Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier alltid å sjekke hotmailen min i løpet av dagen på jobb. Den siste uken får jeg bare opp "siden kan ikke vises" etter at jeg har logget meg på.

Noen tips på hva som må gjøres?

Skrevet

Det skjer meg også, da kan du prøve å trykke "oppdater" det funker for meg.

Skrevet

Det skjer meg også, da kan du prøve å trykke "oppdater" det funker for meg.

Får ikke til det for oppdaterknappen virker liksom ikke. Det står bare som en vanlig setning nå og kan ikke "trykkes" på. Krøkkete forklart....

Skrevet

Får ikke til det for oppdaterknappen virker liksom ikke. Det står bare som en vanlig setning nå og kan ikke "trykkes" på. Krøkkete forklart....

Skjønte ikke dette helt.

Men det eneste jeg gjør er å trykke på den knappen, som ligger øverst i bilde, ved siden av "startside"-knappen.

Virker ikke den altså?...det var rart.

Skrevet

Skjønte ikke dette helt.

Men det eneste jeg gjør er å trykke på den knappen, som ligger øverst i bilde, ved siden av "startside"-knappen.

Virker ikke den altså?...det var rart.

Ja, stemmer det. Den knappen helt øverst virker ikke.De valgene som er lenger nede på siden går ann og trykke på, men ikke akkurat den jeg trenger selvfølgelig.

Kanskje en innstillingssak, men jeg tør ikke eksperimentere med det her på jobb.

Takk for svar!!

Skrevet

Ja, stemmer det. Den knappen helt øverst virker ikke.De valgene som er lenger nede på siden går ann og trykke på, men ikke akkurat den jeg trenger selvfølgelig.

Kanskje en innstillingssak, men jeg tør ikke eksperimentere med det her på jobb.

Takk for svar!!

Hvis ikke den knappen funker kan du jo enten gå på "vis" og trykke "oppdater" der eller du kan trykke F5.

Skrevet

Hvis ikke den knappen funker kan du jo enten gå på "vis" og trykke "oppdater" der eller du kan trykke F5.

Det virket! Nå lærte jeg noe idag også. Tusen takk for hjelpen :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...