Gå til innhold

Nok et eksempel på ekstremisme i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=287875

Er du kvinnelig muslim i Norge så viser du ikke rumpa di offentlig uten at det får konsekvenser.

Og er det vanskelig å la det gå ut over personen selv, så tar man like gjerne søstera....eller eventuelt andre i familien.

Skulle de bli tatt så får de vel "fy på lanken" og en bot for brudd på våpenloven.

Skrevet

Dette er bare begynnelsen av hva vi får se av disse.

Tenkte faktisk tanken for et par dager, siden at det forundrer meg ikke at det kommer en eller annen type rekasjon fra det miljøet.

Skrevet

Nå vil jeg gjerne vente å se om det faktisk kommer fra det pakistanske miljøet. Det er nok sannsynlig, men ikke sikkert ennå.

"..................................."

Skrevet

Nå vil jeg gjerne vente å se om det faktisk kommer fra det pakistanske miljøet. Det er nok sannsynlig, men ikke sikkert ennå.

Neida, selvsagt kommer det ikke fra det pakistanske\islamske miljø.

Julenissen derimot har visstnok spent for sleden tidlig i år. Han er nok den syldige..

Skrevet

Neida, selvsagt kommer det ikke fra det pakistanske\islamske miljø.

Julenissen derimot har visstnok spent for sleden tidlig i år. Han er nok den syldige..

"Neida, selvsagt kommer det ikke fra det pakistanske\islamske miljø."

Det der er et usannsynlig lite intelligent svar på et utsagn som sier at det sannsynligvis kommer fra et pakistansk miljø. Du mangler ikke bare evnen til å provosere på annet enn barnehagenivå, Morsk - du mangler helt åpenbart evnen til å se hvor du skal bruke ironi.

*Gjesp*

"...................................."

Gjest Halling
Skrevet

Det er da lenge siden de begynte med "drive by skyting"? Jeg tror det har vært 8-10 tilfeller i Oslo på tre år?

Samme etniske opprinnelse. "Street gangs" har kommet for å bli.

Innfør belønning for å rapportere inn ulovlige våpen, f eks 5000 kr, og jeg tenker det blir mer problematisk å være innehaver, særlig når de kan få opptil et år i fengsel for å inneha et.

Gjest Halling
Skrevet

Dette er bare begynnelsen av hva vi får se av disse.

Tenkte faktisk tanken for et par dager, siden at det forundrer meg ikke at det kommer en eller annen type rekasjon fra det miljøet.

Jeg hadde ventet at noen helte bensin over henne og tente på, det er det de pleier å gjøre der nede med gjenstridige / ulydige kjerringer. Når det ikke hjelper å banke dem, eller medgiften blir betalt for sent.

Om det å vise rompa er nevnt i sharia, vet jeg ikke, men det går vel under samlebegrepet "usømmelig adferd", noe som straffes med pisking så blodet skvetter, eller noen brosteiner i hue så hjernemassen skvetter, eller offentlig henging/kveling. Det gjelder å holde på tradisjoner.

Skrevet

"Neida, selvsagt kommer det ikke fra det pakistanske\islamske miljø."

Det der er et usannsynlig lite intelligent svar på et utsagn som sier at det sannsynligvis kommer fra et pakistansk miljø. Du mangler ikke bare evnen til å provosere på annet enn barnehagenivå, Morsk - du mangler helt åpenbart evnen til å se hvor du skal bruke ironi.

*Gjesp*

"...................................."

ja, og siden sannynligheten er så stor er det desto mer forunderlig at du bringer tema på banen om at dete r andre.

Men for en halvnoia person som løper rundt og ser "White-Power" folk på annenhvert gatehjørne og bak annenhvert nick på DOL er det kanskje ikke så rart allikevel?

Fortsatt sikker på at det ikke kan være julenissen? han har jo HVITT sjegg.

Skrevet

ja, og siden sannynligheten er så stor er det desto mer forunderlig at du bringer tema på banen om at dete r andre.

Men for en halvnoia person som løper rundt og ser "White-Power" folk på annenhvert gatehjørne og bak annenhvert nick på DOL er det kanskje ikke så rart allikevel?

Fortsatt sikker på at det ikke kan være julenissen? han har jo HVITT sjegg.

*Gjesp*

".................................."

Skrevet

Det er nettopp derfor jeg satte et spørsmålstegn i headingen....selv om jeg er ganske så sikker på at det er unødvendig.

Skrevet

Jeg hadde ventet at noen helte bensin over henne og tente på, det er det de pleier å gjøre der nede med gjenstridige / ulydige kjerringer. Når det ikke hjelper å banke dem, eller medgiften blir betalt for sent.

Om det å vise rompa er nevnt i sharia, vet jeg ikke, men det går vel under samlebegrepet "usømmelig adferd", noe som straffes med pisking så blodet skvetter, eller noen brosteiner i hue så hjernemassen skvetter, eller offentlig henging/kveling. Det gjelder å holde på tradisjoner.

Du skal ikke se helt bort fra at du får rett - etterhvert.

For dette kan like gjerne bare være en vag start som fort kan trigge en del av " de andre fanatikerene" der ute.

Det finnes mer enn nok av dem....

Gjest Halling
Skrevet

Du skal ikke se helt bort fra at du får rett - etterhvert.

For dette kan like gjerne bare være en vag start som fort kan trigge en del av " de andre fanatikerene" der ute.

Det finnes mer enn nok av dem....

Trenger ikke se langt vekk.

Aksjoner for å gjøre Nørrebro ved København til koloni har pågått i snart to år, med flygeblader og møter med over 1000 deltakere som roper trusler og hat mot dansker og dansk dekadense.

Rinkeby er en koloni, men av en annen type: 16 000 mennesker uten en eneste etnisk svensk. Alle mulige nasjoner. Svensker tør ikke lenger vise seg der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...