helt knust. I går bare skreik jeg og følte vantro, men i dag er formen litt bedre etter å ha sovet bra i natt, men har enda ikke spist eller drukket, så er jo litt slapp Hva skal jeg ta meg til disse dagene for å få noe godt ut av dem. i går satt jeg mye på dataen og sjekket på blink og finnenvenn,men trur ikke det er så lurt å tenke på å se etter en ny partner nå. Ute regner det sinnsykt, så det går ikke an å gå tur. Vil gjøre noe godt for meg selv, men vet ikke hva. Noen som har gode tips. Har takket nei til en konsert i kveld, men skal prøve å komme meg på bowling på fredagskvelden og kanskje på en sats fest på lørdag, selv om det ikke er noe jeg har lyst til no. Har ingen venninner som kommer på besøk, vi pleier stortsett å møtes på kafe, fester, kino etc. Er det flere som har det sånn, savner kanskje ei litt nærmere venninne som kan stikke innom eller jeg til henne. Men altså dette ble litt langt. de som har lest i samliv om kjæresten er så taus vet litt mer om bakgrunnen til meg: 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Ta det en full overhaling: et godt bad med stearinlys og god såpe, eller en dusj. Skrubb kropp (og sjel), sett på musikk du liker og gir deg godt humør. Ta på deg neglelakk og bak deg noe godt. Lag en kopp te og sett deg ned med en god bok eller et tv-program du liker. Prøv å kos deg. Klem. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Meld deg på yogakurs. Her får du tid til å kjenne etter på kroppen din, tid til ettertanke og avspenning. Du vil få verktøy til å kjenne at du er verdt noe i deg selv - også uten kjæreste. Hvis du bor i Oslo, så anbefaler jeg disse: www.osloyoga.no 0 Siter
Gjest et forslag eller to Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Sykemeldt fordi du har gjort det slutt med en fyr? Javel.... Du kan melde deg på et kurs eller invitere en av de du møter på café hjem til deg. Håper du kommer deg ovenpå igjen snart.:-) Hva med å gå på biblioteket og låne et par spennende bøker? 0 Siter
illuminatum Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 å gå tur i regnvær går helt greit det å gå i en regntung skog er bare en kaskade av forskjellige dufter. det er lidelse... 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Sykemeldt fordi du har gjort det slutt med en fyr? Javel.... Du kan melde deg på et kurs eller invitere en av de du møter på café hjem til deg. Håper du kommer deg ovenpå igjen snart.:-) Hva med å gå på biblioteket og låne et par spennende bøker? Da bruddet vårt var et faktum etter 18 år og to unger sammen ble jeg sykemeldt i 14 dager jeg. Alle var kjempeoverrasket over at jeg ikke var sykemeldt lengre! Det er ikke så uvanlig å bli fullstendig satt ut i en slik situasjon. 0 Siter
Aryane Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Ta det en full overhaling: et godt bad med stearinlys og god såpe, eller en dusj. Skrubb kropp (og sjel), sett på musikk du liker og gir deg godt humør. Ta på deg neglelakk og bak deg noe godt. Lag en kopp te og sett deg ned med en god bok eller et tv-program du liker. Prøv å kos deg. Klem. Høres akkurat ut som meg du....sånn pleier jeg også å gjøre når jeg er deppa, levende lys, fin musikk og selvpleie, det gjør underverker.... 0 Siter
Gjest et forslag eller to Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Da bruddet vårt var et faktum etter 18 år og to unger sammen ble jeg sykemeldt i 14 dager jeg. Alle var kjempeoverrasket over at jeg ikke var sykemeldt lengre! Det er ikke så uvanlig å bli fullstendig satt ut i en slik situasjon. Ok, jeg trodde at man trengte å gå på jobb i en slik stund. Noen gang skjer brudd, men livet stopper ikke av den grunn.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Gå på SPA, kjøpe noen nye klær, gå til frisøren, hudpleie og ellers ting som får deg til å føle deg "som ny". Du har kommet til en ny og spennende epoke i livet. Det er tøft i starten, men blir nok snart mye bedre. Nå kan det bare gå en vei: Oppover! Lykke til :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Ok, jeg trodde at man trengte å gå på jobb i en slik stund. Noen gang skjer brudd, men livet stopper ikke av den grunn.... Det er forskjell på folk vet du. ) For min del skjedde bruddet i ferien og jeg følte at hele ferien var spolert av den grunn - heldigvis skjønte legen jeg var hos problemet og sykemeldte meg altså i 14 dager. Men det var godt å komme på jobb igjen da sykemelding og ferie var over, godt å komme seg inn i den vanlige tralten igjen. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Høres akkurat ut som meg du....sånn pleier jeg også å gjøre når jeg er deppa, levende lys, fin musikk og selvpleie, det gjør underverker.... Ja, og så er jeg til og med fra Bergen ) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Ok, jeg trodde at man trengte å gå på jobb i en slik stund. Noen gang skjer brudd, men livet stopper ikke av den grunn.... Det kommer vel også ann på hva slags jobb man har. Noen har et serviceyrke hvor man må smile hele tiden og gi den beste kundeservice, mens andre har et kontor hvor de kan grine i fred. Ofte kan det være best for bedriften hvis man jobber i et serviceyrke at man heller sykemelder seg en kort periode for så å komme opplagt tilbake 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Det kommer vel også ann på hva slags jobb man har. Noen har et serviceyrke hvor man må smile hele tiden og gi den beste kundeservice, mens andre har et kontor hvor de kan grine i fred. Ofte kan det være best for bedriften hvis man jobber i et serviceyrke at man heller sykemelder seg en kort periode for så å komme opplagt tilbake Nemlig. Jeg ble sykemeldt i 14 dager da min mor døde også. Lite aktuelt å stå i skranken og være blid som en sol da gitt. 0 Siter
Aryane Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Ja, og så er jeg til og med fra Bergen ) Den e go! Vi bergensere liker å ta vare på oss selv! Har nesten fått inntrykk av at jeg var den eneste bergenseren her inne, godt å høre at det er flere! 0 Siter
Gjest et godt tips Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Da jeg og eks'en slo opp, begynte jeg på et treningssenter (i sal). Det å løpe og trampe i bakken, og virkelig bruke kroppen min, hjalp meg veldig. Jeg fikk ut mye sinne mot ham også! I tillegg til at jeg gikk ned flere kilo. 0 Siter
bb71 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Nemlig. Jeg ble sykemeldt i 14 dager da min mor døde også. Lite aktuelt å stå i skranken og være blid som en sol da gitt. Næmen, lillemus, er du skranketerrorist???? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Næmen, lillemus, er du skranketerrorist???? *Muhæhæhæhæhæ* Ble faktisk en gang skjelt huden full av ei dame som tydeligvis mente jeg var en skranketerrorist ja... Men stort sett er jeg veldig blid og grei altså. ) 0 Siter
bb71 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 *Muhæhæhæhæhæ* Ble faktisk en gang skjelt huden full av ei dame som tydeligvis mente jeg var en skranketerrorist ja... Men stort sett er jeg veldig blid og grei altså. ) Ja, bare det at du sykemelder deg når du ikke er skikket til å jobbe er et godt tegn. Stor sett skulle man tro at skranketerroristene har mistet halve slekta si i det siste, og mener at det er MIN feil! Trygdekontorskranketerrorister er de værste spør du meg! De på hotell er hyggeligst tror jeg. Kanskje du jobber på hotell? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Ja, bare det at du sykemelder deg når du ikke er skikket til å jobbe er et godt tegn. Stor sett skulle man tro at skranketerroristene har mistet halve slekta si i det siste, og mener at det er MIN feil! Trygdekontorskranketerrorister er de værste spør du meg! De på hotell er hyggeligst tror jeg. Kanskje du jobber på hotell? *Ler* Nei, verken på hotell eller trygdekontor. ) Hos meg er folk flest i trivelig ærend. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.